10月11 放咗一日假又返學了,好眼訓啊____延續課堂傳統「個人小休」 zzZZ
10月13 開心...呢一晚玩得好開心...!!!
10月17 今日收左1張留堂紙!...小巴上的好像是「那個人」............
10月18 唔開心、擔心_____要離開嗎_?!多少也預料到,____一起工作的時間不能再多些少ma??
10月21 在煩明天和誰出街 ><'''' 夜晚,收到the first gift...好喜歡le…
10月22 沒和任何人出街。去完[Uni]跳舞後...去屎2度嘆按摩!因為實在太攰了。
10月26 同吖結去德福買毛冷,買完後行左陣....then返圖書館一齊各自等人。
10月29 整天呆在家裹繼續努力織冷~+油! 到黃昏,同結、屎去會合Uni的(草莓有黎ar!) 去睇立sir的GPA AP~!(結不太舒服)
10月31 織………冷
11月1 好多人上屎2度,朱古力威化狂屙屎__ 臭臭!•*晚上9點多打來了~唉!(我幹嗎le?) *整天織...三更半夜織.......累?不要緊’•\ ︵/•加油~!
11月4 返Uni遲到....又企錯位~><!下午原本去結home 做功課,But佢要出街,,,我便去了大F home借電腦做hw!(我家的腦傻傻地,會成日無啦啦關機)
11月7、8 在學校間中發下癲咁______換來暫時的快樂~!(也不會想太多)
|