3號:返學校學英文..知道左分班....其實都預左係咁...呀鈴,買定AA膠吧!跟住去旺角睇3....辛苦so東....記住10號(提我.我可能5記得)。返uni,好累..好想喊...想睡一覺...我真的很差!5號那天又會點呢,怕自己做得不好!
4號:去中心同吖結整道具,不過做得好少野...~!
5號:早上返uni...佢地學可愛、搞笑的舞,我同寶練Jolin...點知溜左d step...返屋企食lunch再落中心整d道具....搞到夜晚9點幾先走...草莓有叫過我地走..(不過5係咁好)...!好肚餓~!
6號:吃了一條雪條~!
7號:11點幾起身(晏左)...家姐問去5去唱k...迷糊的答了[去]...匆忙梳洗走人..3點幾走人,返彩雲搵阿媽同+寶去牛頭角搞智能身分證!!!
|