raydiowords
過去只是一個墳墓,所有好的、不好的早已逝去。
2010 年 3 月 11 日  星期四   寒冷


世界是空的 分類:

我都唔知有多耐未失望過.. 但我竟然說出這個謊言, 我真的慚愧極了.

我只係想講, I Hate Me,ok? 憎恨自己, 是最好的, 但我發覺自己的人格, 卻多麼醜陋, 改善美中不足, 卻無能為力, 我要怎樣做呢?

我本想認為自己不管別人就得了, 可惜我還是多心, 我對自己的表現感到後悔, 我對自己的人生態度感到懷疑, 我是一個怎樣的人?

我並不是馬馬虎虎的人, 只想盡力而為, 不怕與大家說, 其實我很喜歡寫小說, 我一直以為, 我寫的事, 是可以吸引人來看, 但是, 我錯的..

當我戰戰兢兢拿起作文時, 我沉了一沉, 卻說不出聲, 表面上毫不在乎, 但內心卻痛著,

我正想著其它問題, 語言並不是死的, 但人們偏偏把它們分數化, 我十分討厭

我的心, 開始拋棄當中的想法, 我不明白, 為何我自己多麼失敗, 但其它人是成功的?

Plz, don't call me king of english, i want to disappear from this way

我對老師說, 可否幫我補中文既作文及綜合, 佢話可以, 感謝老師..

有人同我講, 愛, 係需要時間磨練, 但我沒有時間, 卻只有等待,

愛情不能勉強, 但, 上天為何要給我兩段愛情而它們都是無方向呢?

我等待著3月18日.



2010 年 2 月 26 日  星期五   晴天


2010-02-26 愉快 分類:

今日個份英文Reading,, 我真係覺得同中四既reading冇分別-,- 好簡單lo..用左35分鐘既時間做晒,

星期一考數學,,要狂做, 世史差少少未溫完,,加油!!!



2010 年 2 月 21 日  星期日   陰天


2010-02-21 分類:

2月25日返學, 正式是我這假期的惡夢結束,

25日, 第一天測中文, 好驚, 對於中文every thing, really fightened, 我都唔知中文會唔會唔合格, 作了最壞的打算..

我係咁溫數學, 地理, 世史, 世史比預期中冇咁難, 差紅色個本未溫.. 數學好煩, 地理好玩^^

英文唔驚, 因為我係咁做reading及writing, speaking都有pratise..

對自己, 對會考說聲, 放心吧.....



2010 年 2 月 14 日  星期日   陰天


2010-02-14 愉快 分類:

祝各位, 情人節快樂, 以及新年開心,,

逗多D利是, 學業進步, 心想事成, 做任何事都順順利利.



2010 年 2 月 11 日  星期四   晴天


2月9日-10日的教區陸運會 分類:

呢2日, 唔好過. 好無聊.

技不如人, 別人聲勢如虹, 我們就沒精沒采, 真失望.

不計獎牌, 只計聲勢都不及人, 參與程度少之有少,

好悶的2天.

 

 



raymond118
暱稱: Raymond
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
網站連結
尚無任何連結
最新文章
25 Mar 2018
很傻
17 Mar 2018
今時今日,仲有人用Qoo...
2010-04-07