唉 ......
今年
要寫好多張聖誕卡呀
因為識多左 FD 子
HAHA
買完再買
都唔夠寫
點算呀
2A、2B、2C、2D、2E 班
都要寫
好煩呀
不過唔緊要啦
有男有女
男仔得幾個
BUY 女仔有好多個
-------------------------
今日
好無聊呀
係屋企冇野做
悶到爆
得 3 樣 HW
BUT 做曬啦
A 班好多 HW
所以要努力 !!
加油呀
P.S 我依家終於明白 妍 & COBY 既感受