我係CheungWingMan^ ^"
rachel0108
暱稱: RaCHeL:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
My Song ah^ ^"
eingzone.com
PLAY
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 271
留言總數: 280
今日人氣: 0
累積人氣: 4608
play2
2009 年 6 月 15 日  星期一   晴天


2009-06-15 分類: 未分類

 

15/6/2009
今日考完個英文writing就番左屋企lu
係屋企hei左成個晏就
點算
溫書夜晚先開始溫
都算係溫得切ge
發表時間:2009-06-20 09:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 14 日  星期日   晴天


2009-06-14 分類: 未分類

 

14/6/2009
今日成日都係屋企溫書
就黎悶死喇
呢個考試都唔知點過好
發表時間:2009-06-20 09:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 13 日  星期六   晴天


2009-06-13 分類: 未分類

 

13/6/2009
今日超晏起身
成12點先起
今個禮拜勁早起身,,,勁晏訓覺
實在太多野做喇
之後起身溫左陣書,,,食飯
Then換衫番APSW
同人地一齊溫
But我基本上都係睇YES!!多過溫書囉
之後上興趣章果舊野1D idea都 冇
放BB左番屋企
又溫書
今次EXAM要加油= =
發表時間:2009-06-20 09:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 12 日  星期五   晴天


2009-06-12 分類: 未分類

 

12/6/2009
今日禮拜上完左人生中很多ge最後一堂
因為我唔會再讀中史,,,世史,,,地理,,,電腦,,,
心裡覺得好開心
終於唔洗讀史喇 ^ ^
發表時間:2009-06-20 09:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 7 日  星期日   晴天


2009-06-07 分類: 未分類

 

7/6/2009
今日係屋企溫書
就黎考試喇
之後夜晚同牙晞,家姐,白痴果個 出MK
但係超級熱
行左陣女人街,,,已經唔想再行,,,熱到我死左
去左行旺中,,,買左條褲
Then去左朗豪昉行
係無印買左好多筆
又用左勁多錢喇
之後去左許留山飲野
超好味
Then行左去潮特
一去到入左果間xxx
睇袋and銀包
最後都係買左個銀包
之後10點幾回家去
唉,,,11點先番到屋企= =
發表時間:2009-06-20 09:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 6 日  星期六   晴天


2009-06-06 分類: 未分類

 

6/6/2009
今日好晏先起身
因為琴日真係好攰
攰到今日一起身成身都痛
訓到12點
好晏丫^ ^
好采今日唔洗番BB炸
如果唔係D野會整唔晒就跑左番去
XD
今日係屋企溫書
我好乖^ ^
但都冇乜野溫,,,唔想咁早溫住
發表時間:2009-06-20 09:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 5 日  星期五   晴天


2009-06-05 分類: 未分類

★5/6/2009

今日又差D遲到

點解呢個week今有咁多日差D遲到架= =

今日著PE衫

好熱,,,因為要著長褲@ @

早會真係熱死

中文堂listening Exam

都幾難下``

PE堂去左體育館上堂

打羽毛球打到我超熱

數學堂

狂做數

我抄完條題目

佢已經講完一題

唉,,,,英文堂訓著喇

級社活動

一開始玩果個唔係遊劇既遊劇

好無聊

但笑死我

之後係學校走黎走去

去到D級社職員果度要做兔仔跳

又要做掌上壓10下

唉,,,

係學校跑黎跑去

好熱囉

熱到我死!!!本身唔想再出汗

都出左= =

最後我地班take第2!!^ ^

放學成4點幾先走

係某間文具鋪睇野

竟然可以睇左1個鐘@ @

之後行去車站

等車果陣見到BB同埋Annie

番到去又行左陣先番屋企

今日好攰

發表時間:2009-06-06 11:41 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 3 日  星期三   晴天


2009-06-03 分類: 未分類

★3/6/09

今日都差D遲到
但係我唔可以遲到架
再遲我會有缺點架喇
音樂堂幫hkp抄黑板D野抄到隻手好攰
電腦堂整左成堂flesh@ @
英文堂quiz
唉,,,
OK吧!!
發表時間:2009-06-06 11:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 2 日  星期二   晴天


2009-06-02 分類: 未分類

★2*6*09

今日差D遲到
跑番黎
成身汗
又冇冷氣日
熱到我死喇!!
發表時間:2009-06-06 11:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 1 日  星期一   晴天


2009-06-01 分類: 未分類

★1-6-2009

今日番到去即溫書
早會帶埋成語落去溫xD
世史堂就溫中史
中文堂
成語滿分^ ^”
呵````
之後中史堂test
都唔知自己寫緊乜
但口號好簡單
寫到隻手好累
發表時間:2009-06-06 11:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 31 日  星期日   晴天


2009-05-31 分類: 未分類

★31~5~2009

今日好晏先起身
一起身被迫要練琴
仲係好眼訓囉= =
之後夜晚去左聽音樂會
帶埋中史去聽
溫左陣冇溫
又有波兒
D細路好可愛`^ ^
之後成11點幾先番到屋企
繼續做功課
好多= =
又要溫書
都唔知成2點先訓
發表時間:2009-06-06 11:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 30 日  星期六   晴天


2009-05-30 分類: 未分類

★30`5`2009

今日12點9番APSW練歌
一陣要彈piano
今日要用375ml既紙包飲品盒
即刻落左吉吉島買
之後
彈果陣彈錯左一句
唉,,,,,,,,,,
之後果個興趣章
我又唔係幾知自己畫緊D乜
番屋企繼續努力喇唯有!!!
放左之後
傾左陣
回家去
發表時間:2009-06-06 11:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 29 日  星期五   晴天


2009-05-29 分類: 未分類

 

日做到差唔多2點先訓
但係都係做唔切
又未溫書
唉,,,
成7點先起身
諗住早D起身溫書既
但係都係遲左
搭車果陣
痛囉
唔知係咪琴日nyt肚痛
傳染左俾我呢?
係冇可能既事
肚痛係唔會傳染既^ ^
邊行邊溫
好難
背唔切囉=3=
早會拎住成疊野係度溫
冇俾老師發現YO!!!
中文堂喇
點解咁早中文堂
冇得溫耐D= =
份野好鬼難
我諗我一定會唔合格喇
測測地又肚痛
攪到我唔知想點
之後上體育堂
第一次入體育館上堂
個地下好扇下喎
考乒乓球開波
唉,,,唔想提了
我根本就對乒乓波係冇天份
打黎做乜呢?
之後英文堂
數學堂上上地又黎痛
想笑但係又唔可以笑
一為一笑就勁痛
所以成堂個樣係勁唔咩既
英文堂
悶死左= =”
Lunch
笑死了
唔講笑乜
哈!!!!!~~~~~~~
地理堂上左一半
就去左演講聽準備數理遊蹤活動
但果個幾鍾要去咁個個地方
點去ah???
佢話唔俾我地跑
但係最終都跑左
放學去交野俾老師
我遲左交份功課1日
佢都要我留堂囉
我唔想丫!!!!!
唉,,,
交完回家去
番到去
唔知咩事
流鼻血
又流勁耐
好似岩岩開學果陣一樣
個人好唔掂
超想暈,,,又想訓,,,
成身好攰= =
唔知係咪夜訓既關係呢
發表時間:2009-05-30 12:00 AM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 28 日  星期四   晴天


2009-05-28 分類: 未分類

 

今日唔洗番學
Nadine, Stephanie, emma 黎左我屋企錄音
一黎到就食野
我牙媽唔知點解一有同學黎都會勁好人
買晒野飲上黎
唉,,,
食完野
去左我間房玩facebook
Nyt玩玩地肚痛
我地落去買藥俾佢食
係因為我屋企D止痛藥冇晒=3=
我地買完錄住先
之後佢冇乜野
又玩玩玩
Then叉買野食
佢地7點幾先走
但係我D功課一樣都未掂過
聽日仲有中文統測ah
死了
做功課!!!!!!!
發表時間:2009-05-29 11:38 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 27 日  星期三   晴天


2009-05-27 分類: 未分類

 

今日班導師堂選科
最後都係擇左理科
音樂堂
做功課
再補考唱歌
唉,,,
地理堂
又係上音樂堂
超正
練歌
今日放學比賽喇
聖經堂又睇劇
唔滿意個結局
電腦堂
又整flash
我唔識丫 > <
英文堂背歌詞
中文堂
最後果幾個字俾我地去練歌
比賽喇!比賽喇
唔係好緊張
還掂都係成班出黎唱
唔驚
仲好好笑
我地班都幾早比賽
比完睇到5點幾先走
發表時間:2009-05-29 11:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 26 日  星期二   晴天


2009-05-26 分類: 未分類

 

今日上V,A,
要整post card
唔知點畫好呢
諗左勁耐都唔知自己想畫乜= =
英文堂死左
今日好似有D唔舒服咁
英文堂好頭痛,,, 又肚痛
死下死下咁
科學堂又好似冇乜野
到到Lunch time好似冇事喇
繼續練歌
數學堂講左陣選科D野
聽日要選科喇!!!@ @
仲未諗掂ah!!
通識堂
而家覺得通識堂都幾好玩下咁^ ^
坐係文人隔黎真係可可笑ah!!
放學繼續練歌
為左聽日既普通話歌唱比賽努力練習
但係當中好似出現左內”控”
好,,, 唔講呢個話題
5點幾先走
番到屋企6點島喇
之後我老豆要我同佢去我姑媽屋企傾選科D野
傾到10點先番歸
10點先開始做功課
做完個flash都差唔多1點幾2點喇
其他功課做都未做過ah!!@ @
發表時間:2009-05-28 12:35 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 25 日  星期一   晴天


2009-05-25 分類: 未分類

 

今日想早D番
但係又遲左起身
都係同平時一樣
早會悶死
中史堂
好好笑
老師發生咩事ah^ ^
Lunch
練歌
但根本D人唔練既!!
放學即走
發表時間:2009-05-28 12:34 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 23 日  星期六   晴天


2009-05-23 分類: 未分類

 

今日早左番到小學
做功課
好多功課
但係做做地又唔想做喎= =
靈修,,, 好笑
幾好丫^ ^
興趣章
今堂要畫既野都幾難下個喎
@ @
放左同parent去m記食野
then回家去
發表時間:2009-05-28 12:33 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 22 日  星期五   晴天


2009-05-22 分類: 未分類

 

今日PE堂好悶丫
想玩閃避球
玩左一場
D人唔想玩
打排球
打打地又要入去練乒乓波
唉,,,
全方位時間去左禮堂睇話劇
都OK既^ ^
發表時間:2009-05-28 12:31 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 21 日  星期四   晴天


2009-05-21 分類: 未分類

 

今日番到去第一堂就數學統測
OK LA
但係D MC去到最尾都係唔夠時間做
亂填D MC
 
科學堂
匯報---紅外線
都係唔係幾知自己講緊乜
發表時間:2009-05-28 12:31 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 20 日  星期三   晴天


2009-05-20 分類: 未分類

 

今日係520
班導師堂去左演講聽聽選科既野
之後音樂堂
第四組考唱歌
同stephanie唱手掌印
我係超驚囉= =
第一句聽唔到音樂
唔知唱乜
唱唱地又笑
之後上地理堂
專心左
聖經堂睇果出電影
超驚囉
都係唔講喇
越講越驚~ ~
電腦堂
整果個flash好失敗
好難囉
都唔知學黎做乜囉= =
Lunch又食珍寶珠當lunch
之後練比賽首歌
之後英文堂
好悶
最後果5分鐘真係頂唔順喇
都係訓左
中文堂派玲聽統測
嘩,,, 都幾好丫個成績
好滿足丫^ ^
之後默報紙
今次都幾容易下
但係都係錯左三個字
好唔小心= =
放學係學校整聽日科學匯報D野
做到5點半
人地趕我地走
我地都唔肯走xD
之後諗住聽日番學繼續整先走
之後去左九場既銀座食野
好飽 ,,,,
之後係公園行左陣
佢地話岩岩食完野
去我消化下
因為我話我番屋企仲要食飯
但係係公園果個單車徑果度玩
玩玩地見到有青蛙
之後同佢影相
但係佢係咁跳黎跳去
之後有個細佬又走埋過黎玩
好好笑
nyt對住隻青蛙狂影相
好笑
簡直係【娃同蛙講野
之後7點幾先走
落雨
好采上到車
但係番到黃埔落勁大雨
諗住跑番屋企
點知跑到去吉野家果邊好大雨
大雨到係一出去跑都會好似岩岩沖完涼咁
最後都係打電話番屋企叫人拎把姐落黎俾我
番到去個肚係仲係超飽
唔想食飯
但係最後都冇食到飯
發表時間:2009-05-20 11:12 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 19 日  星期二   晴天


2009-05-19 分類: 未分類

 

今日去到個小巴站好少人
好快上到車^ ^
中文堂考師病左
作文
好快作完,,, 做功課
英文堂悶悶地過
冇聽個講書
攪到我而家都唔知英文堂個功課係點做= =
科學堂
一般
之後
Lunch time食咖哩飯
好正丫^ ^
then上班房玩
有班會活動^ ^
問答比賽第三回喇
笑到我死左
問題係一陣間lunch之後既數學堂ng會第一個喊幾多號答問題
唉,,,
一到數學堂
個個忍住第
點知個個都估錯晒
唉,,,
通識常半睡中
放學係學校hei左陣
同annie一齊行番屋企
好熱丫!!
番到屋企即開冷氣”
發表時間:2009-05-19 09:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 18 日  星期一   晴天


2009-05-18 分類: 未分類

 

今日好晏番學
中文堂老師冇番
可以做自己野
中史堂出去做話劇
無奈囉= =
之後lunch time係班房渡過
溫英文
之後去電腦室印野
英文堂test
唔難又唔易
做得晒又唔知岩唔岩果D
科學堂就黎訓著喇
次次上親科學堂都想訓覺
唔知點解= =
放左學留左係班房hei
畫白板
文人的作品^ ^::]
 
 
我同shuki玩既野xD]
 
之後
本身行路番屋企
但係天氣太熱喇
我唯有搭車番歸
發表時間:2009-05-19 09:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 17 日  星期日   晴天


2009-05-17 分類: 未分類

 

今日好鬼悶
成日係屋企囉
牙媽話就黎考試
要溫書囉
算,,, 我溫
還掂聽日要英文test
其實都幾多野溫下個喎!!
我暈喇!!@ @
好采我夜晚開電腦
同小痴傾計先冇咁悶炸
多謝你^ ^
發表時間:2009-05-17 09:30 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 16 日  星期六   晴天


2009-05-16 分類: 未分類

 

今日
6點半唔知點解起左身
之後就唔想訓喇,,,,,,
之後,,, 12點半番BB
升下士interview
得果3個人=3=
唉,,, 做乜要小組討論咁喎
我最怕就係小組討論!!

 

唉,,,
都唔知自己講緊乜
講野斷斷續續,,, 唔知講乜
但係我有諗到野架
討倫完之後,,, 要續個入去in
佢要我自我介紹
我講左一句
“我都鍾意番BB既”
我明明講得好肯定
佢話我有D唔肯定
有少少懷疑囉= =
講左都15分鐘島先出黎^ ^
今日升旗
唔洗check制服
Yo
唔洗靈修
聽分隊簡介會
之後上興趣章
笑到我死左
唔知點解仲會笑到我好肚餓
好耐都未試過肚餓既感覺係點喇
xD
我地果組諗D野好白痴囉
個個都好似癲癲地
個露台擺幅畫係度(假風景)
又有一個旋轉式樓梯
係識move黎move去果D
唉,,, 仲有好多
係度唔多講
放左BB走人
食m記^ ^
then回家去
番到屋企努力做功課
聽日要溫書!!!
發表時間:2009-05-16 11:26 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 15 日  星期五   晴天


2009-05-15 分類: 未分類

 

今日好早起左身洗頭
6點7出門口
同CFI食m記^ ^
今日佢生日^ ^”
生日快樂^ ^
食到搭3
去小巴站等車
點知今日勁少人搭囉
好快上到車
中文堂冇乜點丫
PE堂
好唔鍾意打乒乓球囉
仲要成堂打-口-
好悶
英文堂竟然會抄note xD:]
第一次吧^ ^
Lunch
今日落左去同佢地玩閃避球
又係好晒好熱
今日仲要落場
真係熱死左囉
狂閃xD:]
好笑
地理堂畫mind map > <
全方位去睇辯論比賽的決賽
好好笑!!!
辯題:在二十一世紀,經師比人師重要。
 
正方果個第一副辯:講野好高音
而第二副辯就:講野痴利根
笑到我地死左xD:]
放學
去左電腦室印野
then同 nyt,lst 放學
番到黃埔食KFC^ ^
then回家去
發表時間:2009-05-15 11:52 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 14 日  星期四   晴天


2009-05-14 分類: 未分類

 

今日又遲番
早讀堂冇老師黎
自己做自己野xD
哈,,,
之後上數學堂
差D訓著
之後英文老師冇番
自己做自己野
Lunch 佢地就係度玩閃避球
我就係度晒太陽
跟本冇野做
又唔想玩閃避球
坐左係度睇佢地玩
好熱
又晒@ @
放學又行番屋企
發表時間:2009-05-15 11:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 12 日  星期二   晴天


2009-05-12 分類: 未分類

 

今日通識堂好多老師黎睇堂
唔知攪邊科
落左堂講上次統測分數
哈,,,,,, 通識終於合格喇
超開心
好耐都未試過合格喇
其實係咪未試過呢^ ^”
哈,,,
放學又係行番屋企
發表時間:2009-05-15 11:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 10 日  星期日   晴天


2009-05-10 分類: 未分類

 

今日係母親節
朝早去飲茶
之後去打波
好開心
唔知點解
今日好乖,,,, 係度搵書
仲要係溫我平時最弱果科囉
好變態
超難既中史
唉,,,
夜晚,,,
做大廚
好成功^ ^
發表時間:2009-05-15 11:44 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 9 日  星期六   晴天


2009-05-09 分類: 未分類

 

今日番BB
靈修講做功課既好野
都唔知點好
又笑
之後步操
好熱
又要做果個位
唉,,, 次次都唔記得果個位叫乜添
放左BB係學校坐下又hei下
之後,, 同HKH,HWK,LST 一齊走
之後係吉之島行下
LST走先
我同佢地繼續行
搵下有咩可以買俾媽媽^ ^
去左body shop
又越行越遠
都唔知買咩好
之後行到6點9
小痴打黎話仲係旺角= =
約左7點,,, 都係遲到
唉,,,
繼續行
行到7點半
係小痴屋企留下等
^ ^晞 and yi又岩岩黎到
好開心
唔洗我自己一個等佢
哈,,,^ ^
之後狂玩uno xD
之後又玩下wii
玩到10點回家去
發表時間:2009-05-15 11:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]