下星期就會考啦,,,,
好緊張呀,,,書又未溫晒,,,唉
上星期2同fun,彤出左銅鑼灣,,,
哈,,我地3個都係著灰色3
之前訂左件sex pot tee同鞋,,,所以呢日去左拎
去果陣未開門,,,所以去左食野,,
去左間澳門餐廳到食,,,d野都5錯..
之後去左拎野,,,哈
之後周圍行,,,睇中左對鞋,,但冇晒錢買=v="
哈,,下次再去過,,,但要等會考完左先....
之後又去左mk,,,都冇咩行,,最主要都係去睇d化妝品,,,,
我都冇咩野買,,正係買左個化妝袋,,,
之後又去左貼紙相機個間鋪,,但冇影貼紙相,,,
但係咁用相機同手機影相,,,kaka..
===============================================
果日影d相
我同彤影ge




e張好蒙呀,,,哈

fun同我對鞋,,,果日拎ge

彤同fun合照

the end*
|