琴日唔得閒,,
無打到,,
又係補打既時候啦=w=
day a""
is*2,,
做實驗,,
不過完全唔知做緊乜``
math*2
feel到有d眼訓,,
dd姐,,
撐住唷!`
ls*
開始入正題,,
無之前咁多gag``
lunch*
fcuk!`
該死的99!`
music*
要抄校規,,
fcuk!`
eng*2
悶死,,
做過d咩= =
唔記得哂""
wif欣+小雲+小吉問阿sir借ball打,,
哈=]個個都亂哂""
打打下穿魚蛋,,
又係個隻手指公= =
唔要做p.6既am= =
日日係度喊喊喊,,
宜家我係f.2既24味啦,,
唔可以咁架!`
要做hapi既24味,,
唔做upset既am!`
今日""
勁遲先起身,,
好攰牙= =
唔想番學""
eng*2
係咁係度講講講,,
哈哈=]終於睇到kuku張校相,
wakaka=]
多得佢咁低b放係筆袋度=w=
chin*
默語譯,,
完全唔識lo,,
無溫過""
math*2
低b既= =
5個字入面錯佐1個,,
係我中文程度差爆姐!`
lunch*
餓死了,,
食佐好多野=w=
ls*2
無咩好講=3=
ass*
悶爆= =
勁想訓lo,,
定佐係度1陣=3=
都唔明講野點解可以咁悶既= =
練跑*
好想死牙= =
跑佐30個圈,,
多得小吉+琪琪+渠渠陪我1齊跑=w=
露露好淫=3=
小朋友唔可以咁架!!((其實我都唔係好大姐ma=3=
*其1又要練=3=
wt going on?!
想練死人咩= =
*其1+*其2+*其3+*其4+*其6都要練野= =
sir話1唔練*其1,,
但係練完排球要跑30個學校圈=3=
都唔明點解今年要咁= =
乜野都要練咁多,,
唔慣牙!`
德國真係好好呢,,kaka=]
唔好再講波歷克,,
佢個頭好7=3=
拿姆先叫令仔,,
不過最令仔都係費蘭度托里斯!`>3<
|