CHING"  

 

THE END"

2006 年 12 月 3 日  星期日  

 

 

 

同左表弟去KF"又系KF"><2日去個度"


睇咩新城頒獎禮記招啦"見到好多歌星"


2條白痴友影左差唔多成400張相"

   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 

 

 



 

 

我真系好憎你呀"仆街GA你"一得閒就搵野黎鬧"你叻哂啦"衣家"都痴9線"系咪每個人都要聽哂你話姐"你系咪有病GA"點解我會有個咁GE老豆GA"唉"我每一次都好想堅強咁唔流出眼淚"BUT I CANT"你唔好以為你大哂LA"唔該你"如果我搵到錢GE"你一句聲都冇得出"我話去做暑期工"你都話唔俾"你系咪驚我自己搵到錢姐"細佬"你要堅強D"你要大隻D"起碼點都可以同佢打過"鬧得過佢"唔會俾佢成日哈到你"等佢唔好以為自己系你老豆就咩都岩哂"我唔中2有個咁GE家庭"我已經唔算細GA LA"點解出街都要神咁早就返屋K"點解唔可以同男仔玩"點解唔可以拍拖"點解唔可以自己搵錢"點解點解"......"你唔好當我3歲小朋友咁LA"好唔好呀"

 

唉!!

   [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]