Free Fire Pointer Blue MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
*||[▋同學☆+__"希望你會珍惜大家相處既時間..°*++
raymond_fung
暱稱: !>峰<!
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
不安的唱k
威尼斯 考試=.=''
真的好累,真的好累!!!
畢業了
終於出粮!!!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 279
今日人氣: 0
累積人氣: 3825
2009 年 9 月 24 日  星期四   晴天


第一次係學校食生日cake 開心 分類: 未分類

  昨日星期三係小娟姐生日,我地幫佢搞生日,好彩係星期三,唔使上補習班.......我地放

學係課室搞~壽星女    由於今日要溫地理~唔打甘多拿...最後放上

兩張大合照                各位同學~北京旅行再影過.....!



2009 年 9 月 19 日  星期六   酷熱


上學報興趣班~ 開心 分類: 未分類

  今朝早,要返學校報興趣班~我是10:00到11:00,以防比人報曬my favourite,所以我9:50分已經等緊~終

於比我等到拿~10:00一到,我就入禮堂找我ge my favourite,好彩未比人報曬,my favourite is中點班,地理

陳好出奇甘問我,你知唔知中點班整咩架~?咩喎~雖然多女仔報姐,但唔比男仔報咩....ok左之後,見到李

sir,佢一見到我就有反應......我睇下佢張時事第一線張報名紙.....0人報~哈哈,笑死我...我串佢話你改高

中部我即參..唔要中點班....跟住佢一見初中d學生就走去"line 客"一見到佢d科代就係度認親認戚,最後

力經佢努力之後,終於有2個佢教緊個班d同學入左會~哈哈,李sir旁邊個miss走左去食早晨,李sir就叫我

坐佢個位..出現左2個"李sir",我念係得我有甘ge機會,之後同佢傾下上大學d野,因為我決定讀歷史,佢幫

分析過我所選果幾間大學,佢話讀歷史千萬唔好去暨南大學...我吸取左佢建議後,都有了心水~...傾左數

刻後~....跟住我走人lu~不過我要多謝李sir先~因為佢.......hehe~(不能說的秘密) 哈哈..等待下星期6上中

點班,,,,,又可以同宜,庄萍佢地班友去上!~



2009 年 9 月 5 日  星期六   晴天


所謂的"買書"行 愉快 分類: 未分類

  today,我同9宜,9霞去拱北......點解要去拱北呢,事關9霞話要買地理書....,11:00到出關,有人遲到,遲到果

個就唔好講出泥拿~=.='',到左地下商場,我地首要條件就係去開餐..........想睇我地食過d咩,就問9宜拿相

睇啦~之後就行下地下商場......9宜同9霞一見到d禮服就去睇~我個職務就係吹水比佢地聽~!!行行

行.......!

  之後同9宜佢地去買''林峯演唱會"隻碟~!哇,正爆.......不過我都好多謝隻9宜,因為佢之前已經借左比我

睇....已睇完了,不過想自己擁有一隻.......之後同9霞去到書城買書了..不過等左陣9宜,因為佢話去佢啊伯

度攞d野~!之後雖然話去買書,實質9霞只係買得一本地理書,我本來都想買本歷史書,不過我信得過我自

己的歷史能力......之後就去返地下商場行多一陣,本來9霞睇中左件3...點知啊店員,捉住9宜,唔比9宜走

人,哈哈..果陣笑死我同霞...我地都只係睇中姐,又唔係要買,好彩最後都走到人,.......行左一米到,,,,,,竟然

有間商店播緊,林峰ge愛在記億中找你...我同9宜立即跟住佢唱,如果可以恨你,全力痛恨你,連遇上亦

要....哈哈,正爆!之後去買左d"手信"9宜買得最多,唔知好唔好食呢?!哈哈,所以話今日係所謂的"買書"行,

實際是拱北行~三個人吹水行!嘻嘻哈哈~~~到左2點9...我就回到家了,因為我住得最近,kaka!!



2009 年 8 月 31 日  星期一   陰天


好想"殺"左佢 鬱悶 分類: 未分類

  唉,昨日中午我老豆超急同我講,鄉下間屋燒左,(哇~唔係甘大獲ma)我地立即坐車返鄉下,回到鄉後,原

來係燒左我鄉下間後屋~好彩住人果間屋就無事,經了解後...原來係有個傻仔來放火~超級無奈,間屋係

張屋契我老豆架!!唉,去睇果陣超心痛,我細細個一回鄉就幫我啊ma收柴去果間屋~唉,燒到甘    

屋頂就=>        好鬼難過~

到左晚上,我同我老豆,三伯,d鄉親到派出所同條15歲ge放火傻仔(叫李志權),佢老豆老母,佢家姐傾,

卜街,聽我啊ma,d三嬸講,一捉到佢個仔放火,佢老母同她家姐仲屌我三嬸+啊mama,成班街坊出呢話係

佢錯,但老母同她家姐仲屌曬全村人!!!!!我啊ma仲話係前一日放火ge傻仔仲係佢屋頂拿水袋拋我啊ma,

好彩果日我唔係度,否則我實打死個傻仔, ,

佢老豆老母仲護佢個仔,大吵大罵,我老豆都發曬火,

(她啊媽同她家姐)最後寫左張合同,要佢老豆整返間屋,因為個傻仔有d精神病,曾經佢連自己間屋都燒

過,如有再犯必捉!!!!!!總之佢老母同佢家姐好屌啊~!!話我啊ma甘老點解仲唔去死,死左無人可惜)我三

嬸激到心痛,放火仲好似自己個仔岩曬!!現在我最擔心我啊ma,因為佢老母同佢家姐睇落去仲好唔順甘

佢啊仔又有d痴線,分分鍾鍾下次唔知又做d咩野出呢!!

連自己個名都唔識寫........

佢啊爺同我地啊爺又有關係,所以我老豆

唔想捉佢老豆(佢得15歲,所以要捉就捉佢老豆,因為監護人).......唉,誰不知佢老婆話,鬼同你地有關係,希

望佢地唔好報復啦,如果我啊

 

 

mama佢地有咩事,我第一個唔放過佢地全家!!!

 



2009 年 8 月 24 日  星期一   陰晴不定


落樓拜神 無奈 分類: 未分類

 昨日晚上我真係好無奈,比啊媽叫我同佢落街陪佢燒衣拜神......我個心超矛盾,我本

來係一個愛護環境ge人,做咩要迫我破壞波.......可惜我又係一個乖仔,所以都有落樓下,

點解我啊媽甘迷信架,落到樓下都無咩人拜啦(記得上年拜就出事...唔想提),我啊媽擺好

個陣之後,叫我幫佢點香,立燭,,,,,,甘多人及住曬.....之後我點完就行埋一邊(扮等人,等啊

 媽),拿~各位鬼大哥,我話曬都有點過香比你地,你地真係要保佑我出入平安,咩事都順風

順水