這是我的
rex1873
暱稱: 我
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
黎多個
48問= =
痴撚線...on撚9...= =
sh!t
心妹妹~
文章分類
全部 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 5
留言總數: 20
今日人氣: 4
累積人氣: 848
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 25 日  星期六   晴天


痴撚線...on撚9...= = 開心 分類: 未分類

琴日...

何童,yo元,蝦叔黎天水圍((連最難請既金將都黎埋~

首先我朝早番小學搵蛋散~

詳情唔講,因為比miss老點我做野= =好pk

跟住接何童,yo兀同蝦叔

之後一齊食飯

食完冇幾耐,金將黎左

買完單,咁就行陣街

去到一間叫at189既鋪

專賣動漫精品既野

何童條仆街就開始掃貨= ="((買哂去呀~笨~

跟住就帶左成班人去我屋企

比蝦叔發現左比人食既狗餅((其實係夾雜左好多野既零食....

之後往天晴出發

打波也~

首先玩炸板...痴線...7級on9=="((本人是on9大王也^^

再玩3on3,元朗vs天水圍

元朗大炒((抵撚死~

打之後衝去sm屋企

沒什麼特別事..只是佢sm細佬中意落閘放狗吧了= =

再跟住成大班人一齊去食飯

何童條on9唔食野,咁做咩呢

竟然又再去果間at189= =

佢係度揀緊海報果時~我同yo兀不斷係佢隔離講:完美呀;嘩!!!呢張仲正;Q版呀~何童,快d買左去啦^^

之後何童唔夠錢再買野...

佢下次既目標係一個袋,一張掛得既海報同一隻手錶

佢正想走果時

我地話:何童而家唔買,下次已經比人買左啦~

哎呀呀~

何童既心癮...

好恐怖=3=

p.s.$20一舊磚= ="((你地知既~






訪客留言 (返回 rex1873 的日誌)


kenny661 於 2009-05-10 05:36 PM 發表:
打BLOG啊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kenny661 於 2009-04-30 05:41 PM 發表:
快D打BLOG吧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]