|
|
2009 年 2 月 25 日 星期三  |
| 2009-02-25 |
分類: 未分類 |
今日個詩歌歌唱比賽
諗都諗唔到會take到第2囉^ ^”
comment plz^ ^"
|
| 發表時間:2009-03-01 04:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 23 日 星期一  |
| 2009-02-23 |
分類: 未分類 |
呵呵!!
今日由於要早d番學校幫手派野
成7點9已經番到學校lu
哈哈!! 好耐都未試過咁早番學囉!!!!
派果陣真係好好笑
見到同班or熟既同學會好好笑
哈!!!
世史堂 英文教 難丫!!
悶悶的日天就此過去了
上堂少左同你sd SMS
又或者係你sd SMS來我也沒有理你
真係好對唔住
我都係想尊心D上堂姐
comment plz!!!
|
| 發表時間:2009-02-24 04:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 22 日 星期日  |
| 2009-02-22 |
分類: 未分類 |
今日同中BB and 牙媽去左鑽石山同D某某入茶
其實我都唔知佢地係邊個囉!!
之後成2點幾飲完
係荷里活廣場行行行^ ^"
3點搭車回家去
4點番到黃埔食tea^ ^"
嘩嘩!!!好多功課仲未做丫=,=
做到9點幾喇
有D唔識,,,唯有番到學校先做,,,呠!!!
comment plz^ ^"
|
| 發表時間:2009-02-24 04:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 21 日 星期六  |
| 2009-02-21 |
分類: 未分類 |
今日番BB
又要喊command喇!!
好過之前喇^ ^”
打排球
教開波
下手好好
上手唔識呢!!
我都唔夠力打上手=,=
放左BB打排球比賽^ ^”
好玩呢
開波仲多過接波^ ^”
6點回家去
comment plz>3< |
| 發表時間:2009-02-23 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 14 日 星期六  |
| 2009-02-14 |
分類: 未分類 |
今日係情人節,同大家講聲情人節快樂先
今朝早去左洗傷口,個護士整到我個傷口勁痛囉
咁鬼大力做乜丫??
想痛死我呀
之後成12點幾牙爸叫我直接去酒樓,食完野都差唔多成1點
跑番屋企擦鞋and皮帶
2點幾先出門口\跑番去,最後都係遲到=,=
熱死我喇!! 之後靈修,,, 悶悶地過著=,=
Yoho!!
打排球丫
又同晞一組
好笑ge係,,, 做熱身跑步ge時候,, 完全唔知做緊咩^ ^”
由於整親隻手指, 要小心D打,,,
唔可以打得太din
唉,,, 煩!!! 放左BB之後好忙,,, 要做乜,,, 又要做乜(唔多講)
唉,,, 總之就好多野做喇
之後出左MK wif taco, Kimmy, 白痴yin, 晞, and 培!!
好開心丫, 但係由於聽日係家長日
牙媽要我番屋企
唔俾我去Kimmy屋企丫
咁你地玩得開心D喇
10點幾回家去….
comment Plz>< |
| 發表時間:2009-02-22 09:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 13 日 星期五  |
| 2009-02-13 |
分類: 未分類 |
羅志祥 / 好朋友
像兩首節拍不同的歌
卻又同時被愛情合奏
旋律勉強著
愉快不能夠假裝快樂
你心中有寬闊的天空
但空氣好稀薄
曾經以為等待會改變什麼
你總會屬於我
但是最後時間證明了
你只喜歡我
你說我比較像你的好朋友
只是不小心擁抱著
你道歉 你難過
於是我給你笑容
誰在乎我的心
還會不會寂寞
如果愛情是五線譜
我曾希望用全音符
吟唱出 愛上你
那完整的幸福
當你的心沒有耳朵
即使我為你唱著歌
你也只 看見我哭了
你說過我是你最好的朋友
卻不應該再擁抱著
你退縮 你冷漠
於是我放開雙手
不在乎我的心
會永遠的寂寞 |
| 發表時間:2009-02-15 11:24 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 13 日 星期五  |
| 為寂寞拍拖 |
分類: 未分類 |
為寂寞拍拖 - 范萱蔚/高皓正
范:即使不愛 仍待我好
不忍心要我苦惱
然後我 也要詐看不到 便最好
高:當初只怪期望太高
估不到我結果被難倒
陪著妳牽不起愛慕 預算不到
范:即使不能從心愛著我
也能陪我為寂寞拍拖
高:假使不能隨便愛下個
陪妳亦算不錯
范:完美沒有可能 高:唯求尚有一點合襯
范:眷戀總有原因 高:閒時再不想走近
范:仍能在 某日我抱病了得到你體溫
高:卻在妳抱病了看顧至凌晨
還要扮作誠懇 一對情人
范:其實沒感覺但要把你抱得緊
范:就算難自奮 也算是個身份
高:就算已死心 過去亦曾熱吻
范:即使不能從心愛著我
也能陪我為寂寞拍拖
高:假使不能隨便愛下個
陪妳亦算不錯
范:完美沒有可能 高:唯求尚有一點合襯
范:眷戀總有原因 高:閒時再不想走近
范:仍能在 某日我抱病了得到你體溫
高:卻在妳抱病了看顧至凌晨
還要扮作誠懇 一對情人
范:其實沒感覺但要把你抱得緊
范:就算難自奮 也算是個身份
高:就算已死心 過去亦曾熱吻
范:不愛都能勉強入戲
高:不愛總能苦戀至死
范:我何以不敢放低 從此心死
高:為何我不敢捨棄 各自各遠飛
范:完美沒有可能 高:唯求尚有一點合襯
范:眷戀總有原因 高:閒時再不想走近
范:仍能在 某日我抱病了得到你體溫
高:卻在你抱病了看顧至凌晨
還要扮作誠懇 一對情人
范:其實沒感覺但要把你抱得緊
范:就算難自奮 也算是個身份
高:就算已死心 過去亦曾熱吻
范:錯愛亦能熱吻
高:錯愛亦能熱吻 |
| 發表時間:2009-02-15 11:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 12 日 星期四  |
| 2009-02-12 |
分類: 未分類 |
今日\番到學校arm arm 好八點
呵呵…
Mahts:::
D數開始唔明><
好難…
英文:::
超hei咁過左
第二堂已經開始眼訓囉=,=
上中文都唔知上緊乜
中史更加唔洗講喇
完全唔明
訓著了(如果老師唔係唔俾人訓覺ge話) 我一定訓著了
Lunch time:::::
超悶野><
同白痴仔傾左陣
講關於一陣間Kimmy屋企celebrate晞B-DaY:D
呵……
放學lu
即走
好期待丫
To: 晞
HaPI birthday to u
HaPI birthday to u
HaPI birthday to晞
HaPI birthday to u
今日真係好開心囉
玩到九點幾搭車回家去
comment plz!! |
| 發表時間:2009-02-15 11:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 9 日 星期一  |
| 2009-02-09 |
分類: 未分類 |
今朝一早起身發現個傷口琴晚訓覺果陣流好多血
叫左呀媽起身
呀媽即刻同我飛的去QE急症
當時係7點幾去到QE果度
等等等等.....等左好耐先到我
唉......
醫生見到個傷口都覺得好核突
仲話一定要篷針添呀!!!
好驚!!
驚到我面都青晒....仲差D暈....
咁大個女先第一次整D咁既野!!!
好驚囉!!
入左去果個小手術室果度
我見到支麻醉針客到我暈暈地...
醫生叫我上去張床果度...
打麻醉針真係好痛痛呀!!!
篷針果陣唔睇!!!
我覺得我睇左會作嘔都似la
整到12點幾先走得...番到屋企訓左陣...太眼訓喇!!!
起身發覺D麻醉藥開始冇喇!!!
個傷口痛痛地...
過多陣....隻手好痛.....
之後冇乜事lu…
comment plz><
|
| 發表時間:2009-02-09 04:35 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 8 日 星期日  |
| 2009-02-08 |
分類: 未分類 |
琴晚完全冇訓過
牙媽牙爸唔係屋企
當然要作反架喇!!
打機打通宵喎!!
正呀!!
打到今日afternoon出左街買D野番黎整野食
但係好唔小心俾把刀切親
個傷口係直程見到肉(唔知點形容添)
仲之好核突喇= =
我好勁又唔知點做
屋企冇人識搞
唯有自己幫自己止左血先喇!!
好痛囉!! |
| 發表時間:2009-02-09 04:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 7 日 星期六  |
| 2009-02-07 |
分類: 未分類 |
7/2/09
今日要番BB
集隊既時候
我諗都冇諗過要出黎喊command(唔知係咪咁串呢==)
唔單只要喊command呀!!
仲要點名….check制服 lo
簡簡單單check完就算了!!
當時既心情係好緊張呢!!!
我都唔知有咩好緊張囉=,=
之後上去有3音樂會
Yoho!!! 有高皓正呀!!
仲唱埋歌添呀!!
之後放左BB番屋企做功課
then打機xD
comment plz…. |
| 發表時間:2009-02-09 04:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 7 日 星期六  |
| 打番2/2-6/2先=,= |
分類: 未分類 |
2/2/09
今日係網上面識到個fd xD:]
你好哇!!謙 ^ ^"
睇左你xg...有少少o 左
原來你..............(唔講)^ ^"
2/3/09
今日要努力做功課lu
聽日番學喇
今日有個唔識ge人係msn度add左我
佢話要同我做個fd
好
就同你做fd睇下點俾我玩死><
但係又問我幾碎...又問我幾時生日...又問我住邊...---->煩!!
我唔會答真ge...只係大概吧!!!!
努力做功課><
4/2/09
今日番學lu
放學搭30X走
去到旺角睇錶只係4點半
但但係訓著左
唔記得左落車
我牙爸打俾我
我先醒左
但當時見到架車已經黑晒
D人走晒
當我落到去樓下
我應該點做??
冇司機點開門呢??
等左陣...
見到有個司機帶住黑超ge...
我狂揮手佢先見到=3=
今晚好無奈
某人話要我電話
佢要我打俾佢
我當然唔打喇!!
要我打俾一個男ge
仲要係唔識個喎
我會唔識講野架!!
6/2/09
今日番學差D遲到
好采跑得快
arm arm 趕得切番到學校
今日上星期一課
又上世史喇!!
幾鍾意上世史堂><
但今日又有中史喎!!
唔鍾意呢!!
仲差D訓著-3-
放學即走
去搵taco家姐...白痴仔...牙正...and hebe 一齊去溜冰 xD:]
相相係hebe個 facebook.有得睇><
Comment Plz>< |
| 發表時間:2009-02-07 10:32 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 28 日 星期三  |
| 2009-01-28 |
分類: 未分類 |
喂喂你地都好應該改番個名喇!!
幫我改又唔幫自己改><
如果唔改既...我就幫你幫架喇!!
今日去牙姨屋企
拜年
之後afternoon黎去左西貢玩
D想post左上facebook喇^ ^"
之後去左科學園諗住食tea
點知D餐廳未開門
連 circle K 都冇開
之後舅父仔車我地番歸
then同中BB去打volley ball
但係我地去到到排球場...諗住打既時候...有個人行左過黎話想打喎
無奈........
唯有同佢打囉
打到6點幾回家去
Comment plz><
|
| 發表時間:2009-02-04 03:44 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 27 日 星期二  |
| 270109 |
分類: 未分類 |
白痴仔開左我地既BLOG喇!!
若果Jessica, kimmy, taco,
kai baby, coco hebe ,
wing子, Felix, 培
要take ac and pw 問我 or 白痴仔take la
不過記住take左唔好俾其他人喎!! |
| 發表時間:2009-02-04 03:37 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 26 日 星期一  |
| 260109 |
分類: 未分類 |
今日係大年初一
屋企個糖果盒又出黎喇
成朝狂食糖
之後同牙姨…姨丈…舅父…舅母…海怡表妹…嘉琪表妹…嘉荃表弟…牙婆…公公…細舅父…去飲茶
飲完茶去咗冒險樂園玩(其實係玩左唔係好多野)
狂玩籃球機…(唔想玩)
被迫要同表妹玩囉
玩完…
去左睇戲 [超級零零狗]
有時笑下咁喇
i think一D都唔好睇
睇完戲番歸lu
坐左陣就去姑媽度喇
死喇!!!!我就黎死喇!!!我唔想見到果兩條條某某牙
6點幾去到海逸
好采果個人未到
但係差唔多7點…..果兩條某某黎到左
我唔想見到佢地(扮見唔到)
但係佢地一個坐我左邊…一個坐我右邊
擺到明想玩我喇!!!><
我話去廁所佢地先俾我行開
好想快走牙
9點幾我話想番屋企有野做先走得.........唉
Comment PLZ>< |
| 發表時間:2009-02-04 03:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 25 日 星期日  |
| 250109 |
分類: 未分類 |
首先祝taco家姐HaPI B-Day
今日一朝早俾牙媽叫左我起身
9:00開始整糕
今日總共整左
蘿蔔糕
年糕
馬蹄糕
同埋一個蛋糕(taco家姐)
之後同中BB去打那羽毛球
再去taco家姐屋企celebrate her B-DAY
then回家去
牙媽整左蘋果汁and橙汁
佢話今晚團年
要整D好野俾我哋食
仲話姑媽會過黎tim==
嘩好多人食團年飯呀
今日屋企有成差唔多二十個人
多到D飯每個人只係食到少少
差唔多10點幾D人每先開始走……
Comment plz..... |
| 發表時間:2009-02-04 03:29 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 25 日 星期日  |
| 做死我喇 |
分類: 未分類 |
本身今日0時0分要交ge報告書
最終都係做唔切
做到我死喇
宜家都唔知整好未
某D人又唔做野喎!!
算...聽日先理
我宜家仲未沖涼囉!!
為左要做埋果個 [路程描述]
我都唔知咩黎??唔知自己寫緊乜
好怪呢!!^ ^"
我快要死了!!=3= |
| 發表時間:2009-01-25 01:39 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 24 日 星期六  |
| 2009-01-24 |
分類: 未分類 |
今日成10點先起身囉
好Yeah!!
琴日牙爸買左部notebook俾我^ ^”
thx…
終於在一部屬於自己ge電腦Lu…
但係好多野都未裝好
都係未用得
唯有聽歌-3-
得閒得很…冇野做
唉…冇擦鞋and皮帶
唔想擦>.<
番到apsw
Oh!!! 升旗…
終於到我升了=,=
第一次呢!!
ok吧!!
靈修今日睇片
睇完分組
要我講野??
好想死
完全唔知自己講緊乜
其實我諗到好多野講
但係到到果一該
腦裡面係一片空白
冇野好講囉!!
After BB
牙媽拎D衫黎俾我換
等左好久囉!!
總之番屋企先換喇!!
算……我等…
等到5點幾先黎到
有咁快得咁快換衫
之後趕5點31分果班30X
去牙婆屋企吃火鍋><
yummy
9點半回家去
真的不想咁快到初一
拜年唔想見到果兩個某某呀!!
最後留番個CM*喇!! |
| 發表時間:2009-01-25 01:35 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 24 日 星期六  |
2009 年 1 月 23 日 星期五  |
| 2009-01-23 |
分類: 未分類 |
好Yeah!!今日唔洗番學Lu
但係又唔想放新年假
新年果陣唔想去D親戚屋企拜年
唔想見到果2條某某
講番琴日
差D遲到
上唔到6C and 30X
去左搭mtr
去到深水bo 見到女開
同佢一齊行番學校
Eng::: 好悶
中史:::更悶
中文::睇成語動畫廊=3=
Lunch::: 做數獨^ ^"
IS::
做實驗
so funnuy
放學即走
呀媽叫我去又一城接表妹
搭mtr去果度
再搭2A同佢番屋企
之後...白痴仔黎左=3=
哈...之後佢7點幾走
我去左訓覺
訓到今朝
訓左14個鐘囉!!
好有病:D
最後唔該留番個CM*喇!! |
| 發表時間:2009-01-23 02:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 20 日 星期二  |
| 20/1/09 |
分類: 未分類 |
哈哈...琴晚做做地自學...
差唔多成1點先記得提hcy帶Maths D 野=,=
Why咁夜先記得提佢帶Maths D 野??
Because 同某人傾電話傾得太興奮Lu
sd完個SMS俾hcy之後...
再打番俾佢^ ^"
一路做Maths自學...一路傾電話
其實根本係做唔到數=,=
但係有唔識ge都可以問佢^ ^"
So Good AR^ ^"
傾到差唔多2點幾...
D Mahs都未做晒
且繼續傾電話中xD:]
我就黎頂唔順
真係超眼訓...........
3點我要訓覺
訓到6點再起身
做....其實點都做唔晒囉!!!
太多野做...
搭車都繼續做...(D字勁樣衰)
番到school 8點....先開始做MC
唉...仲要寫step-3-
Reading lesson::
miss周 俾我地係8:25 做hw xD:]
太好人lu.... (可惜只能交到C,D簿)
MC唯有今晚努力做
VA x2 西洋書法
好難寫
D字好核突囉
Maths::
Because WWK冇番(本身係Eng lesson)
SO ng代堂
上Maths囉!
SO today有2堂Maths
死啦!!對咁耐D Maths
我會死個囉!!
超唔想聽書呀我!!!
IS::好笑呢!!
牙sIR用果D金屬---> 擬人法
D金屬--->拍拖:]
其實係講緊果D混合物體(化合物)
勁好笑!!
Lunch::食左少少野
睇表演....BoRing><
唉...Lunch之後又上Maths喇!!
好眼訓(由於琴晚只係訓左3粒鐘)
LIBS::: 唔記得要匯報=3=
hehe>.<坐後面真好
同白痴他sd SMS xD:]
超正呀!!
after school搭12A去土瓜灣搵人
then行去白痴仔屋企^ ^"
做功課
玩wii (玩癲左><)
佢去學hip hop
教左我少少
可惜我冇dancing ge 天份
我學極都唔識>3<
算...我放棄了...-3-
玩玩玩...
落去食dinner:)
9點30回家去^ ^"
最後唔該留番個CM*喇!!!! |
| 發表時間:2009-01-23 02:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 19 日 星期一  |
| 2009-01-19 |
分類: 未分類 |
今日朝早好趕
8點03分番到學校
好采冇遲到姐^ ^"
仲有Time俾我換PE衫 xD:]
PE堂
做體能
完全唔想做囉!! (我D體能係完全廢ge)
after做體能...
好YeaH!! 打排球^ ^"
打足半堂^ ^"
數學堂
ng話要我地交晒D自學 and WS
自學::: 今晚死得!!唔洗訓都似Lu...
勁多囉!!
WS:: 都係死得!!好多好似唔見左(經過左上次exam之後)
佢話要我地班個個都要交齊
如果一個交唔齊都要成班聽日留底囉!!
Lunch...做功課
我怕我今晚做唔晒
放學...家政學會
整左魚香茄子
OK喇!!
放左之後自己走
好Yeah!!白痴仔終於得閒Lu...
番到黃埔去左佢屋企玩xD:]
佢教左我某D唔識ge數
唔該晒!!
多謝你丫^ ^"
最後唔該留番個CM*喇!!
|
| 發表時間:2009-01-19 10:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 17 日 星期六  |
| 17/1/09 |
分類: 未分類 |
今日成12:00 先起身
我實在太眼訓Lu
但我好多野做
2點又要番BB唉!
2點島…….番到APSW
客死左…要升旗-3-
當時唔知點算好
番左BB 5年喇!! 都未升過旗囉=3=
好采今次多得Sharon…佢冇帶獎章套…
我先唔洗升旗…hehe>< (係咪好衰咁…)
靈修果陣
Singing ge 時候
牙深遲到…
係門外(^_^)
之後分組……又跟Madam Tam
(幾好…幾好…)
after靈修…
太好了
打排球呀^ ^”
一開始講歷史囉!!( 好想聽)
2個一組
同晞晞一組
牙深同Sharon
哈…最好笑ge係個波甩皮
晞話:” 佢乾燥…所以甩皮!”
哈…笑到我死左^ ^”
仲有一樣係我忍住唔笑出黎ge係
霍小姐佢著左小學條PE褲
哈…你乜毛啦啦著番??
你arm著咩??
睇落去好似好窄喎…無奈=,=
放左BB之後…
本身我同BB自己番屋企
但係係門口見到呀媽
佢話帶中BB去剪頭髮
我地無奈咁問牙媽
佢D頭髮已經夠短架啦…仲要剪??
我呀媽冇答我
反而中BB就話…”我想變令仔D呀嘛!!”
我聽完之後差D嘔左出黎
好有病呀!! 佢剪完之後…
佢個樣完全唔再係之前ge BB樣
好似大個左咁囉…
之後回家去…
哈…
最後唔該留番個CM*喇!!
唉…呢排白痴仔唔知咩事…(好忙呀佢!!)
唔好成日開夜車喇!!!
唉…快D過完呢個week la
約你出黎玩好嘛^ ^”
知你呢個week忙到痴線(好多功課…又要匯報果D野)
唉…呢個week我唔打攪你住喇!!
得閒聽下歌放鬆下喇!! |
| 發表時間:2009-01-19 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 16 日 星期五  |
| 2009-01-16 |
分類: 未分類 |
今日7點先起身囉!!
勁遲...
趕番學
好采趕到7點25分果班6C
可以趕得切番去換PE衫:D
早會:::boRing=,=
PE:::度高果D and 打羽毛球^ ^"
之後有一個唔知咩劇睇......好笑呢!!
上番課室上English lesson
悶到我差D訓著囉!!
Lunch
極度變態囉佢地
好有病!!
玩死我喇=,=
之後拉左我落去
玩唔知咩game
尖叫叫到我喉嚨痛=,=
唉......
好支力吧!!
Geog::
都係一個字 [悶]
唉...
全方位
班導師堂
選班長
好Yeah
ng家寶 and ho家寶 做班長
哈...兩個家寶一齊做班長^ ^"
之後又選班會職員
主席::女開
副主席::馮x珣
文書::BB
財政:: Annie
康樂::mst...明
仲有咩...唔記得左
之後放學
叫左白痴仔同我去旺角買野^ ^"
行左一陣
because佢要去補習
so I go home first><
搭30X回家去...
Oh no...
tommorow is so busy too><
最後唔該留個CM*喇^ ^" |
| 發表時間:2009-01-16 11:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 15 日 星期四  |
| 對卷=.= |
分類: 未分類 |
琴日同今日都係對卷ge
Chinese: (卷一)57/100 終於合格喇中文^ ^"
English: (reading)76/126 都好...有人超勁囉!!
(listening)55/92 ok喇!!
(Oral) 10/15 都ok喎...
Maths: 85/100 最高分係呢一科-3-
地理:: 67/100
中央::又唔合格了 47/100
history:: 57/100
Music:: 88/100
聖經:: 八十幾 唔記得
V.A.:: B
唉...科學唔想提了
有史以黎ge第一次科學唔合格
算
下學期要加油喇!!
今日Lunch狂俾人玩囉!!
變態架佢地\./
整到我好痛囉!!
好有病呀!! \./
唉...呢排D人入左黎又唔留CM喎!!
唉...白痴仔呢排好似好忙咁喎!!
一番學就咁忙
真係慘...
CM都留得少左...
但係今個禮拜可以去你屋企玩xD:]
好Yeah!!
最後唔該留個CM*喇!! |
| 發表時間:2009-01-15 09:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 13 日 星期二  |
| 13/1/09 |
分類: 未分類 |
今日考computer
ok喇!!
有D難ge
放左又去m記食早餐...無奈=,=
食完早餐番歸...
訓左陣....Stephanie & hcy黎黃埔同我打排球^ ^"
無奈ge係打打地排球變左玩閃避球囉!!(無奈中...)
之後去左附近果個遊樂場玩
果個車軑ge[千秋]
轉到我暈左!!
狂叫救命.......停呀!!
都唔停....死左tim!!
之後去左百佳...話買野上我屋企整野食
其實係咪上黎攪破壞=.=
又用我D蛋...腸仔...火腿...
唉...
食完...
睇Mr bean
笑笑笑笑!!!
差唔多唔點佢地先走...
又訓覺
我好眼訓囉!!
最後唔該留個CM*喇!! |
| 發表時間:2009-01-15 09:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 12 日 星期一  |
| 12/1/09 |
分類: 未分類 |
今日考中文作文
OK喇!!
放左之後唔想番屋企住...
同Stephanie & hcy 去m記食早餐
食完搭車回家去
So boring呢!!
又唔想溫computer喎...
去左訓覺xD:]
最後唔該留個CM*喇!! |
| 發表時間:2009-01-15 09:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 10 日 星期六  |
| 10/1/09 |
分類: 未分類 |
今日一早俾HKH打黎ge電話噪醒左!
不過nvm喇!!
叫醒我都好ge
我勁多野做囉
我細佬唔知去學乜
要我幫佢擦鞋囉\./
我果D都未攪掂
就要幫你....唉....算...我幫你一次咁大把
之後...好趕好趕...
11:45出門口
趕去麵包店買麵包俾細佬
12:00番到去set場
12:30 check制服 and 采排
呵...有2位人兄(唔記得係咪)升左做NCO,,,
有人升做中士......勁!!
Then...入去G02有高級組成立
中級組X升
各獎章geX發
好多字唔識打tim><
我take左一個章咁大把
唔知點解...我以為我會take唔到自然章一級
但估都估唔到會take埋肩索 -口-
除左take獎果短短ge time
其餘ge都係同隔離傾計=,=
超悶囉!!
放左BB之後
冇人黎接我&中BB
好Yeah!!
帶左中BB去m記食野^ ^"
番到home...唔想溫書
中文writing and computer
加油!!
最後唔該留個CM*喇^ ^" |
| 發表時間:2009-01-15 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 9 日 星期五  |
| 9/1/08 |
分類: 未分類 |
今日
考IS and 通識
IS好難
一定唔合格
第一次IS唔合格
死啦!!我可能入唔到理科個喎!!
通識:::冇想像中咁難
但我有好多野寫
寫唔晒囉!!
放左
Stephanie黎左我屋企玩
我問呀爸take電腦用
其實唔係溫電腦
係玩電腦^ ^"
之後成5點幾佢先走
哈哈!!!
最後唔該留番個CM*喇!! |
| 發表時間:2009-01-12 05:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 8 日 星期四  |
| HaPI B-Day to me:D |
分類: 未分類 |
呵呵...今日呢個大日子hehe...!!
HaPI Birthday to Me !!
今日一早起身溫英文
之後7點出門口
去7-11買YES!!
搭6號小巴...then去搭MTR
行番school ge 路途中...
見到ccy Kathy-=,=
係度喊[生日快樂]^ ^"
之後,,,蔡fa出現
又講[生日快樂]^ ^"
未入到課室之前...
林子欣又講[生日快樂]xD:]
番到課室continues to溫英文!!
好多謝同我講過[生日快樂]or[Hapi B-Day] ge people..:::
Kathy
Lam子欣
BB
Passy
Cheryl
何KP
詹
hcy
Stephanie
CHK
蔡fa
我工人
Isabella
YPY
KeLLY
Annie
Nadine
Sandy
MST
白痴仔
taco家姐
Jeccia
Kimmy
Felix
楊俊培
陳俊賢李綽霖
yan王
恩
麥可hey
HKH
老豆
牙媽
中BB
牙嘛
琪表姐
angel表姐
欣表姐
後表哥
牙婆
牙姨
姨丈
表妹[海怡]
表妹[嘉琪]
表弟[嘉荃]
舅父
舅母
姑媽X2
姑丈X4
Thank You very much^ ^"
唉...今日翼都收到25個SMS send過黎同我講[生日快樂]!!
好開心...好開心呀!!
好!!講番exam...
Englisg::第2篇閱讀理解完全唔明囉!!
中文Oral::講唔夠時間...死!!一定唔合格!!
放左同Stephanie搭6C...之後同佢搵YES!!
because今期YES!!送4R相...
佢話要果個[hey!!say!!Jump!]
搵左幾間都冇
then我走先
我要去我呀媽公司take D 野
then回家去......
溫左陣書...成班fd黎了
食物都準備好LA
蛋糕好靚--->雪糕蛋糕黎架!! 唔係雪芳蛋糕呀!!
正!!
唱生日歌...之後食完野...
成十幾個人入我間房唔知做咩...又唔俾我入
間房好似係我個喎!!
我間房咁細
點解可以入到咁多個人既??
原來佢地係我間房度寫生日卡
好多謝你地喔!!
仲有某幾個送來既公仔
某幾個送黎既食物
多謝晒^ ^"
4點幾
佢地走lu
時間真係過得真係快呀!!(好難忘既生日Party完lu)
牙爸話今日玩得好多..
所以冇去pizza hut食
只不過叫pizza hut外賣番黎食
都好過冇得食丫^ ^"
食完...我又要努力溫書lu
最後4份卷加油!!
辛苦多2日就得架啦各位^ ^"
最後唔該留番個CM*喇^ ^"
next week::
Monday:中文writing
Tuesday:: computer
加油喇!!=,=
**真係有D期待佢地班人星期日約我出黎做咩囉^ ^" |
| 發表時間:2009-01-12 05:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|