金日我都唔想記... 但/.. 沒野..'' 金日呢... 我係到無無聊聊甘打緊機啦'' 又悶悶地...突然有個msn友add我''聖誕去邊玩... 我就話無.... 之後就無野講啦...'' 但...我自己都唔知有冇街出....'' 因為...聖誕糸幾號.....我都唔知....'' 還在念問題中....