redrock
暱稱: 澪月
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
終於都考完會考啦
打埋今日ge日記,,,,
就黎會考啦....
好悶呀,,,
放假lu~
文章分類
全部 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 8
今日人氣: 5
累積人氣: 297
2008 年 2 月 14 日  星期四   晴天


情人節快樂!! 疑惑 分類: 未分類

情人節快樂呀!!!!

好耐都冇打過日記,,,

舊果個日記又5想用了,,,

又用番qooza,,,呢個係新ge...

今日情人,,又要返去補課,,好慘,,,

雖然冇情人,,,但都5想旱咁早起身,,又凍woo...T/\T

今日補完地理之後,,,我同wanice,ar彤同fun1齊偷走左...-___,-

因為真係5想補中史呀,,又要小測,,,都冇溫,,,唉...

之後去左kfc到坐,,,之後約左韻彤,,,佢整左朱古力比我地,,,>.<

麗都有呀,,,,仲收到冰妹ge朱古力,,,多謝晒,,>333<

同左韻彤佢地周圍行,,,睇下d化妝品同食野,,,都好開心...

7點幾姑媽黎左,,又有利是收啦,,,hehe

之後又打邊爐,,正呀

the end of 14/2

===============================================

2月11日*

呢日係韻彤的生日,,,,我地約左出黎一齊玩,,仲有麗...

我,fun同彤去左西9龍食壽c先,,,好開心呀,,之後麗到左..

1齊搭地鐵去左銅鑼灣,,,我訂左件sex pot t同1對鞋,,,

遲d先有得攞,,,好期待ya,,,想快d拎,,,

但1下洗左咁多錢都幾心痛下..=,=

之後去番mk,,行左好耐,,,彤要文收,,又周圍行下,,,

11點幾先走,,好彩都搭到火車,,,^,^

返到hm都12點啦,,,未試過咁夜先返,,仲有餃子食,,,正"

end"






訪客留言 (返回 redrock 的日誌)


TUNGBBB 於 2008-02-15 07:47 PM 發表:
你好耐先打一次@@
新日記多D打喇!!!!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈,,,
我成日都懶得打,,,
以後會打多d ga啦
Posted at 2008-02-15 08:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]