心無雜念
相簿開始了
raywong
暱稱: 串魚芝士
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-25
日記!!
生活
幾煩下><"
何為朋友?
文章分類
全部 (384)
生活 (15)
愛情 (2)
未分類 (367)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 384
留言總數: 237
今日人氣: 1
累積人氣: 16488
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 3 月 30 日  星期三   晴天


讀書 分類: 未分類

  haha~今朝8點幾起左身~仲埋個靚涼,一出浴室行多兩步,即刻向後趺-.- 好彩反應得早姐~唔係都幾大獲,不過我就唔係幾清楚點解我會向後趺-.-v

  到十點啦~去自修室溫書先~今日狂溫中史,中文,econ~溫到好累啦,5點就返左屋企做隻豬~可能琴晚成3點先訓啦-.-.........唉咁就一日啦-.-聽日仲約左人食飯,都唔知點算lu~

  p.s.唔知點解~我覺得轉左副眼鏡之後,多左女仔望我-.-究竟我出左乜野問題  變傻仔丫定低能仔呢?.?



2005 年 3 月 29 日  星期二   晴天


累足一天-.- 驚訝 分類: 未分類

  2點幾訓~7點起身=.= 見咁多時間咪煮個靚"滑蛋肥牛蝦完面"~正到爆-.- 食完之後咪準備返學校補econ~返到去岩岩好,又見到志榮~仲有b有添  補到12點鍾~我都覺得好肚餓,但係又未問哂d 問題添-.- 算啦同b有去二人世界先  入左間花園餐廳食左個set lunch~ 之後又夾左d糖糖返去搵miss wong啦~ 雖然燒緊d鬚,不過幾開心ga~原來miss係可樂fans~ 問問下連到左3點半都唔知添-.-仲要trany打黎話要補英文課-..- (我唔記得左有e件事啊! )

  之後問哂即走啦~不過真係好多謝miss wong~拎到c請佢食飯先~o~ 之後仲要去一去9龍灣搵阿屁兒同澤澤啦,點知我去到黃大仙打俾佢,原來佢又去mk .算啦,去荃灣先~

  我唔知點解去由黃大仙去荃灣又係度諗野  究竟同佢講唔同佢做朋友係正確ma?我明知係唔岩都要做只係因為自己個人問題姐~做乜要拉埋人地落水呢-.-? 突然間有位坐-.-" 坐左落去之後係可以彈反起身,係因為太熱  突然之間,覺得係bor~點解我會咁做啊?我要靠意志阿!!我唔記得左有e樣野既存在添0,0 其實我一直以來都係屈人地,其實都冇諗過自己本身既問題,根本治標唔治本!! 我真係覺得好開心啊~終於諗通左~冇意志既人係成唔到大事law~唔可以因個人感情搞到自己咁ga ma~ 拎返小學既光輝出黎先!雖然e家病左,之後又積左d瘀血係腰骨度唔知會唔會好返,淨係知一日痛過一日><  不過我要用哂整副身體係e兩個月內駁到盡!!! e家係要靠我意志力!!唔會再搵藉口俾自己阿!!願主保佑啦!o!我相信真心無敵!

  嘩~估唔到英文由4點半補到8點3-.- 變態的-.-v 補完lu~去雞皇到報貼史班先~hehe報埋同屁兒and澤澤一班有人陪~正!o! 之後又同大老傾左好耐~多謝哂你啊!!我會接納你既意見,我知我冇你諗得咁完全,雖然我覺得踩得盡左,不過我諗我懂得怎樣對珊了~由她趺吧直到要人扶起!!終有一日會醒覺!我相信真心無敵!



2005 年 3 月 28 日  星期一   晴天


遊街~.~ 開心 分類: 未分類

   今朝阿珊打黎叫我起身去遊街,之前約定左ga啦~.~ 行完去石離又去石陰,之後又去合宜合道,最後到左荃灣食飯~串佢串到我口都軟....笑到口都累,佢又笑到興哂咁-.-基本上係笑住咁行...去度石離,諗住搵阿宏啦~點知我地係山頂,佢係山腰....咁咪廢事law~晨早溜溜又打俾昌bor~傾左一陣都係唔煩佢做功課了,又收線啦-.-

   阿珊好抵屎ga!!佢帶我遊花園,想賣我豬仔咁,諗住誇欄後衝馬路啦,點知誇完就叫到部警車岩岩駛過~  好彩冇事ja!o!都係佢"頂"錯路啦~估唔到今日咁鬼熱,行行下連講野都唔想講><佢仲熱到想除衫,不過佢冇得除啦

   hahaha~打俾屁兒問佢幾點一齊報補習班啦,點知成12點都未起身-.-聽把聲幾得意~.~不過真係唔好意思第二次嘈醒佢-.-" 咁之後同左珊去荃灣食午餐,入左間拉面店,d野幾好食ga~不過我嫌唔抵姐-.-食左成80蚊=.="

   最後又同啊珊傾開阿珊個問題啦~原來佢冇左好多朋友啦~(應該係話有好多都唔想同佢做朋友先岩啦~尤其女仔啦)例如麗麗同賢~算啦~既然佢為左個同個姣婆做朋友而冇左其他人,佢覺得值得咪得law~佢根本就看不起與佢地交朋友~我諗多我一個唔多,少我一個唔少啦~有冇我都係一樣姐~係咪啊?haha輪到我用返啦!!不過我個理由唔係因為佢變成咁而唔同佢做朋友law,之前寫左!我可以話俾佢知,佢同個"凱君"一定唔會做得幾耐朋友law~因為君都唔會係川記升到中六ga啦!!人地根本就係當佢水泡......冇男友咪搵下佢law~(我believe) 佢曾經同我講過,話係其他人唔了解佢姐,但係佢係值得人了解嗎?? 

    Fcuk~關我鬼事啊~唔打啦~唔想為這種人激襯自己啊~~不過今日真係行得好開心!!!多謝哂!o!

p.s.成日串到佢想打我,打係差d打到又停手好得意~o~ 同埋係青衣城定形果野真係好搞野~我會記住的!!!

仲有~我諗你太累啦,連少少反應都冇哂!唔好咁拼ma