亂記著!!!日誌?
亂記著''不要緊./\.?
最緊要是發表到自己的心聲嗎''
是不!?樂觀點''
raycook
暱稱: ♀愛☯月_愛.十愛§日?吧❁?'
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2009-04-25
2009-04-20
不記了不記了''
不知道說什麼好了0......
鏡中的自己''
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 77
今日人氣: 5
累積人氣: 1793
...?
想我寫下什麼?'
2009 年 4 月 25 日  星期六   晴天


2009-04-25 分類: 未分類

4月24日''
COMe 日 ' ' 放 左 學 啦 ''
自 己 又 無咩 野 做 . 出 左 荃 灣玩 ' '
同 D 小 學同 學 / /同一D fD ~
介 紹 識 的F D  不 約 而同 甘 到 左 一個 地 方 ''
有... 劍  黑鬼 雞雞 蔣文 龍仔 人志  婷(這是男人''別誤會- -)
 差唔多啦... 都唔係好記得- -
打 機- -' ' 無 計 啦 ' ' 無聊嗎''
gGc? 信 長 . . .  成 班 垃 圾 -  -' '無 引 . . .
平 時 又 唔 打 機 ' ' 又 無 玩 online game ' '
開 始 覺 得 去 網 吧 係 非 常 無 聊 的 -   -
無 引 '  ' 之 後 啦 '  ' 七點 幾 到 ' ' 我 地 返 左 大窩 口 ' '
社 區 中 心 ' '打 波 ' ' 自 問   小 學 個 陣 的我 '
 同 現 加 的 我 相 比 '' 現 加 技 術 差 好 多 - -
人 又 殘 了  添- ~- 無 計 啦 ' '
小 學 運 動 量 同 現 加 相 比 相 差 成 十 幾 陪 - -'
有何法子- -?
打 波 打 到 8 點幾 到 啦 . . .
有 2 個 人 話 去 咩 剪 頭 髮 -   -' ' (頭 髮 甘 短 都 要 剪 -  -'')
由 佢 地 啦 . . . 我 地 幾 個 人 就 去 食飯 先 啦 . .. .
坐 公 園 . . . . . ''悶 . . . 仆 街 ' ' 點 知 又 有 班 人 撩狗人打架- -''
成班人行埋黎- -''扮野的- -'/' (屎忽鬼- -)
我就撩返去轉頭- -'' 大叫(成班屎忽鬼''返屋企收屎忽啦- -'')
甘樣...''佢 地 都 扮到 咩 都 聽 唔 到甘 -  -''
男人...- 之 後 就 去 返 打 波 啦 '
叫多左個小學玩黎玩' ' (光)
佢 一 黎 到 ' ' 全 場 起 哄 - -' '
我同劍 黑鬼 '' 即黑捉實佢先- -'' 捉住佢的原因''
小學到現加都好中意 玩比快返屋企遊戲- -''白痴- -''留多陣唔洗死呀- -''
佢自己又係住個邊- -''
小 學 打 架 打 左幾年 都 係 甘 -  -''
二至三個人先捉到實佢- -''
佢都痴鬼線的- -'' 小學到現加 都係甘大力-00-''
之後捉左佢成差唔多三十分鐘 佢先唔走- -''
之後黑鬼 條友仔- -'' 打電話俾佢呀哥'' (祖)''
又係小學同學''
黑鬼:「我係爆炸仔'' 現加你呀哥俾我地捉住左'' 嘿嘿嘿嘿''
你乖乖地就落黎救就佢''
如果 唔係我地就c票'' 笑到咩甘- 」
祖就係電話講:「 你食屎啦'' 上次我落黎俾你地班仆街捉住左佢都無落黎啦''
現加我落去''」(e 個祖又係一個變態的人- -'' 大力都鬼甘- - 打架重痴過佢呀哥- -'')
光講- -''咪理佢地- -'' 成班傻的'' (光仔佢好思文'' 無咩打架'' 唔似細佬- -''但好大力- -)
爆炸仔(黑鬼):「你'' 唔好咪扮- -''((井井地)) 落黎同我 ((隻抽))''老點佢 胡亨講的- -'' 又話呀餅係到''」

之後就打波啦...成班人''
大 約 十 點 幾 到 ' ' 呀 餅 先 到' '
佢地到一黎第一句- -' ' 出口成文的粗口- -''
正常黎講'' 佢一日的粗口 相等於我的一個月-0 -''
聽到佢有一句唔講粗口都幾奇''  個時奇蹟現身0 -0'' (我有無呢-v-?)
打波個時...自己幾個月無打''都有d 水準的.....  夜盲症發作-00-(借口'')
我同劍 黑鬼一隊'' 佢地就  江灝同一個唔識的人''好強嫁- -''主力之一 '''加埋雞雞''
第一場'' 10比5 (細分)佢地反炒''
第二場'' 10比3 (細分)    重分在打過- -'
第三場'' 我同劍 加個個唔識的人''一隊''
佢地 黑鬼 江灝 呀餅 ''
頭5分'' 黑鬼扮野-00-'' 唔打甘....''樣我地''
個時5比0 之後慢慢開始 打返''
我都俾我地 合作打 到8比2''
黑鬼白痴的'' 發瘋了- -''(普通話)
連追4球'' 3分穿針'' 好彩我地係玩細分'' 8比6''
之後 打得超辛苦'' 先 9比6''
在俾佢追2球''扳....'9比8''
個時十二點幾- -'' D人係樓上話我地嘈- -''
呀餅個時- -''大聲講對住d樓講- -''
你地收撚(p)啦'' 我地打波嘈 關你地撚事啦- -''
\返 屋 企 食 焦 呀 你 ' ' 我同劍講'' 你係咪傻嫁- -''
得行無事做咩你- -''
之後 我返 去葵芳//青衣搵Fd- -''
問下人等陣有咩車坐返青衣'' 沒回覆-00- !!
同佢地唔同路'' 我走先...了''
坐地鐵去左葵芳- -'' d 人一係訓左教- -'' 一係唔比出- -''
悶...0 去左新都會 上邊個公園坐半個時到''
念下野. . . 我錯-00-? 可能...啦''
個時..有d問題... 地鐵...未班車好似無喎..''
88字頭的..走晒- -? 先記得...
無車返屋企- -'' 身上...? 買野食- -''//打機''/買野飲''用晒-00-''
如下5個8同一張八(打)通'' 無錢坐的士啵-00-''
坐下...七點幾返去..-
4月25號''
9點鐘起左身'' 訓唔著-00-''

------------------------------------------------------
' ' 跟 上事 無 關 ' '
我想 講 . . . '
係其他人話你踩船''
我 無 信 ' ' 不 要 誤 會 意 思'-'
甘中意將分手掛係口邊...? 係咪好想. .?
只 係 想 問 一 句 姐 ?
你 真 係 中 意//重 愛 我 ? ?
你 由 頭 到 未 好 似 無 答 過 我 . . .
我 想 講 句 ' ' 我 仲 係 ' ! '
開 始 到 現 在 我 對 著 你 . .
沒 說 過 一 句 謊 話 ' ' 信 不 信 由 你 ' ' 
你 真 的 要 聽 你 的 哥 / 姐 說''
我 沒 辨 法 . . . 只 好 說 話 阻 止
但. . . . 你 有 耐 性 . . ? 聽 我 說 話 ?
一 分 鐘 ? 如 果 . . . .我 的 離 開 會 令 你 開 心 ''
我 願 的 ' ' . . .  但 . . 我 喜 歡 一 個人 
不 擔 保 我 日 後 會不會 在追回你. . . .' - '
空 等 著 ' ' 你 的 回 覆 ' '






訪客留言 (返回 raycook 的日誌)


yin535400 於 2009-07-28 03:04 PM 發表:
3個月前有去網吧咩你- -""
好采冇同你班傻仔去...
打波好玩咩- -"
討厭運動
不過連我既光joe都玩- -你真係...
ggc你竟然會話多廢柴-x-
不要忘記
你依舊是我的手下敗將-.-
我也是ggc的
[email protected]
我開既信長m群
10幾條友係度.
.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



alicechan 於 2009-04-28 12:29 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]