今日又係齋做數學
唉 ......
又係悶爆
悶死人 la ...
喂 ..........
個 miss 係咪傻 ga
---------------------------------
你估個 miss 靚唔靚 ar
我就覺得 ok la
唔係好靚
又唔係唔靚
都睇得上眼既
haha...
好得意 ar