pk仔...on9仔...傻西....
頂頂頂!!頂咩春吖你
頂去人地道
我追唔到lor
慢慢頂咪得lor
頂到咪出聲lor~~~
都唔好頂去後面喇~~~
正道得5-2...失兩球ar....唔識踢唔好踢喇
唔該你