情人節快樂呀!!!!
好耐都冇打過日記,,,
舊果個日記又5想用了,,,
又用番qooza,,,呢個係新ge...
今日情人,,又要返去補課,,好慘,,,
雖然冇情人,,,但都5想旱咁早起身,,又凍woo...T/\T
今日補完地理之後,,,我同wanice,ar彤同fun1齊偷走左...-___,-
因為真係5想補中史呀,,又要小測,,,都冇溫,,,唉...
之後去左kfc到坐,,,之後約左韻彤,,,佢整左朱古力比我地,,,>.<
麗都有呀,,,,仲收到冰妹ge朱古力,,,多謝晒,,>333<
同左韻彤佢地周圍行,,,睇下d化妝品同食野,,,都好開心...
7點幾姑媽黎左,,又有利是收啦,,,hehe
之後又打邊爐,,正呀
the end of 14/2
===============================================
2月11日*
呢日係韻彤的生日,,,,我地約左出黎一齊玩,,仲有麗...
我,fun同彤去左西9龍食壽c先,,,好開心呀,,之後麗到左..
1齊搭地鐵去左銅鑼灣,,,我訂左件sex pot t同1對鞋,,,
遲d先有得攞,,,好期待ya,,,想快d拎,,,
但1下洗左咁多錢都幾心痛下..=,=
之後去番mk,,行左好耐,,,彤要文收,,又周圍行下,,,
11點幾先走,,好彩都搭到火車,,,^,^
返到hm都12點啦,,,未試過咁夜先返,,仲有餃子食,,,正"
end"
|