心無雜念
相簿開始了
raywong
暱稱: 串魚芝士
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-25
日記!!
生活
幾煩下><"
何為朋友?
文章分類
全部 (384)
生活 (15)
愛情 (2)
未分類 (367)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 384
留言總數: 237
今日人氣: 0
累積人氣: 16482
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 3 月 27 日  星期日   晴天


惡夢又黎啦 驚訝 分類: 未分類

  今日...又訓唔著啊= =.........發夢見到好多人,有小i啦~miss lee啦~仲有佢-.- 我仲夢見到同佢又起埋一齊-.-......唔知點解覺得e d係惡夢,可能俾佢搞到訓唔到同埋又亂諗野啦~搞到我2點鍾訓,要5點起一次,終於8點起左身- -我又諗返起佢話我固執既問題......我只係覺得每個人執著既野係唔同,有d人會讀書、前途、朋友、愛人、某事等等~都會堅持自己既原則,如果個個都唔會堅持既話,世界又點會進步啊?難道我都有錯麼?有冇人話俾我知?那咁都要改?

  我淨係唔想諗佢ja~唔係既話,第二個我又出現,又心軟啦-.-真係好辛苦唷><

  起左身啦~好開心啊~因為有樣野等左我成個星期啦~,~終於搞掂左,開心死^o^

  之後中午又同tracy去補習,之後仲諗住行mk~不過最後我都冇心情,轉左自己一個去"雞皇"度睇下有乜野補下咁law~點知睇睇下,見到有隻豬行左埋黎,又熟口熟面咁~原來係rainbow大佬><差d俾佢嚇死-.-同佢傾左一陣之後返家lu~點知返到去又唔記得帶門匙.............搞到又要去權家定居陣先.....



2005 年 3 月 25 日  星期五   晴天


又見到佢 不安 分類: 未分類

   今日補習見到佢,著左對長her(以前佢好想要一對,我都諗住聖誕送俾佢ga),不過真係好核突-.-黑色咁,睇落去又似膠質,著到好似水her咁-.-.....可能佢對腳唔夠長瓜,真係唔好睇

   佢以前送個佢親手整既luck鋅牌俾我,我見佢今次art應該唔係考得幾好,佢好唔開心咁~我而家送返俾佢,希望佢過到關,有個好成績啦~會考是也~因為我覺得佢需要多d啦~佢話佢冇乜朋友(應該唔係~唔知啦),而我唔係ar ma~我仲有佢地啊!!起碼可以搵權、ddk、b有、婷婷等等啦~

  我仲同佢講話會考後見啦~因為我知我到時一定會有一日搵佢,因為我對幸福語講過~我真係暫時唔想做朋友住啊!因為佢真係搞到我唔知點咁,我知道今次會考係我既人生轉捩點,我唔會放過佢ga!!殺左佢先^o^

  我真係唔知點解~當初又係佢咁決絕連朋友都話唔想做(佢話多一個唔多,少一個唔少ar ma),到左我新年返到黎啦,連發夢都見唔到喇~我諗我放抵左.....點解佢又要搵返黎想做朋友啊?仲搞到好似以前咁.....搞到我好煩啊-.-

  我唔知道佢想點~不過我唯一知道既係,佢唔係以前果個law~ 甚麼都唔認,淨係用特別case黎做藉口啊?唔好以為我淨係得24號眼鏡既日子啊~仲有自修室都係咁啦(係都迫我講)....點解佢仲想厄我啊?抑或佢到而家都唔肯承認自己原來係咁既人啊?知道錯咪改law~點解成日唔肯認錯~又唔肯改,一d勇氣去承擔都冇

  唉......暫時乜都唔想諗,搵朋友一齊讀書先,其實搵左lu~復活假可以搵大佬、豬豬~溫習期同b有一齊返學校溫書~約定左啦~冇得走雞啊!o!



2005 年 3 月 24 日  星期四   晴天


開心之日 開心 分類: 未分類

  今朝早11點鍾就約左小順、怡、紫星、華去荃灣唱k~ 我同紫星鬥唱"勁歌金曲"鬥冇氣~最後都唔知邊個嬴lu~不過俾佢贊我唱得好^o^其實好難聽(i believe)

  之從散左之後都好耐冇俾人捏下個兩"肩" 啦~不過今日有人幫我捏,仲好正添 連隻手都整埋~舒服死!!唔知佢幾時學ga呢?最白癡既係........俾小順推到我趺左落紫星到,條死仔包..仲要好耐都唔俾我起返身 ......真係唔好意思-.-

  到左3點鍾就唱完lu~輪到下一個節目,要3點半鍾趕返去太子同學匯合啦~估唔到有好多人都去bor~有b有、豚豚、波子、irene、小寶、helen、余姬(女神=姬)(係我的!!)、澤澤、屁兒、盈、禮等等~好多好多人,有成16個咁多

  之後我地成班浩浩蕩蕩咁搭地鐵-.-波子又同小寶耍花槍-.-之後irene又講鹹野~笑死我地~_~笑到連我都唔記得左影相-.-搞到.........

  好彩前一日有人買哂飛姐~好多人睇見鬼10唷~襯未開場買左d野0食去食~開始冇幾耐~yuki就大喊-.-不過真係唔知佢做乜,全場人係度笑,佢就叫-.-......搞到我好辛苦,又要笑佢,又要笑場戲^o^  睇到tingting塊面好鬼興-.- 但係我覺得似笑片多過鬼片law~

  睇完之後我又要走先啦-,-要補習冇計啦~