回想前日,係後補返大隻ge生日派對~我同曉,主席7:00去到天客隆等人,點知成班女
仔已經坐住等,好心急下波~!宜同科長去霞屋企遊說她媽媽比霞去,好彩最後都去得成!
8:00鍾度,到達k房~!果日有二十幾個人去幫佢慶祝,開心死佢啦~!不過最唔順係我同宜
唱得一首愛不疚(林峰)就唔比我地再唱林峰d歌~唱得最多係jay倫d歌~玩曬啦(啊娣同
師姐).......不過見到霞甘開心,我就算啦~!下次唔好啦~!過多一陣,好多人都來曬~!濠哥
同川哥,同其它女同學,叫左兩個大簿餅,好好食啊~!到左12:00我同david,吳俊佢地等人
打的走人了~!希望大隻日日都開開心心啦............下次一定要唱林峰啊!!!  |