|
太耐冇上黎打日記啦~
雖然自己都知自己有個網上日記
但可能因為自己前排無返工又少出街啦~
所以都唔知要寫乜
再加上到我有野要上黎講下打下既時候
冇電腦比我上黎
咁好啦~ 有電腦用啦~
又只係記得打機;上網打下小game,夢之歷險
∼-∼-∼-∼-∼-∼-∼-∼-∼-∼-∼-∼-∼-
無謂既野,都唔想講!
我成晚都冇訓到∼
開頭凌晨1點幾,自己都諗住玩一陣勁舞會訓啦
點知∼ 因為太耐冇玩啦
玩到唔捨得收機...
直到3點幾,差唔多4點!
off勁舞, on下msn...
又因為太耐冇on過msn啦!
不過出奇地, 見到a蚊msn仲on緊
咁好啦! 叫下佢,同佢傾搵工d野
之後,大家一路係度傾電話!
傾下講下... 講返好多好多之前大家相處既點滴
我自己有樣野, 由細到大直到依家都冇變過既
係自己對人既〔計教〕
有時自己都會知道有咁既一回事,
但改唔改到‘又係另一回事囉
可能自己係有去改變過,
但係其他人未必會睇到!
到時自己見到有咁既結果,
多數都會灰心去放棄!
ps” 有時唔一定係情侶間,先要怛誠相處!
同家人/朋友 都一樣!!
↑
呢句,講係好容易...
但係人做既時候,真係好難做到!
因為有好多時都會出現
{唔好意思,怕羞...等等多的原因!}
∼-∼-∼-∼-∼-∼-∼-∼-∼-∼-∼-∼-∼-
現在既...可能仲會覺得自己仲會細過,
經歷過既比其他人少!
錯過,趺低過...都仲會覺得好正常!!
成日都會聽,...
{人唔趺唔會大}{失敗乃成功之母}
咁到底... 到自己經歷既時候,又應該用咩態度呢?
感情方便... 其實點為之成熟,完美?
好難能夠解釋!
每個人觀點,因素都唔同!
我同a俊... 呢段感情可能仲算係短時間!
我係佢屋企訓既時間,有好既有差既時間/感覺!
剛才都提到...我同佢一齊既時間,唔係長!
相對的, 我同佢屋企人相處既時間都唔會多!
可能有時, 我同佢地之間既唔認識!
形成依家既誤會! 製造出依家我既唔開心...
有好多野... 真係想同佢講!
但自己都真係好驚,佢又會變成我大哥...
我有d咩事,因為佢屋企既事而唔開心同a俊講返
掉轉頭, 佢又去話佢屋企人點樣點樣...
結果就會搞到佢同佢屋企人既關係,
因為我而變得差!
佢又係我係佢屋企裡面, 我最信任既人
有時...同其他fd講呢d野,
自己又會好似覺得講自己男朋友屋企既是非
真係覺得好矛盾,好辛苦!
自己亦有諗清楚...
可能係自己既〔計教〕〔自私〕
先會令到自己咁辛苦...
我到而家自己終於明白咩叫{寄人離下}
種感覺就係會{有d咩事都忍,忍,忍}
自己唔開心... 忍唔住啦,要爆啦!
自己行埋一邊喊又另一回事囉
曾經我都有因為佢屋企人既關係
而想去放棄呢段感情!
但自己又會諗過...
以後日子, 我要對既人
係佢一個!
而唔係佢屋企人...
再加上,愛佢既;
唔單上接受佢一個人,
重要接受佢屋企人!
忍耐/包容
|