大家好,幫我問候下你老豆老母丫!(搞gag...)
今日我先同杜堯、何尻、聰去完溜冰,好撚累囉!
岩岩先溜完冰反home,點知又有蝦食,正爆!
講起「爆」,我惏起我加入左新爆破兩個月左右。
新爆破,好明顯係我真正能夠融入既團體,仲要近乎平起平坐添。
話時話,其實聰係咪真係大佬?完全唔覺佢係囉...
不過至少我都可以有一樣野話到事:新爆破Online
因為如果我唔整,其實就無人識整
點都好,我始終覺得新爆破係到目前為止唯一一個我有份參與,而非「控制」或「隸屬」的團體。