Free Fire Pointer Blue MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
*||[▋同學☆+__"希望你會珍惜大家相處既時間..°*++
raymond_fung
暱稱: !>峰<!
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
不安的唱k
威尼斯 考試=.=''
真的好累,真的好累!!!
畢業了
終於出粮!!!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 279
今日人氣: 5
累積人氣: 3850
2009 年 7 月 10 日  星期五   晴天


我係未真的老了? 無奈 分類: 未分類

 

    今日下午我答應左宜要幫佢溫歷史~講明先,我係出於"歷史"呢兩隻字~要重新拾起

過本歷史書,"歷史書兄弟"我地又再見面了~不過係上,下冊兩本~對啊sir真係無言,要考

17課

書,到左3:00,係祐漢m記溫~哇~讀番d歷史,什麼的英國,法國大革命.......第一次世界大

戰,同她溫左3個半鍾,先溫得7課~我張我一生功力都傳授比佢,希望她會好好掌握啦,今

日我先知做老師真係一d都唔簡單,一對一都甘辛苦~睇來做老師呢行要認真念下先得

~講到口水都乾!不過我對歷史那份熱情是不會改變的~溫到6:30,終於走人了,不過唔

知係未人老左or太多未溫過書,超眼訓..........狂打呵欠~希望徐小宜唔好白費我心機啦,

搵日仲要出來幫佢溫埋下冊果10課~陰公~



好想好想! 鬱悶 分類: 未分類

   今日又係無聊的一天~早上無聊上緊網果陣,係qq度~我堂哥問我幾時番鄉下,我心想:我都好想番~死

野,佢仲話比我知三姐(堂姐)已經回左家一個月了,聽日就回娘家,佢又唔早d講~唔係我早就番鄉下探下

她,聽我堂哥講三姐個肚好大~呵呵,無計啦,雙胞胎波~過埋聽日我三姐就要等過年先番~到時生左lu~好

想好想快d到過年啊~到時有得玩~最好係龍鳳胎~女+子=好!!!我仲應承左三姐到時買份禮物比2個BB~



2009 年 7 月 8 日  星期三   晴天


終於有機會比我串到你啦~徐小宜~ 無奈 分類: 未分類

    今日下午我表哥無端端2:00去左我屋企........同佢吹水吹到5:30,阿宜就打比我叫我去跑步(事關之前

有約佢去)到左海皮之後~,宜真係好屎,跑唔夠100米,又話要停下先,幾無引~最後佢仲跑唔到,要訓係d登

度~屎皮到佢啊~口角又白曬,唉,幾驚佢出事~佢叫我自己跑,跑左2圈,佢終於無事lo~不過佢真係要多多

鍛鍊~無錯,我寫出來係擺明潤佢,本來影左佢訓低左d相,不過我心地好,尊重佢,刪左lu~仲有岩岩知娣番

左大陸,希望佢玩得開心d啦.



2009 年 7 月 6 日  星期一   晴天


英文面試好easy~ 愉快 分類: 未分類

   呵呵,今日遲左小小番學,遲左5分鍾~入到課室以為會比關老師罵,點知無~我是第三個上台介紹!心情

幾驚,不過我都照講~雖然英文真係好爛~不過都照講~最後d人講完曬,估唔到關老師第一個就係讚我~

佢話我一開始就講good morning ..and good morning miss關,這是面試是的基本禮貌~係啦,在小息

同kenneth去操場睇下,看到班初中踢緊波~真係好懷念初中,呵呵~英文雖然好難,但我不會放棄的!放

學之後,

見到miss Lam,唐老師~莊小琪請食朱古力(她自己整的)幾正~同D MISS傾左陣計~係miss面前仲同宜

講咩9峰.9宜,呵呵~不過幾搞笑~仲有各位莊小琪7月9日生日了,識做d啦~~~



2009 年 7 月 5 日  星期日   晴天


林sir,王sir有緣一定會再見的 滿足 分類: 未分類
高二已完結了,不過有兩位老師就離開了學校了,一位是王sir,一位是林sir.

    林sir已教了我三年語文了,樣子可愛,是一位好老師!又是一位好老公
~記得他第一年教書就是教我初
 
三的,升了高一,知道仍然是他教我們語文,超開心,上他堂可以輕輕鬆鬆~他又不會有脾氣~是位好老師~
 
到了高二,然是他教我們語文,十分有緣!!他可以說是我在學校內最敬愛的老師,平時見到他也會好自然
 
向他點頭敬禮~他實在太好人了,最記得是他的傻笑,和他上學時那背包~呵呵~現在知道他要走了,實有
 
點可惜,祝他未來的日子開開心心~永不忘記林英傑,林sir!!!
   
 王sir是教我們高一的英文老師,在我心中他是個有文化,有道德的老師~只要有問題問他,他就會把所知
 
的告訴你知的~
    
    雖然他們離開學校已是改變不了的事實,但我會深深祝福你們的!!!我最愛的林sir,再見了,最敬佩的王
 
sir,再見了~
 



                                          (林英傑,林sir)