朝早返左去對econ,慘啦慘啦.....錯埋d白癡and無聊野-.-.....好頹添>o<對完仲上左4樓教yuki econ-o-講到口水都冇哂,又唔記得帶水水添-.-v仲有明有唷...........不過教佢地又真係幾好笑..........又好開心,雖然有d係唔多識,不過佢地唔介意,haha~
之後我同暉暉去左金太郎食飯~d燒牛柳飯超正@v@" 之後飛左去沙田.....點知得個吉-.-
夜晚點幾仲正~同鍵、一鎮、冰冰、丁丁、阿龍吹水............笑爆嘴>v<" 尤其同冰冰傾計~傾完舒服左好多
同冰冰做fd真係唔錯~深夜都"打的"陪人傾計@@"haha仲有問英文又可以搵鍵同一鎮喎~正爆啦~
<∼∼∼§冰冰
|