今日補習見到佢,著左對長her(以前佢好想要一對,我都諗住聖誕送俾佢ga),不過真係好核突-.-黑色咁,睇落去又似膠質,著到好似水her咁-.-.....可能佢對腳唔夠長瓜,真係唔好睇
佢以前送個佢親手整既luck鋅牌俾我,我見佢今次art應該唔係考得幾好,佢好唔開心咁~我而家送返俾佢,希望佢過到關,有個好成績啦~會考是也~因為我覺得佢需要多d啦~佢話佢冇乜朋友(應該唔係~唔知啦),而我唔係ar ma~我仲有佢地啊!!起碼可以搵權、ddk、b有、婷婷等等啦~
我仲同佢講話會考後見啦~因為我知我到時一定會有一日搵佢,因為我對幸福語講過~我真係暫時唔想做朋友住啊!因為佢真係搞到我唔知點咁,我知道今次會考係我既人生轉捩點,我唔會放過佢ga!!殺左佢先^o^
我真係唔知點解~當初又係佢咁決絕連朋友都話唔想做(佢話多一個唔多,少一個唔少ar ma),到左我新年返到黎啦,連發夢都見唔到喇~我諗我放抵左.....點解佢又要搵返黎想做朋友啊?仲搞到好似以前咁.....搞到我好煩啊-.-
我唔知道佢想點~不過我唯一知道既係,佢唔係以前果個law~ 甚麼都唔認,淨係用特別case黎做藉口啊?唔好以為我淨係得24號眼鏡既日子啊~仲有自修室都係咁啦(係都迫我講)....點解佢仲想厄我啊?抑或佢到而家都唔肯承認自己原來係咁既人啊?知道錯咪改law~點解成日唔肯認錯~又唔肯改,一d勇氣去承擔都冇
唉......暫時乜都唔想諗,搵朋友一齊讀書先,其實搵左lu~復活假可以搵大佬、豬豬~溫習期同b有一齊返學校溫書~約定左啦~冇得走雞啊!o! |