Free Fire Pointer Blue MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
*||[▋同學☆+__"希望你會珍惜大家相處既時間..°*++
raymond_fung
暱稱: !>峰<!
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
不安的唱k
威尼斯 考試=.=''
真的好累,真的好累!!!
畢業了
終於出粮!!!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 279
今日人氣: 3
累積人氣: 3833
2009 年 11 月 30 日  星期一   晴天


回鄉日~mama生日 開心 分類: 未分類

  今日寫返星期六,日返鄉下d野先~係寫之前首先要多謝啊宜,因為佢借左部相機我~!!!

因為星期六我啊ma生日要回鄉,到左晚上我地成班人出去食飯......食完之後就屋影相

這個就係我mama~

 

以下果d都係我表妹   (我細佬&2位表妹)   

 (偷影的)

佢地超鍾意自拍....      

 我地仲影左好多相

 

 

之後影食波羅照

星期日1:00就去婆婆度~~~晚上乘車回澳走了

我同表妹們的大合照~~

 



2009 年 11 月 27 日  星期五   晴天


仲差一日~ 愉快 分類: 未分類

仲差一日渣就考完啦~會計~+油

考左甘多科~我覺得MA MA地~!

星期6下午,我就要返大陸了..因為mama生日.今年好似係88歲了~!

係呢度同宜佢地講句sorry~同唔到你地去美食節~....!因為我啊ma提前左搞,就我地d時

間(星期6返,星期日走)so下次實有機會~!



2009 年 11 月 14 日  星期六   寒冷


約美玲記~ 開心 分類: 未分類

 

  今日又係一個好開心ge日子~!今日我同宜,霞又去玩了~不過今次係想見霞ge好朋友

(美玲)...回憶我同宜最早見美玲第一次的時候係今年二月二十幾號的時候...亦都係第

一次見面~!

今日我同宜同霞先去沈三多嘆左個豬頸肉飯...好鬼正~!我同9宜2:00先食午飯渣~!

之後4:00乘車去台m記等美玲~!在等ge途中我同宜,霞影左勁d傻仔照~有d笑到o嘴~

去到邊影到邊~!

之後終於見到美玲啦~唔知點解,感覺唔似係第二次見面...好親切啊~好似相識左幾廿

年甘,我又發輝左我搞笑本色~每講一句美玲就笑一句,勁有滿足感...佢聽日就去北京玩

,佢仲話買手信我tim..以下是一些相片......!(上次又係4個人,今次又係呢4個人,hehe~)

 (這張是我逮捕強姦犯----9宜的相片..哈哈)    (我,美玲,霞)

(宜,美玲,霞)

                                                           4條友~!

 



2009 年 11 月 13 日  星期五   寒冷


有d驚驚地 ~拔河 不安 分類: 未分類

 好多謝個天~如果果日唔停賽,我地班可能輸左~今日同高二b交過手了~1比1..結果有d

令我意外~估唔到.........佢地甘勁~!經檢討後得出個結論係.太過輕敵~!!!

星期一就係正式比賽啦~上回結果係一平...有待下回分解~!只許勝...不許明叔串...!!!

                                                        高三B永遠係最勁架!!!!

                                                 Raymond誓討伐高二B,誓死保衛高三B~!



2009 年 11 月 9 日  星期一   晴天


大隻~生日快樂~唱k夜! 開心 分類: 未分類

      回想前日,係後補返大隻ge生日派對~我同曉,主席7:00去到天客隆等人,點知成班女

仔已經坐住等,好心急下波~!宜同科長去霞屋企遊說她媽媽比霞去,好彩最後都去得成!

8:00鍾度,到達k房~!果日有二十幾個人去幫佢慶祝,開心死佢啦~!不過最唔順係我同宜

唱得一首愛不疚(林峰)就唔比我地再唱林峰d歌~唱得最多係jay倫d歌~玩曬啦(啊娣同

師姐).......不過見到霞甘開心,我就算啦~!下次唔好啦~!過多一陣,好多人都來曬~!濠哥

同川哥,同其它女同學,叫左兩個大簿餅,好好食啊~!到左12:00我同david,吳俊佢地等人

打的走人了~!希望大隻日日都開開心心啦............下次一定要唱林峰啊!!!