|
|
2008 年 10 月 13 日 星期一
陸運會第一天  |
分類: 未分類 |
今日早上6點幾就起左身la...
因為今日陸運會...Happy...^e^
一去到就參加跳遠........KekE....拿到銀牌
200米就入到決賽... ...鉛球就冇獎拿
食完中午就跑 "社際4x400"....我地拿左銀牌!!!
4點幾就放學...之後坐"的士"返Home...
唉...好鬼累呀~!!!~
|
| 發表時間:2008-10-14 08:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 30 日 星期二
^a^"  |
分類: 未分類 |
依幾日都好悶呀..冇咩好做!!
今日好開心呀!!返半日..12點半放學~
聽日國慶又有得放假!!! KekE... Happy Day ^^
唉--- 今日"DT堂"整電燈...得好一個人整唔到...
-----------------好傷心---------------
上數學堂好悶...個阿sir都唔識教書!!!
唔講住啦...886 
|
| 發表時間:2008-09-30 06:45 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 52 | »
|