好似幾日無記到- - 算了~金日記返...- 金日呢... 我上完第5定唔知6堂個時~ 當我上返2樓個時(2c班係2樓)~ 成班人傻左仔係甘玩... 我自己就唔小心 掉左部手機- - 當場俾呀sir見到- - 我就立即汁返啦~~ 呀sir就望住我....有點邪惡...- 我地成班fd即(黑)話 玩具黎的 玩具黎的- - 不知不覺昆到呀sir- - -v-萬惡