升D姐....
都幾開心下= =做埋隊長tim..
不過做隊長要比人磨柱呢!!
開香檳wow^^
唉....
上堂wow
中文...英文....數學
贏數學合格lor!!吹到
一年屎過一年T^T
頂佢...
今年都唔知做咩AR..
依家要等下次考試喇
考試努力喇
一定要去到全級35名呀
唔到比人小吖
唉....都唔知點呀
好想轉學校呀
唔想讀男校AR
全男班真係好悶ar
唉........................................