今朝阿珊打黎叫我起身去遊街,之前約定左ga啦~.~ 行完去石離又去石陰,之後又去合宜合道,最後到左荃灣食飯~串佢串到我口都軟....笑到口都累,佢又笑到興哂咁-.-基本上係笑住咁行...去度石離,諗住搵阿宏啦~點知我地係山頂,佢係山腰....咁咪廢事law~晨早溜溜又打俾昌bor~傾左一陣都係唔煩佢做功課了,又收線啦-.-
阿珊好抵屎ga!!佢帶我遊花園,想賣我豬仔咁,諗住誇欄後衝馬路啦,點知誇完就叫到部警車岩岩駛過~
好彩冇事ja!o!都係佢"頂"錯路啦~估唔到今日咁鬼熱,行行下連講野都唔想講><佢仲熱到想除衫,不過佢冇得除啦
hahaha~打俾屁兒問佢幾點一齊報補習班啦,點知成12點都未起身-.-聽把聲幾得意~.~不過真係唔好意思第二次嘈醒佢-.-" 咁之後同左珊去荃灣食午餐,入左間拉面店,d野幾好食ga~不過我嫌唔抵姐-.-食左成80蚊=.="
最後又同啊珊傾開阿珊個問題啦~原來佢冇左好多朋友啦~(應該係話有好多都唔想同佢做朋友先岩啦~尤其女仔啦)例如麗麗同賢~算啦~既然佢為左個同個姣婆做朋友而冇左其他人,佢覺得值得咪得law~佢根本就看不起與佢地交朋友~我諗多我一個唔多,少我一個唔少啦~有冇我都係一樣姐~係咪啊?haha輪到我用返啦!!不過我個理由唔係因為佢變成咁而唔同佢做朋友law,之前寫左!我可以話俾佢知,佢同個"凱君"一定唔會做得幾耐朋友law~因為君都唔會係川記升到中六ga啦!!人地根本就係當佢水泡......冇男友咪搵下佢law~(我believe) 佢曾經同我講過,話係其他人唔了解佢姐,但係佢係值得人了解嗎??
Fcuk~關我鬼事啊~唔打啦~唔想為這種人激襯自己啊~~不過今日真係行得好開心!!!多謝哂!o!
p.s.成日串到佢想打我,打係差d打到又停手好得意~o~ 同埋係青衣城定形果野真係好搞野~我會記住的!!!

仲有~我諗你太累啦,連少少反應都冇哂!唔好咁拼ma |