金日~ 真係超無奈... 我係學校~ 上完第4堂~ 返課室個時- -見到我個fd~張桌到 有支水- - 我只腳~不自然地~一腳踢左上去~ 點知- - 我... 可能條(負) 太鬆~ 卡住左個位- - 第2只腳趾 撞親- - 未使過甘痛- - 不過都冇喊- - 上中學~之後冇冇喊過~ 不過... 真係好痛-..-