今日終於見到issac既post~真係好正^o^ 不過最樣衰都係個"豬恩" 好似貞子咁-o-
為左同見美平借書,搞到補習遲到添-o-
補習果陣,補補下有個女仔入黎,我諗佢唔知道有個梯級,仆左埋黎-.-好似冇事-o- 佢望住我,我又望到佢(幾靚女的) -.-到我走果陣又仆左落去- -好彩冇樣衰到姐~o~"
唉.......e家最令我擔心既事都係我條腰.......搽左藥酒成個月啦~都仲未好過~仲搞到老爸隻手都痛埋都未好- -真係唔好意思啊>~<!!搞到成日要忍痛..........................................
haha~聽日就係細妹生日~都唔知送乜野俾佢添-o-v
|