亂記著!!!日誌?
亂記著''不要緊./\.?
最緊要是發表到自己的心聲嗎''
是不!?樂觀點''
raycook
暱稱: ♀愛☯月_愛.十愛§日?吧❁?'
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-04-25
2009-04-20
不記了不記了''
不知道說什麼好了0......
鏡中的自己''
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 77
今日人氣: 4
累積人氣: 1792
...?
想我寫下什麼?'
2008 年 12 月 8 日  星期一   晴天


我班的變態班規' 分類: 未分類

我班的變態班規~
班規一::侮日要攞晒要用的書返學唔俾放(歸)(通)~  放左/無攞返黎 的話一本50句    (50句到時話你知)
班規二::你的校服唔可以露出黎...要打好ti同埋對鞋唔俾錯   如果俾人捉到.....葉sir 一樣50句   高寶方 校規甲至丙1次....
班規三::欠一樣功課 中午後的小息... 留低做晒他先可以走......做唔到放學留係到做..'''(變態..)
就e 3條所謂的班規....
我都想死了...
我寧願入e班...不入c班- -


我金日...
無咩的人....
但俾我身邊個行的第一個 他條友仔....著左對(船)(密),都算了還要著住條吊腳(負)....俾呀sir捉正....
正到自己俾人收銀包(放學攞返...要做野的...)(低死...!!)
點知...他講埋我地出黎.....
我e d人...平時俾人捉開的人 呀sir都睇睇我係唔係著左(船)(密)...又俾人捉正啦- - 又俾人收銀包....(放學攞返..)
條友仔 自己衰就算啦... 累埋我地...真是/./.  唉...
正到我地3個人都俾人捉....(50句了...)(唔包括個渣子)
....無言啦....



手殘....手軟....






訪客留言 (返回 raycook 的日誌)


yuki9410 於 2008-12-14 12:19 AM 發表:
哈哈 我地班要做d咁既野..慘
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 這人有過度活躍的''
Posted at 2009-01-06 10:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mungying 於 2008-12-11 05:16 PM 發表:
嘩哇嘩``~
可兒留cm耶^∪^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ebe124 於 2008-12-09 06:55 PM 發表:
Cm!!好似第一次留!!~
我相信你可以撐落去!!加油喔!!〞
你收到我SEND比你既MESSAGE嗎??(電話)!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



boboslove 於 2008-12-08 08:04 PM 發表:
可憐....T^T...你地真係好慘...

支持落去bo~v~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]