呢幾排日日都係屋企,,,
冇去到補課,,,5想返呀
屋企又冇咩野做../.\
今朝11點幾起左身,,,就開始玩電腦..
今日有d凍,,,但琴日又熱到死...
之後同彤傾左陣就去左煮野食,,
煎腸夾面飽,,,,正
之後係youtube到睇教化妝,,,
好令,,但5岩亞洲人化,,,,唉
之後又係到研究photoshop,,,好想整個背景,,,
但mama地識,,,仲努力嘗試中,,
整完就擺落個日記到,,,
^v^
============================================
擺返之前同fun同彤影ge貼紙相



==========================================
擺住咁多先,,,哈
|