停課的日子中..
有人開心,也有人煩惱.
我的停課日子
可以用3個字去形容
和4個字去表達
3個字:忙..悶..煩
忙:
寫日記(冇咩上網,寫日記會方便)
做功課
幫老師做野
睇"哈利波特"(上網睇)
(有D朋友話:睇英文電影可以訓練英文喎...試下..)
玩"開心網"(如果大家有玩開心網,可以加我!!)
我的:[email protected]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
悶:
一成不變的生活..
無咩做(在家時..除了功課)
~~~~~~~~~~~~~
煩:
要幫D老師做野..
有D老師叫我做聯絡,,,叫人番學校幫手...
就死啦...^^難得今日有空,先可以打打blog...
#######################
4個字:一成不變/千篇一律
#########################
依家真係唔想停課..
也祈禱希望H1N1快走....
我們快畢業啦..
主..讓我再見同學們,老師多幾次不行嗎??
想老師和同學們了.....
願神繼續保守.帶領~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
各位親愛的同學.朋友.老師:
你地係呢段時間要努力呀..
一定要小心身體..!!
我地一定要繼續保持聯絡呀~
rainbow瑞萍
@@@@@@@@@@@@@@
一有時間,我會盡量打blog....^^
|