心無雜念
相簿開始了
raywong
暱稱: 串魚芝士
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-25
日記!!
生活
幾煩下><"
何為朋友?
文章分類
全部 (384)
生活 (15)
愛情 (2)
未分類 (367)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 384
留言總數: 237
今日人氣: 0
累積人氣: 16484
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 4 月 2 日  星期六   陰天


無聊 無奈 分類: 未分類

  琴晚成3點訓~諗住可以訓晏D~點知到左9點鍾電話響起-.-原來係祖麗問我借NOTES黎影印  吹到脹哂~算啦~咁我咪乜都唔做,著返件風褸落去俾佢LAW~返到屋企又俾我細妹鬧-.-係LAW~都唔知點解係佢鬧唔係老豆既-.-?

  到左5點半,又補完個西史貼題班,同啊汁澤and 屁兒去左m記食雪糕~我著得少衫,多謝阿澤關心我問侯我~好多謝佢,但係佢洗唔洗連屁兒喊都唔多點理啊?搞到我好 啊~個死人澤點可以咁樣對待佢ga?人地又唔係對你唔好,仲買埋部mp3俾你添~都要咁對人地.......自己又唔係岩鬼哂喎~你真係丫!!幫你又唔制,好過我果陣冇人幫,仲要d人踏多腳落去丫,你真係幸福唔知幸福>~<激到我差d將杯雪糕拋俾佢~.~(好浪費下咁)都唔知點解人係咁ga bor~梗係另一伴唔會去珍惜ga bor~都唔知點解呢= =?我亦唔想我將來會係咁樣唷><!!

  唉.....算啦~事不關己,己不勞心~都係搭車車返屋企先,嘩~又9龍灣搭42c返屋企,車程都幾耐bor~我一上車就暈車浪仲想 .....我諗我唔夠訓加埋感冒未清所至-.-...........搞到好辛苦唷

  之後後到去又要同啊媽嘈- -佢講極都唔聽~聽左又唔明,最後又鬧我-.-真係谷鬼氣..........



2005 年 4 月 1 日  星期五   陰天


開心 愉快 分類: 未分類

  唉........記錯左補econ既時間,搞到冇去度,不過我要問果d mc都問哂lu~好彩姐~ 不過之後都要著校服返學校,又係要補果個死人老ken,次次補佢都冇好野,又要迫人去喎,唔去又唔得,真係"痾里吉地"佢又要串人a1啦,人地"汁粒"佢都要串人喎- -.....真係冇人性的-.- 仲要一開始睇埋佢果d video,知到佢屋企大,又有游泳池~妖~哂命咁,之後最抵死係佢個廁所,佢個廁所同第二間房用一塊磨沙玻璃隔住,之後按一個制就將磨沙變到透明-.-,真係搞到人地去緊廁所,乜都睇哂-.-夠哂淫賤,岩哂佢既性格-.-

   補完之後就同左明有去mk同佢買收音機,買完都3點半,就去"吉野"度食牛肉飯~正!!之後仲同佢行左一陣街,陪佢睇下波鞋~到左5點鍾lu~佢陪我返屋企換衫,換完衫就輪到佢陪我去荃灣買鍊嘴~haha佢冇喇喇入左我屋企bor~見過成家人添~我老豆仲叫佢食榴槤同飲汽水~haha條死仔怕醜bor~笑死我~

   之後~帶埋明佑去荃灣,帶佢認識埋迪珊同粉粉啦~(帶佢溝女~HEHE)點知佢又怕羞BOR~唔敢行埋黎-.-仲搞到佢好悶添~見到婷婷又唔叫咁BOR~ 真係抵死的

買完野岩岩好去補習lu~補完都幾開心ga^o^



2005 年 3 月 31 日  星期四   晴天


miss 愉快 分類: 未分類

  今日係約左小順,包包同miss lee 食飯既大日子   我諗住我11點55分出門口會遲到啦,實會俾MISS鬧死~點知我行緊途中,MISS打黎~今次大獲  好彩MISS打黎係話佢岩岩先出門口^O^

  去到青衣城啦~大家都諗唔到去邊度食,HAHA最後簡左去扒王之王~之前交左果遍議論文好低分添-.- 我下次都唔係唔好試議論交LU~ 全場基本上得小順唔出聲,他永遠是這樣的,我也沒法改變,而我同包包係咁吹水~我仲吹埋包包有仔添 ~ MISS話我E副新眼鏡黎溝女   今次個個人都食唔哂D野,好浪費添,總之叫薯菜啦-.-  到走果陣,小順一起身就趺左個10蚊,之後我串佢:D人多錢得制~ 佢又話:鬼叫我多錢咩~O~ 佢講完之後又趺多次~HAHA 笑爆嘴(好似係咁講-.-,是但啦)

  食完之後,小順又話要返屋企訓覺,包包要返IVE~咁我咪同MISS行一陣街街吹下水咁LAW~ 之後又傾返川記D人咁啦~ MISS教左我一樣野,其實我都係所有事情上,都關我事,我也要負上某程度上既責任~而我要轉變一下,希望下次唔會啦~雖然暫時都未知答案係乜,改變既野係乜,不過我會尋找LAW!!! 我唔希望類似既事情再次發生!!

   同MISS行精品店,發現左好多好得意既精品,奇形怪狀咁~巧CUTE~行到3點半啦~MISS買完D野,咁我都係時侯要走LU,我好多謝MISS既教導令我有所得著!

   5點鍾又要起行去沙田搵BRUCE補習ECON,HAHA補習費平左唷~原價420蚊得返110蚊JA~開心死^O^ 補完之後要留底問下BRUCE先^O^佢太好人了^O^搞到我要8點半先返到屋企食我既晚飯,胃酸過多添-.-

(P.S. 甚麼事都會考後才算,會考後他們會知道我不是巧蝦GA啦~)