|
|
2008 年 4 月 12 日 星期六
| 2008-04-12 |
分類: 未分類 |
哈哈!
今日生日呀~我同D FD去左"反"
去左踏單車!影貼相!食野!行街!
我地入左"後山"踏單車!
想飯起上年生日會又係一大班去"後山"反!!!
好...開...心...
我總影左好多相~!
去睇睇啦!!!
|
| 發表時間:2008-04-12 05:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 11 日 星期五
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 52 | »
|