*其6=w=
有得練ball lu``
哈=]低b既欣;;
唔係話9:25等架咩=3=
9:15就黎到,,
係咁吹我落去=3=
早d番去睇下班f.1打成點,,
唉唉唉,,
唔好提啦=3=
佢地休息個陣,,
拎哂d電話出黎曬,,
唔知渠渠定邊個聽到佢地大聲講粗口= =
第1次練ball就咁,,
強烈不滿佢地lo""
佢地打ball好似仲差過我地個陣,,
起碼個陣有做預備動作,,
佢地連咁都無做到=3=
聽燕妮個d講有個打ball都幾得,,
但係係自大狂=3=
唉唉唉;;
都唔知今年學界會點牙=3=
好驚牙!`
練ball曬死佐=3=
曬到d汗都乾哂``
打比賽;;
無得同kai2佢地1組=3=
不過我地都嬴佐佢地26::24=w=
但係-6既=3=
練完ball欣陪我買dt d野,,
番到屋企先記得買少佐支hb=3=
低b!`
討厭!`
過埋*其日就要番學= =
1-4都要練野=3=
好想死牙!!!
真係勁唔中2呢班f.1 lo,,
以為自己打得好好咁,,
咁咪去同秀0個d大b打lo,,
我地都唔係打得好好咋,,
唔好以為自己好勁啦!`
咁勁就去同聖心個d打啦""
就算真係勁咁又點,,
呢d咁既態度,,
唔該,,頂唔順lo,,
連kai2+燕妮佢地都頂唔順牙,,
唔好以為自己仲係p.6大姐姐,,
就算係大姐姐都唔好咁自大啦,,
練ball又係咁偷懶,,
第1次練ball咋""
咁唔想練做咩要入黎姐,,
雖然我地練ball有時都會係度玩,,
但係玩完都會認真練ball架lo,,
我地唔係為佐唔想入童子軍個d先入黎,,
我地真係想打ball架lo,,
既然你咁唔尊重,,
都唔明點解要留係度,,
當係避風塘牙?!
幫手拎番個ball,,
連聲唔該都無,,
又唔係勁遠,,
就算講到勁細聲都好過無講啦""
無禮貌既話唔緊要牙,,
但係第1次就咁,,
以後幫手既回報係咪會係1句粗口牙?!
真係超頂唔順lo!`
|