今日係約左小順,包包同miss lee 食飯既大日子
我諗住我11點55分出門口會遲到啦,實會俾MISS鬧死~點知我行緊途中,MISS打黎~今次大獲
好彩MISS打黎係話佢岩岩先出門口^O^
去到青衣城啦~大家都諗唔到去邊度食,HAHA最後簡左去扒王之王~之前交左果遍議論文好低分添-.- 我下次都唔係唔好試議論交LU~ 全場基本上得小順唔出聲,他永遠是這樣的,我也沒法改變,而我同包包係咁吹水~我仲吹埋包包有仔添
~ MISS話我E副新眼鏡黎溝女
今次個個人都食唔哂D野,好浪費添,總之叫薯菜啦-.- 到走果陣,小順一起身就趺左個10蚊,之後我串佢:D人多錢得制~ 佢又話:鬼叫我多錢咩~O~ 佢講完之後又趺多次~HAHA 笑爆嘴(好似係咁講-.-,是但啦)
食完之後,小順又話要返屋企訓覺,包包要返IVE~咁我咪同MISS行一陣街街吹下水咁LAW~ 之後又傾返川記D人咁啦~ MISS教左我一樣野,其實我都係所有事情上,都關我事,我也要負上某程度上既責任~而我要轉變一下,希望下次唔會啦~雖然暫時都未知答案係乜,改變既野係乜,不過我會尋找LAW!!! 我唔希望類似既事情再次發生!!
同MISS行精品店,發現左好多好得意既精品,奇形怪狀咁~巧CUTE~行到3點半啦~MISS買完D野,咁我都係時侯要走LU,我好多謝MISS既教導令我有所得著!
5點鍾又要起行去沙田搵BRUCE補習ECON,HAHA補習費平左唷~原價420蚊得返110蚊JA~開心死^O^ 補完之後要留底問下BRUCE先^O^佢太好人了^O^搞到我要8點半先返到屋企食我既晚飯,胃酸過多添-.-
(P.S. 甚麼事都會考後才算,會考後他們會知道我不是巧蝦GA啦~) |