琴日...
何童,yo元,蝦叔黎天水圍((連最難請既金將都黎埋~
首先我朝早番小學搵蛋散~
詳情唔講,因為比miss老點我做野= =好pk
跟住接何童,yo兀同蝦叔
之後一齊食飯
食完冇幾耐,金將黎左
買完單,咁就行陣街
去到一間叫at189既鋪
專賣動漫精品既野
何童條仆街就開始掃貨= ="((買哂去呀~笨~
跟住就帶左成班人去我屋企
比蝦叔發現左比人食既狗餅((其實係夾雜左好多野既零食....
之後往天晴出發
打波也~
首先玩炸板...痴線...7級on9=="((本人是on9大王也^^
再玩3on3,元朗vs天水圍
元朗大炒((抵撚死~
打之後衝去sm屋企
沒什麼特別事..只是佢sm細佬中意落閘放狗吧了= =
再跟住成大班人一齊去食飯
何童條on9唔食野,咁做咩呢
竟然又再去果間at189= =
佢係度揀緊海報果時~我同yo兀不斷係佢隔離講:完美呀;嘩!!!呢張仲正;Q版呀~何童,快d買左去啦^^
之後何童唔夠錢再買野...
佢下次既目標係一個袋,一張掛得既海報同一隻手錶
佢正想走果時
我地話:何童而家唔買,下次已經比人買左啦~
哎呀呀~
何童既心癮...
好恐怖=3=
p.s.$20一舊磚= ="((你地知既~
|