| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 10 日 星期五  |
我係未真的老了?  |
分類: 未分類 |
今日下午我答應左宜要幫佢溫歷史~講明先,我係出於"歷史"呢兩隻字~要重新拾起
過本歷史書,"歷史書兄弟"我地又再見面了~不過係上,下冊兩本~對啊sir真係無言,要考
17課
書,到左3:00,係祐漢m記溫~哇~讀番d歷史,什麼的英國,法國大革命.......第一次世界大
戰,同她溫左3個半鍾,先溫得7課~我張我一生功力都傳授比佢,希望她會好好掌握啦,今
日我先知做老師真係一d都唔簡單,一對一都甘辛苦~睇來做老師呢行要認真念下先得
~講到口水都乾!不過我對歷史那份熱情是不會改變的~溫到6:30,終於走人了,不過唔
知係未人老左or太多未溫過書,超眼訓..........狂打呵欠~希望徐小宜唔好白費我心機啦,
搵日仲要出來幫佢溫埋下冊果10課~陰公~
|
好想好想!  |
分類: 未分類 |
今日又係無聊的一天~早上無聊上緊網果陣,係qq度~我堂哥問我幾時番鄉下,我心想:我都好想番~死
野,佢仲話比我知三姐(堂姐)已經回左家一個月了,聽日就回娘家,佢又唔早d講~唔係我早就番鄉下探下
她,聽我堂哥講三姐個肚好大~呵呵,無計啦,雙胞胎波~過埋聽日我三姐就要等過年先番~到時生左lu~好
想好想快d到過年啊~到時有得玩~最好係龍鳳胎~女+子=好!!!我仲應承左三姐到時買份禮物比2個BB~ |
2009 年 7 月 8 日 星期三  |
終於有機會比我串到你啦~徐小宜~  |
分類: 未分類 |
今日下午我表哥無端端2:00去左我屋企........同佢吹水吹到5:30,阿宜就打比我叫我去跑步(事關之前
有約佢去)到左海皮之後~,宜真係好屎,跑唔夠100米,又話要停下先,幾無引~最後佢仲跑唔到,要訓係d登
度~屎皮到佢啊~口角又白曬,唉,幾驚佢出事~佢叫我自己跑,跑左2圈,佢終於無事lo~不過佢真係要多多
鍛鍊~無錯,我寫出來係擺明潤佢,本來影左佢訓低左d相,不過我心地好,尊重佢,刪左lu~仲有岩岩知娣番
左大陸,希望佢玩得開心d啦. |
2009 年 7 月 6 日 星期一  |
英文面試好easy~  |
分類: 未分類 |
呵呵,今日遲左小小番學,遲左5分鍾~入到課室以為會比關老師罵,點知無~我是第三個上台介紹!心情
幾驚,不過我都照講~雖然英文真係好爛~不過都照講~最後d人講完曬,估唔到關老師第一個就係讚我~
佢話我一開始就講good morning ..and good morning miss關 ,這是面試是的基本禮貌~係啦,在小息
時同kenneth去操場睇下,看到班初中踢緊波~真係好懷念初中,呵呵~英文雖然好難,但我不會放棄的!放
學之後,
見到miss Lam,唐老師~莊小琪請食朱古力(她自己整的)幾正~同D MISS傾左陣計~係miss面前仲同宜
講咩9峰.9宜,呵呵~不過幾搞笑 ~仲有各位莊小琪7月9日生日了,識做d啦~~~ |
2009 年 7 月 5 日 星期日  |
林sir,王sir有緣一定會再見的  |
分類: 未分類 |
高二已完結了,不過有兩位老師就離開了學校了,一位是王sir,一位是林sir.
林sir已教了我三年語文了,樣子可愛,是一位好老師!又是一位好老公~記得他第一年教書就是教我初
三的,升了高一,知道仍然是他教我們語文,超開心,上他堂可以輕輕鬆鬆~他又不會有脾氣~是位好老師~
到了高二,然是他教我們語文,十分有緣!!他可以說是我在學校內最敬愛的老師,平時見到他也會好自然
向他點頭敬禮~他實在太好人了,最記得是他的傻笑,和他上學時那背包~呵呵~現在知道他要走了,實有
點可惜,祝他未來的日子開開心心~永不忘記林英傑,林sir!!!
王sir是教我們高一的英文老師,在我心中他是個有文化,有道德的老師~只要有問題問他,他就會把所知
的告訴你知的~
雖然他們離開學校已是改變不了的事實,但我會深深祝福你們的!!!我最愛的林sir,再見了,最敬佩的王
sir,再見了~

(林英傑,林sir)
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|