last day唷``
結業禮,,
悶死人啦= =
wif小秋秋+咁咁1齊番去,,
其實係咁岩見到,,
行行下佐見到佩姿+文展+德e,,
1行6個人行番去``
係禮堂坐+坐+坐,,
悶死人啦= =
隔離果個都唔識既,,
懿琳姐又未黎wo,,
媽咪牙,,
悶死我啦= =
白癡+白癡= =
好想唱歌耶,,
但係喉嚨痛,,
討厭牙!!><
頒獎,,
no!!係頒信封``
馬子要轉行做吉卜賽啦,,
比個白癡仔估到我拎咩``
信封入面,,
1張紙仔,,
嘩,,
好多野牙= =
番去班房拎成績表,,
媽咪牙,,
邊個pe係第1,,
我話緊1d牙= =
kk科學高我1名牙T/\T
唔緊要,,
1科姐ma=w=
我好樂觀架``
傻架我= =
喉嚨痛仲係班房度叫,,
唔緊要啦,,
可能係最後1次架啦""
wif婷去佐大家樂食,,
食食下water黎佐吹水``
係咁傾電話(?!)
應該係串人ma=w=
串佐成個幾中,,
媽咪牙,,
我有病架``
係黃金玩佐陣,,
行佐去福安,,
又去佐峰dede度拎租碟張証,,
嘩嘩嘩,,背心+ball褲""((個個男仔都係咁著架=3=]]
卡娃兒呢xdd
跟住wif婷去租碟,,
{{just my luck}}
i love it!!>3<
好好睇耶""
LL做個女主角叫ashley唷``
睇完碟係度搵人玩msn game``
kuku怕低b,,
唔同我玩""
黑仔又話玩唔到=3=
玩野咩""
自己同自己玩,,
吹牙=b=
係度做暑其作業,,
白癡的``
做佐好幾頁""
媽咪牙= =
個張啟鋒係咁話我傻婆= =
喂牙,,
點睇我都唔似啦``
白癡早講,,
青山歡迎你xdd
|