|
mm...今晚我係阿俊屋企ge, last one....
嗚嗚... to be reluctant to part
雖然係佢屋企已經有一個月
但係 我都係覺得唔夠啊!!
      
      
點解??屋企裡面明明有(4)個人...
但有乜原因, 可以同我傾計ge...
只有, 媽咪,2哥 ~-~- 2個人啊!!!
點解我屋企會搞成咁樣?
Today... l actually 10:30am to get up
我平時一定會返訓囉,
But maybe 屋出面太嘈la
訓唔返!!
Then, 俊媽咪入左黎...
我望左一眼, 佢就問我" 洗唔洗幫我閂門 "
我已經拎起左外套...
話" 唔洗啦, 我都已經醒左嚕! "
~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~
刷完牙, 出到廳~"
倒垃圾出門口
佢已經問我, 買飯食定叫外賣
其實果刻, 我未醒哂架
我是但咁答 "是但la, 我煮定羅宋湯啊!"
出左去冇幾耐... 隔左一陣,
佢拎左好多袋野返黎
放底左, 又出門口!!
~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-
羅宋湯整好左,
肚亦係呢個時候, 比我知肚餓啦
睇雜誌阿... 等阿等阿!!!
30mins** 再不死心, 再等, 等, 等
1hour** 真係急唔住啦!!
打比阿俊求救~" 佢都叫我食先!
唔得... 飲湯先, 再睇雜誌
1:15pm... 終於返黎啦!!
Yeah!!!!^^v 開飯
Although 果盒雞飯已經凍哂
但係相反的覺得好好食啊...
食完飯... ~
Unusually... 我竟然, 唔想打機
收機, 再繼續睇雜誌...
Then... 再打日記
~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-
呢排, 阿俊係咁要加班呀
佢都好似好少時間陪我咁,
But有時佢返黎, realize I later get up
冇食野~ 佢都會買野食比我
唔單止買m記比我食...
有時夜晚,仲會同我落惠康買定d小食呀果d
      
呢個月... 我係度過得好開心
無論呢段時間裡面,
我地兩個出左幾多次街~"
去左邊,買左乜野都好
我總覺得...
"只要我地兩個能夠一齊就可以"
|