金日...? 唔多想打日誌..- 又唔知打咩... 嘻~!! 但.... 我金次打呢... 可以話係比人逼的....(可以咋~~無咩表明意思) 無野講~ 一生最も好きですか? 事をやります!! 上堂? 搞事!!!