|
|
2009 年 10 月 26 日 星期一  |
| 2009-10-26 |
分類: 未分類 |
今日朝早去完拜山之後
番到屋企狂做功課
多到爆
好眼訓
訓左3個鐘-v-
唉,,,d野做左等於冇做咁-v-
|
| 發表時間:2009-10-31 12:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 25 日 星期日  |
| 2009-10-25 |
分類: 未分類 |
今日朝早去左飲茶
之後好趕,,,要去買鞋油-v-
唔夠1個鐘,,,包埋搵鞋油,,,擦鞋,,,
飛去巴士站
好采趕得切xD:]
之後,,,得左好耐先開始操
兜圈兜圈再兜圈-v-
攰死,,,極快囉!
只求齊又不求速度,,,
囧晒@v@
番到屋企死左
訓覺-v-
|
| 發表時間:2009-10-30 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 24 日 星期六  |
| 2009-10-24 |
分類: 未分類 |
今日一早番到去練歌,,,練左好耐先開始上m2
仲要早放,,,好好呢!
之後食m記
番BB,,,靈修都係一片寂靜-v-
之後上唔知乜乜章玩玩玩,,,笑笑笑
哈哈哈,,,癲左了!
之後係廁所門口影相xD
之後傾傾傾笑笑笑
走先
then去有tst食dinner
好味
回家去
今晚要狂做功課!
之後果兩日唔duck閒-v- 慘 |
| 發表時間:2009-10-24 10:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 23 日 星期五  |
| 2009-10-23 |
分類: 未分類 |
今日水運會
一去到就feel到勁悶既感覺
我地A班坐頭果幾行
晒死
之後越坐越上
D太陽又晒到黎
都唔知點
熱到勁唔舒服-v-
又話12點話
點知成1點先走得
之後去九場食pizza hat
好味
傾左d好好笑既野
唔講duck xD:]
之後行黎行去
去左紅磡廣場
竟然都有袋買xD
買左新袋,,,都ok喇!
唉,,,聽日又要補課喇@,@
仲要交功課,,,唔想做囉-v-" |
| 發表時間:2009-10-23 09:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 22 日 星期四  |
| 2009-10-22 |
分類: 未分類 |
好耐冇打過喇`
上個禮拜六佢地倆黎左我屋企連歌
日日都練
我地唔會在乎成績如何,,,只要有心
將神的---分享俾大家^ ^
今日比賽,,,我地3個都好驚
面對住咁多的觀眾,,,真係一下子雙腳非常之軟
幸好,,,我們的努力冇白費到
雖然唔係攞第一二三名
但係係過程中有投入過,,,有認真過,,,雖然心中那驚慌的心情還未抹去
但係盡了力便行了
星期三的BIO test 死左
冇乜點溫
失敗-v-
講番今日
中文堂勁驚俾佢喊叫answer the question-v-
好采冇姐
maths又狂笑
我發覺堂堂maths堂都有野勁笑囉xD
聽日就係水運會喇
我覺得會悶到爆呢!
仲諗住會有幾日假放好好
但係星期六要補課,,,then番BB,,,之後去我呀婆屋企-v-
星期日朝早去飯茶,,,通常都要食到12點幾佢地先肯走-v-
淨番一個afternoon俾我做功課
because星期一又要呢樣又要果樣
根本冇乜時間做野
仲要溫chem
星期二詩歌比賽喇!! 4A加油!!
星期三CHEM 大測喇!4A加油!!亦都為上次test儀器唔合格的加加油!
星期四 英文統測!4A加油!
星期五 MATH test!4A加油!!
不斷的測驗!理科真係不容易@v@ |
| 發表時間:2009-10-22 11:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 14 日 星期三  |
| 2009-10-14 |
分類: 未分類 |
今日搭3先起身
好遲
但係趕得切
班導師堂做physics
physics終於有堂留心聽書!
music唱hapi birthday auto 14/15 分 哈哈:D
libs miss冇番
自修 gd gd gd XD:]
lunch出左去食
原來今日都可以出去食
食食下,,,食到尾聲---俾牙sir客親-v-
bio 係度笑笑笑
實在太好笑了
chem present,,,ok la
未夠"震"定 -v-
放學補課
早落堂
好好呢!
後面又影又錄^ ^哈哈,,,唔講發生咩事> < |
| 發表時間:2009-10-15 12:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 13 日 星期二  |
| 2009-10-13 |
分類: 未分類 |
今日同琴日真係差好遠
琴日差D遲到
今日早到
為左個CHEM present 加油
點知去到chem lap 開唔到
做做下實驗,,,俾miss開到-v-
但係都唔洗今日present xD
lunch無無聊聊過左
做chem作,,,
之後又行下
詩歌歌唱比賽入左決賽xD
繼續努力!
放學即走
好興奮,,,番到屋企只不過係4點9
又冇野做
溫左陣書
10點訓覺xD |
| 發表時間:2009-10-15 12:24 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 12 日 星期一  |
| 2009-10-12 |
分類: 未分類 |
新一個禮拜又開始了
都唔知係好定懷
亦都唔知忙唔忙
最好唔好喇!
今日番學超趕,,,
bio差D訓著
lunch出去九場食m記
好好
係今個禮拜其中一日可以出去食
因為lunch都唔知點解特別多野做-v-
兩堂libs悶爆
死了
今日完=v= |
| 發表時間:2009-10-15 12:21 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 11 日 星期日  |
| 2009-10-11 |
分類: 未分類 |
今朝一早俾牙媽噪醒
攪錯牙!放假都唔俾人訓耐d-v-
好衰囉!!
之後去飲茶,,,飲完番屋企
好自由,,,牙爸牙媽唔係屋企xD
盡情玩玩玩
但係要做功課
玩到3點幾做功課
好努力!!
yeah!我就黎識跳果隻舞喇!! |
| 發表時間:2009-10-11 07:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 10 日 星期六  |
| 2009-10-10 |
分類: 未分類 |
今日同老豆+細佬去m記食早餐
之後先番學補課
Test唔識!!死了,,,明明好似明左咁,,,但係做左第2條就唔識做lu
Test完之後繼續上
後面果班開左藍牙搵到有個男仔名
之後同我講話應該係襪腳身既
之後佢毛啦啦出左去
我地再用藍牙搵
搵唔到果個各-v-
佢一入番黎再搵
點知又有番
我地証實左個名係佢英文名
之後我地上上地堂問佢,,,你英文名係咩呀?
佢答:"我今日冇英文名架!"
我地又問:"咁聽日呢?"
聽日都冇
都唔知講咩好
成堂笑笑笑
之後,,,放學,,,
我地將個名寫左係張紙度
同佢講
你識唔識讀呢個名呀?
佢話管"handsome"-v-
O 晒!
放左即走
之後,,,即刻番屋企
換衫去sharon屋企
等等等,,,等到2點半番BB
(中間skip左D野唔講)
番到BB我地果group好少人,,,但多左兩個SS
唔知點解今日狂寫note,,,好乖xD
之後由於今日節目調動既關係
改左同細果班做體能
解散前差d暈,,,呼吸有困難
好辛苦
因為好耐冇做過體能喇
放左去買野飲
之後,,,番去點野
點完玩玩玩
哈好好笑,,,唔講笑乜
6點幾回家去 |
| 發表時間:2009-10-11 07:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 9 日 星期五  |
| 2009-10-09 |
分類: 未分類 |
今日差d唔知醒
好采趕得切xD
領袖生就x典禮,,,
我地超級唔齊囉-v-
但望住d人好好笑
忍忍忍
放學去聽果個講座
-v-悶,,,悶到要sd msg-v-
之後比賽,,,加油!祈禱,,,,,好好
盡力就得架喇!!
之後聽到5點幾6點先番歸! |
| 發表時間:2009-10-11 07:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 8 日 星期四  |
| 2009-10-08 |
分類: 未分類 |
今日放學總采排,,,
點解要上台架,,,諗住坐係度就得得
點知要上台
聽日將會好樣衰-v-
放學6點幾先走,,,
因練歌,,,聽日比賽喇!加油加油xD |
| 發表時間:2009-10-11 07:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 7 日 星期三  |
| 2009-10-07 |
分類: 未分類 |
今朝仲慘,,,成4點幾先訓,,,
訓左唔夠3個鐘就要番學
D數都係做唔洗
點解日日都係為左d數呢? |
| 發表時間:2009-10-11 07:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 6 日 星期二  |
| 2009-10-06 |
分類: 未分類 |
琴早會詩琴
一開始個琴冇聲-v-
一有聲大聲到爆,,,客親-v-
今個禮拜Dlunch冇晒
要練歌
好慘
好想咁
番到屋企對住D數唔知做乜
一d都唔識做囉
做到今朝3點幾先訓,,,
好辛苦,,,唉,,,都未做完添@ @ |
| 發表時間:2009-10-11 07:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 3 日 星期六  |
| 2009-10-03 |
分類: 未分類 |
今日雖然就係屋企狂做功課
但係超期待今晚
因為今晚係我第一次唔洗同牙爸牙媽過中秋
可以自己同D fd出黎玩
9點幾,,,去到碼頭
之後等左陣先差唔多黎齊
佢地話要經過一道好窄既路
冇欄杆,,,差錯腳就跌果d
好驚,,,行得超慢,,,又想行快d,,,但又怕
唔知想點
入到去狂俾蚊咬
好黑人憎
咬左成31粒,,,好核突又痕-v-
11點9回家去,,,點解要咁早番歸呢? |
| 發表時間:2009-10-11 06:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 30 日 星期三  |
| 2009-09-30 |
分類: 未分類 |
今日Annie生日
HAPI BirthDaY to YoU
hApI bIRthdAY tO U
HAPii BIRthdaY TO ANNiE
HapI birthday t0 u
Physics-聽書聽書,, 好好,,, 做實驗xD
Music-唱左n次生日歌xD
Annie今日生日好好xD
Libs-又笑笑笑了
Eng-勁開心
大約十多個人用電腦室椅黎玩
覺得自己有少少白痴xD
Kai kai地
玩左一陣上堂xD
好相有多次咁既機會> <哈哈 |
| 發表時間:2009-10-11 06:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 29 日 星期二  |
2009 年 9 月 28 日 星期一  |
| 2009-09-28 |
分類: 未分類 |
今日番學好準時到車站,,, 但係等人等左5分鐘-v-
番到學校都唔知搞什麼,,, 勁多野未做囉
bio堂終於肯聽下書
通識兩堂都冇乜聽-v-
但我好想聽的,,, 但係都冇辦法集中精神-v-
放學,,,
下著雨> <
不囍這天氣,,, 而且冇帶姐
濕到極
番到屋企好似病病哋
但係過左陣都冇乜事lu |
| 發表時間:2009-10-11 06:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 26 日 星期六  |
| 2009-09-26 |
分類: 未分類 |
今日7點幾起左身做maths功課xD
番到去岩岩好
係老師早黎-v-
之後得20 min 休息
又要繼續
差唔多落堂果陣,,,hkh打黎
我又唔記得校震機-v-
個電話響左
好采果陣班房夠嘈
真係好好采xD
之後原來先知hkh係我學校門口等緊我
即刻汁野跑落去
一齊搭車xD
番到屋企超趕,,,
又要print野
又要save D相落手指
又要擦鞋&皮帶
唔洗半個鐘出左門口
番到去,,,perpare for 匯報D野
生日會
D games 嘛嘛,,,但係舊蛋糕好好味
之後匯報
竟然趕到唔記得帶隻手指出黎
唯有份300字報告寫好D!!
放左,,,一齊玩
狂笑,,,xD
結果玩出喎喇
唔多講,,,,
之後去左家維村傾計
傾到6點9回家去^ ^ |
| 發表時間:2009-09-26 11:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 19 日 星期六  |
| 2009-09-19 |
分類: 未分類 |
今日一早俾鬧鐘鬧醒左-v-
點知睇下個鍾只不過係7點
點解個手機會
好,,,繼續訓xD
之後8點幾起身,,,即開電腦
之後,,,9點打俾hkh叫佢起身
10點半先去到apm
睇 "愛出貓"
遲左8分鐘
nvm xD
哈哈,,,都幾得人驚下 > <
之後係apm行行行
食野
搭mtr去diamond hill
去左換衫,,,再去冒險樂園扭蛋,,,哈哈
好得意丫隻野xD
之後去影相
影左好多
係facebook睇
5點幾散
去荷廣
哈哈哈,,,,,擇左好耐先擇到食乜,,,頸渴死了,,,冇帶水= =
之後6點幾走,,,係巴士上面聽左d好得人驚既野@ @
7點幾回家了 |
| 發表時間:2009-09-19 09:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 16 日 星期三  |
2009-09-16  |
分類: 未分類 |
今日勁晏先起身,,,因為琴晚成2點先訓= =
唉,,,班導師堂調位
個位又係前到爆囉= =
唉,,,physics,,,
上到一半又係冇心機再上落去
music,,,唉,,,救命,,,差D要唱高音果part
好彩唔洗姐xD
之後,,,libs
又係笑笑笑
英文堂,,,係mmlc上堂
聽下歌咁喇@ @悶,,,
lunch叫外賣^ ^
等左陣都唔見在人送黎
但睇真D,,,成架車係學校門口等緊囉= =
好多人都訂果間
但係,,,好咸,,,食食下唔想食lu
之後上bio,,,
個個眼訓都爆,,,
因為個女助教冇出黎xD
上chemistry簡直係,,,,,
無話可說
眼訓到極
一陣間放學仲要上數學堂= =
死了,,,落左chem堂訓左陣
又要上數學
超慘囉= = 又頭痛又眼訓
仲要對住D數狂諗1個鐘
已經死了
放左搭85c番屋企
去到m記買左杯McFlurry
好味xD行行下聽到有人喊我
點知佢地又係m記做功課
今次連牙深都黎埋
但我超眼訓超頭痛
所以唔係果到做
番屋企訓下先
辛苦@ @ |
| 發表時間:2009-09-16 07:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 15 日 星期二  |
| 2009-09-15 |
分類: 未分類 |
今日實左太好喇xD
一起身果刻,,,又咁岩牙爸入黎話唔洗番學
即刻繼續訓xD
訓到10點先起身
好鬼正
好采未做晒功課
10點幾改番3號風球
媽媽要番工
好好好極了^ ^
自由喇xD
之後做埋d功課開始hei
都幾悶下
整日對住部腦,,,
如果唔係玩facbook,,,都冇乜野好玩= = |
| 發表時間:2009-09-15 11:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 14 日 星期一  |
| 2009-09-14 |
分類: 未分類 |
今日成7點先起身
趕死我喇
但好采趕得切姐xD
早會熱,,,bio
今日助教冇出黎
牙sir話助教晏就先出黎囉= =
之後上中文堂
教閱讀技巧= =
之後小息完上英文
調位呀
ok la 同晶晶坐xD
有個位好好笑,,,就係
miss 無啦啦有個字勁高音
成班即嘩 then笑
WAHAHA
數學堂笑死了
牙sir本身想講 "Harry Potter"
點知講左 "哈ry quarter" xD
笑死我喇^ ^
仲有牙sir問我地呢個xxx既學名喇
我地答左好多英文
但係又唔係
牙sir就俾提是
就講 "二" <---- 只係講左第一個字
唔知邊個講左 "equation"
完全o晒
equation係解方程= =
哈,,,其實個answer係 '二完一次方程"
個個笑晒 xD
lunch,,,出面橫風橫雨
叫外賣
拎左靈靈把姐玩xD
又笑笑笑
我唔知點講````
食完lunch,,,上liberal study
好悶悶
但係又有笑既
哈```我地笑左 "給媽媽梳頭髮"既改編
"給媽媽挖鼻屎"
又話作者細個睇佢媽媽挖鼻屎大
覺得媽媽D鼻屎係烏黑既,,,
媽媽的鼻屎是非常的x饒 唔識打= =
仲有好多好多
係度打唔晒喇!!!
放學即走
但係等到4點半先有車囉
番到whampoa5點幾島喇 |
| 發表時間:2009-09-14 07:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 12 日 星期六  |
| 2009-09-12 |
分類: 未分類 |
唉,,,今日訓到8點9先起身
諗住早d出門口,,,怕冇車搭或者太多人
點知多車到,,,少人到,,,
唉,,,,9點半就番到去九龍城= =
之後去左seven買野飲
行番學校果陣見到mon係度賣旗xD
好笑呢!!
番到學校得我地班番左咁,,,= =
好慘!!
上堂d數唔係幾明= =
放左趕番apsw
點知個個女番晒,,,仔一個都冇= =
我仲趕到乜咁@ @
之後係度做功課做到2點
過程中一齊傾下笑下,,,笑死我了,,,
靈修曼joy埋我地一齊
快d入我地分隊喇xD
攝影---一路傾一路上= =
放左留左係學校
點解可以玩一個人玩咁耐既??
成班kai kai 既XD
最尾俾人罵,,,要收手= =
6點幾回家去 |
| 發表時間:2009-09-13 11:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 11 日 星期五  |
| 2009-09-11 |
分類: 未分類 |
今日落雨天,,,唉,,,
早會禮堂拎書重死
個個禮拜五都要拎咁多書早會會死架!
之後上chem,,,落堂之前都要問D野= =
又咁岩問中我
好采我有聽書
起碼記得DD喇``
之後上phy
又凍又悶
之後上數學
又訓喇
點解會咁架
第三堂就訓左= =
上英文堂又係凍
唔知想點
lunch食m記xD
好早去到
有位座xD
之後番到去上中文
又係做listening
全方位悶悶地,,,又笑下咁喇
放左學即回家去 |
| 發表時間:2009-09-12 08:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 10 日 星期四  |
| 2009-09-10 |
分類: 未分類 |
今日差d遲到,,,
閱讀堂差d訓著
唉,,,
兩堂中文,,,俾miss問到講唔識講
本身都諗好左
可能真係企左起身會諗唔到野呢?
唔知呢?
兩堂中文堂終於過左@ @暈了
之後上英文堂
開始悶悶地= =
數學堂又係差d訓著
我唔知點解係隔日訓覺個囉= =
唉,,,lunch去左地茂食
好味xd
其實食乜都好味
番到去上biology
笑死
有個細細粒人體模型女助教
哇哈哈
笑到我死xD
之後上通識堂
做戲xD
笑死,,,做媽媽= =
笑到講唔到野
放學上科學室
數理開會
無喇喇上到去就做左財政部
唔知好唔好呢?
5點3走
番到黃埔去m記同hkh,,,sharon,,,寶寶,,,許愛x,,,做功課
哇哈哈,,,一路做一路傾一路笑
好開心
其實冇乜掂過d功課xD
7點回家去^ ^ |
| 發表時間:2009-09-10 08:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 9 日 星期三  |
| 2009-09-09 |
分類: 未分類 |
今日番學都係同sharon and 寶寶搭車
毛喇喇落雨囉又
攪到我又要帶傘
好唔想帶,,今日已經夠多書要拎喇@ @
班導師選風紀
the first lesson is Physics
聽左d唔係幾明既東西= =
RHS --- 笑死,,,
Liberal Studies -- 冇乜特別
English 係 MMLC 上
睇 d 關於 paparazzi 既東西
ok la= =
Lunch去九場食冷麵
好咸= =
去左7仔買野飲
番到學校岩岩好xD
之後上Biology
不錯喔xD 哇哈哈!!!!!
之後係課室上Chemistry
ok la
上多左差唔多10分鐘囉
本身有10分鐘break都冇左
放學只係得我地班係度上堂
仲要係悶到個囉= =
牙sir話今日例外
俾我地早d放
好好xD
之後搭車回家去^ ^ |
| 發表時間:2009-09-09 07:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 8 日 星期二  |
| 2009-09-08 |
分類: 未分類 |
今日同sharon & 寶寶一齊搭車xD
哈哈哈,,,
數學堂超眼訓
之後上化學堂
好鬼無聊,,,又唔係講書= =
小息
之後上物理
做實驗客死喇
之後落番去上英文
背好晒d英文又冇問到我@ @
晒我d時間丫
lunch係學校食
中文堂ok la
PE堂度高榜重
做體能
冇高過冇重過@ @
做體能攰死
之後打排球xD
打左陣放學
放學同女開,,,ANNIE,,詹 去糖百府 食野
好好味既爆爆xD
哇哈哈哈哈哈哈,,,,,
之後去左零食店買野食xD
之後各自各回家去 |
| 發表時間:2009-09-08 08:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 7 日 星期一  |
| 2009-09-07 |
分類: 未分類 |
今日又番學喇
4點幾起身做功課@ @
做到6點9島做完
唉,,,累死了
之後番學,,,又係多人= =
番到去係操場早會,,,熱都爆丫!!
仲要拎住咁都書= =
我快要死喇
d書俾我拎到濕晒
我都唔想架
鬼叫第一堂上BIO咩
又係笑笑笑
有一堂係唔知架嘛?對我黎講係冇既xd
中文堂,,,次次都好驚俾佢喊起身答問題
好采冇,,,對我呢個中文白痴既最好唔好叫我答問題喇
之後上英文堂,,,ok la
數學堂,,,今堂尊心左xD
lunch食 kfc
成1點半先開始有得食
超多人
快快食
快快咁跑番學校
冇遲到xD
之後兩堂libs
第一堂係咁笑,,,哈哈哈哈哈哈哈哈
第二堂係學校影相,,,之後匯報
又笑了
din架@ @
之後去左土瓜灣間屋度做功課
做得好好好
9點番黃埔 |
| 發表時間:2009-09-08 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 5 日 星期六  |
| 2009-09-05 |
分類: 未分類 |
今日成11點半先起身
趕到爆
整好晒d點都12點3
食飯 換衫
12點9先出門口 -o-
之後1點番到去
哈好好
做功課
本身番去係步操既
但係成1點半先開始xD
一開始笑死
但過左陣都正經番
哈
但都係操左陣就放
哈```
本身喊command
但係某某話要喊
so俾佢喊,,,有大把機會俾我喊xD
靈修,,,分組笑了
攝影影鴨仔
好得意xD
放左bb
秀歸換衫同family拿m記
嘩!!!!一個禮拜食4餐m記@ @暈了
|
| 發表時間:2009-09-05 07:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|