|
|
2008 年 4 月 10 日 星期四
| 2008-04-10 |
分類: 未分類 |
好煩!
今日冇帶"英文書"
冇帶3次記一個缺點~
但老師好次唔記得左!!!
但係又唔知係咪!!!
好鬼煩呀.....
班人又係到落井下石~
|
| 發表時間:2008-04-10 05:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 8 日 星期二
| 哈哈...... |
分類: 未分類 |
就快4月12日LA!!!
係大.....日子呀!!!
係我"生日"!!!
哈哈...
記住送生日禮物比我~
哈哈...
~My lOvE ~
|
| 發表時間:2008-04-08 04:42 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 52 | »
|