rainie2427
暱稱: AsH+\\廿四味>W<!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-10-08
2007-10-06
2007-10-05
2007-10-04
2007-10-03
文章分類
全部 (197)
[["+100問--× (5)
‵×__同人文[]” (1)
未分類 (191)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
    
2007 年 9 月 15 日  星期六 晴天
   2007-09-15

*其6=w=
有得練ball lu``


哈=]低b既欣;;
唔係話9:25等架咩=3=
9:15就黎到,,
係咁吹我落去=3=


早d番去睇下班f.1打成點,,
唉唉唉,,
唔好提啦=3=


佢地休息個陣,,
拎哂d電話出黎曬,,
唔知渠渠定邊個聽到佢地大聲講粗口= =
第1次練ball就咁,,
強烈不滿佢地lo""


佢地打ball好似仲差過我地個陣,,
起碼個陣有做預備動作,,
佢地連咁都無做到=3=
聽燕妮個d講有個打ball都幾得,,
但係係自大狂=3=
唉唉唉;;
都唔知今年學界會點牙=3=
好驚牙!`


練ball曬死佐=3=
曬到d汗都乾哂``
打比賽;;
無得同kai2佢地1組=3=
不過我地都嬴佐佢地26::24=w=
但係-6既=3=


練完ball欣陪我買dt d野,,
番到屋企先記得買少佐支hb=3=
低b!`


討厭!`
過埋*其日就要番學= =
1-4都要練野=3=
好想死牙!!!


真係勁唔中2呢班f.1 lo,,
以為自己打得好好咁,,
咁咪去同秀0個d大b打lo,,
我地都唔係打得好好咋,,
唔好以為自己好勁啦!`
咁勁就去同聖心個d打啦""
就算真係勁咁又點,,
呢d咁既態度,,
唔該,,頂唔順lo,,
連kai2+燕妮佢地都頂唔順牙,,
唔好以為自己仲係p.6大姐姐,,
就算係大姐姐都唔好咁自大啦,,
練ball又係咁偷懶,,
第1次練ball咋""
咁唔想練做咩要入黎姐,,
雖然我地練ball有時都會係度玩,,
但係玩完都會認真練ball架lo,,
我地唔係為佐唔想入童子軍個d先入黎,,
我地真係想打ball架lo,,
既然你咁唔尊重,,
都唔明點解要留係度,,
當係避風塘牙?!
幫手拎番個ball,,
連聲唔該都無,,
又唔係勁遠,,
就算講到勁細聲都好過無講啦""
無禮貌既話唔緊要牙,,
但係第1次就咁,,
以後幫手既回報係咪會係1句粗口牙?!
真係超頂唔順lo!`

END′AT::2007-09-15 09:16 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]