今日係考會考art ge大日子,,,,,好鬼死緊張呀/'\
約左a 彤佢地係粉嶺火車站到等,,,
之後去左李嘉誠到考,,,,開始果陣好緊張..
但睇到要畫d野咁簡單就成個人鬆晒,,,
不過畫果陣好緊張,,,勁驚畫5晒,,,
不過最後仲有半粒鈡正,,,,考完同左a彤去食野
同埋佢屋企人一齊,,,,,之後去左佢屋企換校服,,,
佢d狗好得2呀,,,>3<
之後搭車返上水,,,,,
之後上英文堂對卷,,,好開心,,全部都合格,,
但未派作文so 5知,,,
中史都合格好開心呀,,,地理mc都合格,,,
不過econ死得好慘,,,唉,,都預左....
the end*
|