rainie2427
暱稱: AsH+\\廿四味>W<!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-10-08
2007-10-06
2007-10-05
2007-10-04
2007-10-03
文章分類
全部 (197)
[["+100問--× (5)
‵×__同人文[]” (1)
未分類 (191)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
    
2007 年 4 月 6 日  星期五 晴天
   2007-04-06

部腦宜家好似無咩事咁WO,,
決定再打過今日D野...
= =""


10點幾--×
比人用SMS嘈醒= =
玩佐半個中度又訓番...

11點幾--×
聽到出面做"我要做空姐",,
就即刻彈出去睇...

食野--×
比阿MA食佐罐罐頭...
嗚嗚= =
阿MA快D比番罐我牙!!

點幾--×
試下開腦腦,,
結果OFF佐一次之後又無野,,
但係其實中緊病毒架...
不過玩得幾耐得幾耐,,
之後叫阿BA BUY過部...
{{部腦壞過5次到架啦= =}}

同KA LOK傾佐陣MSN,,
佢話AMY串佐WO,,
唔知係咪呢..?!
等我問下人先....

睇到KA姐MSN打個D野,,
又諗到條問題,,
點解宜家咁多人都中2AVRIL的GIRLFRIEND?!
雖然都好好聽,,
但係GC同FOB的歌咪仲HIGH...


衰朗尼= =
又話今日一齊去LIBRARY,,
琴日又唔+我WO= =

小一生,,
唔好話我係蕉蕉老婆,,
呢個係我聽過最大的笑話,,
你所指的蕉蕉唔係中2我地班的女班長架咩?!
雖然你係一個小一生,,
但係都唔可以亂講架MA!!

END′AT::2007-04-06 07:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]