亂記著!!!日誌?
亂記著''不要緊./\.?
最緊要是發表到自己的心聲嗎''
是不!?樂觀點''
raycook
暱稱: ♀愛☯月_愛.十愛§日?吧❁?'
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-04-25
2009-04-20
不記了不記了''
不知道說什麼好了0......
鏡中的自己''
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 77
今日人氣: 1
累積人氣: 1803
...?
想我寫下什麼?'
2008 年 11 月 27 日  星期四   晴天


運動會啵!!"" 分類: 未分類

金日呢~
我係地學校的運動會呀~~上星期(2日運動會分開左成個星期..)(羅)左1個銀牌啦~(跳高)
到左金日~
又開始比賽啦~我自己就係100米(難)到又羅多個銀牌~一共2個~
之後...超可惜...200米決賽 我聽唔到召集啦....
無左個牌~((因我(楚)賽的記錄還好過他地的第一名))所以...  心知咩事啦..-
又到左中二 接力4x100啦~~我地班又(羅)第一  還快人地成二十至三十米到~~幾強^~^
到左(扮)獎....我自己的個人分數都有16分啦....
就係無跑個200米決賽無左10分.....
就係甘樣樣...
由無左個牌開始...
就無多個杯...-
不過我地個中二 4x100 我地第一名 個miss都請我地 4個人食m記=- -
都好過無....
下年??"
一定要努力!!



本人是讀葉紀的






訪客留言 (返回 raycook 的日誌)


raycook 於 2008-11-28 07:26 PM 發表:
白痴...-
邊有人自認?.?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kwqueenie 於 2008-11-28 05:16 PM 發表:
嘩~咁勁既~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



boboslove 於 2008-11-27 11:57 PM 發表:
咁叻既你-3-

對於我呢d p.e白痴要lo你咁勁成績係一件難事T^T

唔緊要啦..下年努力...-3-...

p.s你日記每一日都有好多野打架...只係你唔記得發生咩事姐^.^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]