我係CheungWingMan^ ^"
rachel0108
暱稱: RaCHeL:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
My Song ah^ ^"
eingzone.com
PLAY
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 271
留言總數: 280
今日人氣: 0
累積人氣: 4605
play2
2009 年 10 月 26 日  星期一   晴天


2009-10-26 分類: 未分類

今日朝早去完拜山之後

番到屋企狂做功課

多到爆

好眼訓

訓左3個鐘-v-

唉,,,d野做左等於冇做咁-v-

發表時間:2009-10-31 12:02 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 25 日  星期日   晴天


2009-10-25 分類: 未分類

今日朝早去左飲茶

之後好趕,,,要去買鞋油-v-

唔夠1個鐘,,,包埋搵鞋油,,,擦鞋,,,

飛去巴士站

好采趕得切xD:]

之後,,,得左好耐先開始操

兜圈兜圈再兜圈-v-

攰死,,,極快囉!

只求齊又不求速度,,,

囧晒@v@

番到屋企死左

訓覺-v-

 

發表時間:2009-10-30 09:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 24 日  星期六   晴天


2009-10-24 分類: 未分類

今日一早番到去練歌,,,練左好耐先開始上m2

仲要早放,,,好好呢!

之後食m記

番BB,,,靈修都係一片寂靜-v-

之後上唔知乜乜章玩玩玩,,,笑笑笑

哈哈哈,,,癲左了!

之後係廁所門口影相xD

之後傾傾傾笑笑笑

走先

then去有tst食dinner

好味

回家去

今晚要狂做功課!

之後果兩日唔duck閒-v- 慘

發表時間:2009-10-24 10:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 23 日  星期五   晴天


2009-10-23 分類: 未分類

今日水運會

一去到就feel到勁悶既感覺

我地A班坐頭果幾行

晒死

之後越坐越上

D太陽又晒到黎

都唔知點

熱到勁唔舒服-v-

又話12點話

點知成1點先走得

之後去九場食pizza hat

好味

傾左d好好笑既野

唔講duck xD:]

之後行黎行去

去左紅磡廣場

竟然都有袋買xD

買左新袋,,,都ok喇!

唉,,,聽日又要補課喇@,@

仲要交功課,,,唔想做囉-v-"

發表時間:2009-10-23 09:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 22 日  星期四   晴天


2009-10-22 分類: 未分類

好耐冇打過喇`

上個禮拜六佢地倆黎左我屋企連歌

日日都練

我地唔會在乎成績如何,,,只要有心

將神的---分享俾大家^ ^

今日比賽,,,我地3個都好驚

面對住咁多的觀眾,,,真係一下子雙腳非常之軟

幸好,,,我們的努力冇白費到

雖然唔係攞第一二三名

但係係過程中有投入過,,,有認真過,,,雖然心中那驚慌的心情還未抹去

但係盡了力便行了

 

星期三的BIO test 死左

冇乜點溫

失敗-v-

 

講番今日

中文堂勁驚俾佢喊叫answer the question-v-

好采冇姐

maths又狂笑

我發覺堂堂maths堂都有野勁笑囉xD

 

聽日就係水運會喇

我覺得會悶到爆呢!

 

仲諗住會有幾日假放好好

但係星期六要補課,,,then番BB,,,之後去我呀婆屋企-v-

星期日朝早去飯茶,,,通常都要食到12點幾佢地先肯走-v-

淨番一個afternoon俾我做功課

because星期一又要呢樣又要果樣

根本冇乜時間做野

仲要溫chem

 

星期二詩歌比賽喇!!   4A加油!!

星期三CHEM 大測喇!4A加油!!亦都為上次test儀器唔合格的加加油!

星期四 英文統測!4A加油!

星期五 MATH test!4A加油!!

不斷的測驗!理科真係不容易@v@

發表時間:2009-10-22 11:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 14 日  星期三   晴天


2009-10-14 分類: 未分類

今日搭3先起身

好遲

但係趕得切

班導師堂做physics

physics終於有堂留心聽書!

music唱hapi birthday auto 14/15 分 哈哈:D

libs miss冇番

自修 gd gd gd XD:]

lunch出左去食

原來今日都可以出去食

食食下,,,食到尾聲---俾牙sir客親-v-

bio 係度笑笑笑

實在太好笑了

chem present,,,ok la

未夠"震"定 -v-

放學補課

早落堂

好好呢!

後面又影又錄^ ^哈哈,,,唔講發生咩事> <

發表時間:2009-10-15 12:29 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 13 日  星期二   晴天


2009-10-13 分類: 未分類

今日同琴日真係差好遠

琴日差D遲到

今日早到

為左個CHEM present 加油

點知去到chem lap 開唔到

做做下實驗,,,俾miss開到-v-

但係都唔洗今日present xD

lunch無無聊聊過左

做chem作,,,

之後又行下

詩歌歌唱比賽入左決賽xD

繼續努力!

放學即走

好興奮,,,番到屋企只不過係4點9

又冇野做

溫左陣書

10點訓覺xD

發表時間:2009-10-15 12:24 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 12 日  星期一   晴天


2009-10-12 分類: 未分類

新一個禮拜又開始了

都唔知係好定懷

亦都唔知忙唔忙

最好唔好喇!

今日番學超趕,,,

bio差D訓著

lunch出去九場食m記

好好

係今個禮拜其中一日可以出去食

因為lunch都唔知點解特別多野做-v-

兩堂libs悶爆

死了

今日完=v=

發表時間:2009-10-15 12:21 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 11 日  星期日   晴天


2009-10-11 分類: 未分類

今朝一早俾牙媽噪醒

攪錯牙!放假都唔俾人訓耐d-v-

好衰囉!!

之後去飲茶,,,飲完番屋企

好自由,,,牙爸牙媽唔係屋企xD

盡情玩玩玩

但係要做功課

玩到3點幾做功課

好努力!!

 

yeah!我就黎識跳果隻舞喇!!

發表時間:2009-10-11 07:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 10 日  星期六   晴天


2009-10-10 分類: 未分類

 

今日同老豆+細佬去m記食早餐
之後先番學補課
Test唔識!!死了,,,明明好似明左咁,,,但係做左第2條就唔識做lu
Test完之後繼續上
後面果班開左藍牙搵到有個男仔名
之後同我講話應該係襪腳身既
之後佢毛啦啦出左去
我地再用藍牙搵
搵唔到果個各-v-
佢一入番黎再搵
點知又有番
我地証實左個名係佢英文名
之後我地上上地堂問佢,,,你英文名係咩呀?
佢答:"我今日冇英文名架!"
我地又問:"咁聽日呢?"
聽日都冇
都唔知講咩好
成堂笑笑笑
之後,,,放學,,,
我地將個名寫左係張紙度
同佢講
你識唔識讀呢個名呀?
佢話管"handsome"-v-
O 晒!
放左即走
之後,,,即刻番屋企
換衫去sharon屋企
等等等,,,等到2點半番BB
(中間skip左D野唔講)
番到BB我地果group好少人,,,但多左兩個SS
唔知點解今日狂寫note,,,好乖xD
之後由於今日節目調動既關係
改左同細果班做體能
解散前差d暈,,,呼吸有困難
好辛苦
因為好耐冇做過體能喇
放左去買野飲
之後,,,番去點野
點完玩玩玩
哈好好笑,,,唔講笑乜
6點幾回家去
發表時間:2009-10-11 07:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 9 日  星期五   晴天


2009-10-09 分類: 未分類

 

今日差d唔知醒
好采趕得切xD
領袖生就x典禮,,,
我地超級唔齊囉-v-
但望住d人好好笑
忍忍忍
放學去聽果個講座
-v-悶,,,悶到要sd msg-v-
之後比賽,,,加油!祈禱,,,,,好好
盡力就得架喇!!
之後聽到5點幾6點先番歸!
發表時間:2009-10-11 07:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 8 日  星期四   晴天


2009-10-08 分類: 未分類

 

今日放學總采排,,,
點解要上台架,,,諗住坐係度就得得
點知要上台
聽日將會好樣衰-v-
放學6點幾先走,,,
因練歌,,,聽日比賽喇!加油加油xD
發表時間:2009-10-11 07:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 7 日  星期三   晴天


2009-10-07 分類: 未分類

 

今朝仲慘,,,成4點幾先訓,,,
訓左唔夠3個鐘就要番學
D數都係做唔洗
點解日日都係為左d數呢?
發表時間:2009-10-11 07:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 6 日  星期二   晴天


2009-10-06 分類: 未分類

 

琴早會詩琴
一開始個琴冇聲-v-
一有聲大聲到爆,,,客親-v-
今個禮拜Dlunch冇晒
要練歌
好慘
好想咁
番到屋企對住D數唔知做乜
一d都唔識做囉
做到今朝3點幾先訓,,,
好辛苦,,,唉,,,都未做完添@ @
發表時間:2009-10-11 07:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


2009-10-03 分類: 未分類

 

今日雖然就係屋企狂做功課
但係超期待今晚
因為今晚係我第一次唔洗同牙爸牙媽過中秋
可以自己同D fd出黎玩
9點幾,,,去到碼頭
之後等左陣先差唔多黎齊
佢地話要經過一道好窄既路
冇欄杆,,,差錯腳就跌果d
好驚,,,行得超慢,,,又想行快d,,,但又怕
唔知想點
入到去狂俾蚊咬
好黑人憎
咬左成31粒,,,好核突又痕-v-
11點9回家去,,,點解要咁早番歸呢?
發表時間:2009-10-11 06:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 9 月 30 日  星期三   晴天


2009-09-30 分類: 未分類

 

今日Annie生日
HAPI BirthDaY to YoU
hApI bIRthdAY tO U
HAPii BIRthdaY TO ANNiE
HapI birthday t0 u
 
Physics-聽書聽書,, 好好,,, 做實驗xD
Music-唱左n次生日歌xD
Annie今日生日好好xD
Libs-又笑笑笑了
Eng-勁開心
    大約十多個人用電腦室椅黎玩
    覺得自己有少少白痴xD
    Kai kai地
    玩左一陣上堂xD
    好相有多次咁既機會> <哈哈
發表時間:2009-10-11 06:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 9 月 29 日  星期二   晴天


2009-09-29 分類: 未分類

 

今日chem背元素表死得轟轟烈烈了
放學冇帶姐走,,, 但係好采係落毛毛雨姐xD
發表時間:2009-10-11 06:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 9 月 28 日  星期一   晴天


2009-09-28 分類: 未分類

 

今日番學好準時到車站,,, 但係等人等左5分鐘-v-
番到學校都唔知搞什麼,,, 勁多野未做囉
bio堂終於肯聽下書
通識兩堂都冇乜聽-v-
但我好想聽的,,, 但係都冇辦法集中精神-v-
放學,,,
下著雨> <
不囍這天氣,,, 而且冇帶姐
濕到極
番到屋企好似病病哋
但係過左陣都冇乜事lu
發表時間:2009-10-11 06:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 9 月 26 日  星期六   晴天


2009-09-26 分類: 未分類

今日7點幾起左身做maths功課xD

番到去岩岩好

係老師早黎-v-

之後得20 min 休息

又要繼續

差唔多落堂果陣,,,hkh打黎

我又唔記得校震機-v-

個電話響左

好采果陣班房夠嘈

真係好好采xD

之後原來先知hkh係我學校門口等緊我

即刻汁野跑落去

一齊搭車xD

番到屋企超趕,,,

又要print野

又要save D相落手指

又要擦鞋&皮帶

唔洗半個鐘出左門口

番到去,,,perpare for 匯報D野

生日會

D games 嘛嘛,,,但係舊蛋糕好好味

之後匯報

竟然趕到唔記得帶隻手指出黎

唯有份300字報告寫好D!!

放左,,,一齊玩

狂笑,,,xD

結果玩出喎喇

唔多講,,,,

之後去左家維村傾計

傾到6點9回家去^ ^

發表時間:2009-09-26 11:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 9 月 19 日  星期六   晴天


2009-09-19 分類: 未分類

今日一早俾鬧鐘鬧醒左-v-

點知睇下個鍾只不過係7點

點解個手機會

好,,,繼續訓xD

之後8點幾起身,,,即開電腦

之後,,,9點打俾hkh叫佢起身

10點半先去到apm

睇 "愛出貓"

遲左8分鐘

nvm xD

哈哈,,,都幾得人驚下 > <

之後係apm行行行

食野

搭mtr去diamond hill

去左換衫,,,再去冒險樂園扭蛋,,,哈哈

好得意丫隻野xD

之後去影相

影左好多

係facebook睇

5點幾散

去荷廣

哈哈哈,,,,,擇左好耐先擇到食乜,,,頸渴死了,,,冇帶水= =

之後6點幾走,,,係巴士上面聽左d好得人驚既野@ @

7點幾回家了

發表時間:2009-09-19 09:05 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 9 月 16 日  星期三   雨天


2009-09-16 無奈 分類: 未分類

今日勁晏先起身,,,因為琴晚成2點先訓= =

唉,,,班導師堂調位

個位又係前到爆囉= =

唉,,,physics,,,

上到一半又係冇心機再上落去

music,,,唉,,,救命,,,差D要唱高音果part

好彩唔洗姐xD

之後,,,libs

又係笑笑笑

英文堂,,,係mmlc上堂

聽下歌咁喇@ @悶,,,

lunch叫外賣^ ^

等左陣都唔見在人送黎

但睇真D,,,成架車係學校門口等緊囉= =

好多人都訂果間

但係,,,好咸,,,食食下唔想食lu

之後上bio,,,

個個眼訓都爆,,,

因為個女助教冇出黎xD

上chemistry簡直係,,,,,

無話可說

眼訓到極

一陣間放學仲要上數學堂= =

死了,,,落左chem堂訓左陣

又要上數學

超慘囉= = 又頭痛又眼訓

仲要對住D數狂諗1個鐘

已經死了

放左搭85c番屋企

去到m記買左杯McFlurry

好味xD行行下聽到有人喊我

點知佢地又係m記做功課

今次連牙深都黎埋

但我超眼訓超頭痛

所以唔係果到做

番屋企訓下先

辛苦@ @

發表時間:2009-09-16 07:21 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 9 月 15 日  星期二   晴天


2009-09-15 分類: 未分類

今日實左太好喇xD

一起身果刻,,,又咁岩牙爸入黎話唔洗番學

即刻繼續訓xD

訓到10點先起身

好鬼正

好采未做晒功課

10點幾改番3號風球

媽媽要番工

好好好極了^ ^

自由喇xD

之後做埋d功課開始hei

都幾悶下

整日對住部腦,,,

如果唔係玩facbook,,,都冇乜野好玩= =

發表時間:2009-09-15 11:51 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 9 月 14 日  星期一   晴天


2009-09-14 分類: 未分類

今日成7點先起身

趕死我喇

但好采趕得切姐xD

早會熱,,,bio

今日助教冇出黎

牙sir話助教晏就先出黎囉= =

之後上中文堂

教閱讀技巧= =

之後小息完上英文

調位呀

ok la 同晶晶坐xD

有個位好好笑,,,就係

miss 無啦啦有個字勁高音

成班即嘩 then笑

WAHAHA

數學堂笑死了

牙sir本身想講 "Harry Potter"

點知講左 "哈ry quarter" xD

笑死我喇^ ^

仲有牙sir問我地呢個xxx既學名喇

我地答左好多英文

但係又唔係

牙sir就俾提是

就講 "二"  <---- 只係講左第一個字

唔知邊個講左 "equation"

完全o晒

equation係解方程= =

哈,,,其實個answer係 '二完一次方程"

個個笑晒 xD

lunch,,,出面橫風橫雨

叫外賣

拎左靈靈把姐玩xD

又笑笑笑

我唔知點講````

食完lunch,,,上liberal study

好悶悶

但係又有笑既

哈```我地笑左 "給媽媽梳頭髮"既改編

"給媽媽挖鼻屎"

又話作者細個睇佢媽媽挖鼻屎大

覺得媽媽D鼻屎係烏黑既,,,

媽媽的鼻屎是非常的x饒    唔識打= =

仲有好多好多

係度打唔晒喇!!!

放學即走

但係等到4點半先有車囉

番到whampoa5點幾島喇

發表時間:2009-09-14 07:45 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 9 月 12 日  星期六   晴天


2009-09-12 分類: 未分類

唉,,,今日訓到8點9先起身

諗住早d出門口,,,怕冇車搭或者太多人

點知多車到,,,少人到,,,

唉,,,,9點半就番到去九龍城= =

之後去左seven買野飲

行番學校果陣見到mon係度賣旗xD

好笑呢!!

番到學校得我地班番左咁,,,= =

好慘!!

上堂d數唔係幾明= =

放左趕番apsw

點知個個女番晒,,,仔一個都冇= =

我仲趕到乜咁@ @

之後係度做功課做到2點

過程中一齊傾下笑下,,,笑死我了,,,

靈修曼joy埋我地一齊

快d入我地分隊喇xD

攝影---一路傾一路上= =

放左留左係學校

點解可以玩一個人玩咁耐既??

成班kai kai 既XD

最尾俾人罵,,,要收手= =

6點幾回家去

發表時間:2009-09-13 11:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 9 月 11 日  星期五   晴天


2009-09-11 分類: 未分類

今日落雨天,,,唉,,,

早會禮堂拎書重死

個個禮拜五都要拎咁多書早會會死架!

之後上chem,,,落堂之前都要問D野= =

又咁岩問中我

好采我有聽書

起碼記得DD喇``

之後上phy

又凍又悶

之後上數學

又訓喇

點解會咁架

第三堂就訓左= =

上英文堂又係凍

唔知想點

lunch食m記xD

好早去到

有位座xD

之後番到去上中文

又係做listening

全方位悶悶地,,,又笑下咁喇

放左學即回家去

發表時間:2009-09-12 08:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 9 月 10 日  星期四   晴天


2009-09-10 分類: 未分類

今日差d遲到,,,

閱讀堂差d訓著

唉,,,

兩堂中文,,,俾miss問到講唔識講

本身都諗好左

可能真係企左起身會諗唔到野呢?

唔知呢?

兩堂中文堂終於過左@ @暈了

之後上英文堂

開始悶悶地= =

數學堂又係差d訓著

我唔知點解係隔日訓覺個囉= =

唉,,,lunch去左地茂食

好味xd

其實食乜都好味

番到去上biology

笑死

有個細細粒人體模型女助教

哇哈哈

笑到我死xD

之後上通識堂

做戲xD

笑死,,,做媽媽= =

笑到講唔到野

放學上科學室

數理開會

無喇喇上到去就做左財政部

唔知好唔好呢?

5點3走

番到黃埔去m記同hkh,,,sharon,,,寶寶,,,許愛x,,,做功課

哇哈哈,,,一路做一路傾一路笑

好開心

其實冇乜掂過d功課xD

7點回家去^ ^

發表時間:2009-09-10 08:08 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 9 月 9 日  星期三   晴天


2009-09-09 分類: 未分類

今日番學都係同sharon and 寶寶搭車

毛喇喇落雨囉又

攪到我又要帶傘

好唔想帶,,今日已經夠多書要拎喇@ @

班導師選風紀

the first lesson is Physics

聽左d唔係幾明既東西= =

RHS --- 笑死,,,

Liberal Studies -- 冇乜特別

English 係 MMLC 上

睇 d 關於 paparazzi 既東西

ok la= =

Lunch去九場食冷麵

好咸= =

去左7仔買野飲

番到學校岩岩好xD

之後上Biology

不錯喔xD              哇哈哈!!!!!

之後係課室上Chemistry

ok la

上多左差唔多10分鐘囉

本身有10分鐘break都冇左

放學只係得我地班係度上堂

仲要係悶到個囉= =

牙sir話今日例外

俾我地早d放

好好xD

之後搭車回家去^ ^

發表時間:2009-09-09 07:40 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 9 月 8 日  星期二   晴天


2009-09-08 分類: 未分類

今日同sharon & 寶寶一齊搭車xD

哈哈哈,,,

數學堂超眼訓

之後上化學堂

好鬼無聊,,,又唔係講書= =

小息

之後上物理

做實驗客死喇

之後落番去上英文

背好晒d英文又冇問到我@ @

晒我d時間丫

lunch係學校食

中文堂ok la

PE堂度高榜重

做體能

冇高過冇重過@ @

做體能攰死

之後打排球xD

打左陣放學

放學同女開,,,ANNIE,,詹 去糖百府 食野

好好味既爆爆xD

哇哈哈哈哈哈哈,,,,,

之後去左零食店買野食xD

之後各自各回家去

發表時間:2009-09-08 08:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 9 月 7 日  星期一   晴天


2009-09-07 分類: 未分類

今日又番學喇

4點幾起身做功課@ @

做到6點9島做完

唉,,,累死了

之後番學,,,又係多人= =

番到去係操場早會,,,熱都爆丫!!

仲要拎住咁都書= =

我快要死喇

d書俾我拎到濕晒

我都唔想架

鬼叫第一堂上BIO咩

又係笑笑笑

有一堂係唔知架嘛?對我黎講係冇既xd

中文堂,,,次次都好驚俾佢喊起身答問題

好采冇,,,對我呢個中文白痴既最好唔好叫我答問題喇

之後上英文堂,,,ok la

數學堂,,,今堂尊心左xD

lunch食 kfc

成1點半先開始有得食

超多人

快快食

快快咁跑番學校

冇遲到xD 

 之後兩堂libs

 第一堂係咁笑,,,哈哈哈哈哈哈哈哈

第二堂係學校影相,,,之後匯報

又笑了

din架@ @

之後去左土瓜灣間屋度做功課

做得好好好

9點番黃埔

發表時間:2009-09-08 07:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 9 月 5 日  星期六   晴天


2009-09-05 分類: 未分類

今日成11點半先起身

趕到爆

整好晒d點都12點3

食飯    換衫  

12點9先出門口 -o-

之後1點番到去

哈好好

做功課

本身番去係步操既

但係成1點半先開始xD

一開始笑死

但過左陣都正經番

但都係操左陣就放

哈```

本身喊command

但係某某話要喊

so俾佢喊,,,有大把機會俾我喊xD

靈修,,,分組笑了

攝影影鴨仔

好得意xD

放左bb

秀歸換衫同family拿m記

嘩!!!!一個禮拜食4餐m記@ @暈了

 

發表時間:2009-09-05 07:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]