rainbowXkahe
暱稱: +『 *.X. 喜…』
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
HAHA~!
第二次久違了'''''...
久違了'''''''' ...
明天......
久違了'''''''' ...
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 24
今日人氣: 7
累積人氣: 1673
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 7 日  星期一   晴天


﹏最近… 分類: 未分類

3號:返學校學英文..知道左分班....其實都預左係咁...呀鈴,買定AA膠吧!跟住去旺角睇3....辛苦so東....記住10號(提我.我可能5記得)。返uni,好累..好想喊...想睡一覺...我真的很差!5號那天又會點呢,怕自己做得不好!

4號:去中心同吖結整道具,不過做得好少野...~!

5號:早上返uni...佢地學可愛、搞笑的舞,我同寶練Jolin...點知溜左d step...返屋企食lunch再落中心整d道具....搞到夜晚9點幾先走...草莓有叫過我地走..(不過5係咁好)...!好肚餓~!

6號:吃了一條雪條~!

7號:11點幾起身(晏左)...家姐問去5去唱k...迷糊的答了[去]...匆忙梳洗走人..3點幾走人,返彩雲搵阿媽同+寶去牛頭角搞智能身分證!!!




訪客留言 (返回 rainbowXkahe 的日誌)


AR鈴 於 2006-08-09 12:51 PM 發表:
喜喜喜喜喜>00<
我地要日日一齊食飯AR!!!
我諗過..今年我吾參加合唱團"
要拎黎陪你地...*\/*幾偉大~
10號做咩AR??都吾講清楚D既你...
                                    AR鈴**
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

鈴鈴鈴鈴鈴>00<
啊……>3<!我5知點講好...但我好開心ar~!
5參加合唱團~可以的嗎~?電話咪講左lo...
請食飯ma~~我食到好飽...夜晚都係食左
杯雪糕*.....
 
Posted at 2006-08-11 12:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]