這是我的
rex1873
暱稱: 我
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
黎多個
48問= =
痴撚線...on撚9...= =
sh!t
心妹妹~
文章分類
全部 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 5
留言總數: 20
今日人氣: 8
累積人氣: 989
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 29 日  星期五   晴天


黎多個 分類: 未分類

1,你叫咩名牙..→譚承勳.3.

2,仲意人地點叫你..→Re叻膠

3,幾年幾月幾日出生呀...同你知唔知道邊個個生日日期同你一樣...→我知一定有

4,你係大喊包嗎....→成日仆街之後就喊,算嗎?

5,係咪多數都係自己一個人...→我適合獨來獨往

6,想唔想死.....→大把野未試過,唔死住~

7,你係一個樂觀GE人嗎....→中立

8,你做過最衰GE野係咩.....→今日先做完黎,就係何童食緊拉麵果時,我將忌廉湯倒幾滴過去

9,你做過最好GE野係咩.....→串老師

10,你係咪一個好心軟GE人..→一定唔係



【關於朋友】**



11,你心目中第一名GE朋友係邊個..→大家姐(霖霖也)


12,最關心你GE朋友係邊個...→都係大家姐

13,最較笑GE朋友係邊個...→小金將

14,最恐怖GE朋友係邊個...→另一個我

15,你最憎GE朋友係邊個....→alan!!!條仆街成日舉中指

16,最靚GE朋友係邊個....→Joyce

17,最樣衰GE朋友係邊個...→仲唔係alan!?

18,你同邊個朋友最開心...→家姐們^^

19,你同邊個朋友最悶...→冇

20,邊個朋友笑得最奸...→另一個我



【關於愛情】**



21,你最仲意係邊個...→之前有一個,而家冇~

22,拍過GE多次拖....→zero

23,邊個追緊你...→點知~

24,你E加GE情人係邊個...→冇~

25,你第一個情人係邊個...→暗戀算嗎?

26,你失戀個時會做乜...→正常生活~on9先去死~

27, 朋友定係愛人重要...→朋友=愛人

28, 對你GE情人有咩要求呢...→算係令女,唔好太串

29, 你E加想同你個情人講D咩...→都話冇囉..你媽hi...

30, 你仲意你GE情人幾多個%...→屌你呀!!!都話冇囉!!!



【關於個人喜好or惡好】**



31, 你最仲意食D咩...→巧多wo

32, 你最唔仲意食咩...→屎

33, 你最仲意去邊...→遊客止步

34, 仲意睇咩書...→唔係咸書就得啦

35, 仲意做D咩...→做你世界~

36, 你最中意GE明星係邊個...→G.E.M


37, 你最仲意咩季節...→情人節~可以睇下d收皮情侶^^

38, 你最中意GE異性朋友係...→家姐們

39, 你仲意做D咩...→都話左做你世界囉!!!

40, 你最討厭做D咩....→成撚日係度"hi~屌你!!!"



【關於學校】**



41, 你仲意上學嗎.....→中意



42, 學校同你最FD係邊個..→家姐們,死黨們~



43, 係咪日日都係學校到發呆...→你點知咖?



44, 係學校你仲意林D咩...→諗緊點解中史堂,個miss講佢自己既歷史既...



45, 係學校你仲意較D咩...→話明較囉,緊係較鬧鐘啦



46, 最仲意GE老師係...→miss楊~上佢堂真仆街...



47, 最唔仲意GE老師係...→鄧老師...因為佢固執



48, D同學對你好唔好...→出奇地好



49, 你間學校BAND幾同叫咩名...→band1也~基朗中學^^



50, 你係學校最於GE事係咩...→冇~



51, 係學校最開心GE事係咩....→可以日日見到家姐佢地^^



52, 你咩科最叻....→仲唔係數學



53, 係學校邊個對你最好...→家姐們~死黨們~



【關於選擇】**



54, 情人重要定朋友重要...→情人=朋友

55, 仲意人地定仲意自己多D....→自己...

56, MSN多D定ICQ多D...→MSN才是王道

57, 仲意黑定仲意光...→黑也~((見光死- -

58, 仲意男定仲意女....→當然女

59, 對男好d定對女好d...→差不多~

60, 仲意有d沈默ge人定仲意open ge人...→當然open啦~仲沉默搞咩?

61, 日頭好定下午好定夜晚好...→夜晚^^

62, 仲意笑定仲意哭...→笑~

63, 仲意去百佳定惠康...→百佳,草積分~

64, 仲意上網定打機...→上網



【關於心裡的事】**



65, 你e加林緊d咩...→諗緊幾時答完

66, 有咩心事..不防同家講下..→心事!?有既...我最愛家姐^^

67, 邊一句最傷你心...→對不起...

68, 有冇心臟病....→遲d先啦

69, 多時心痛?....→你有病嗎?

70,咩事最心痛呀...→家姐扔下我T^T

71,你e加心跳有冇唔正常...→唔正常!?你倒不如死左去好過

72,生命重唔重要...→重要

73,你最仲意林d咩....→仆你個街..都話諗緊幾時答完

74,最唔想林d咩....→唔想再做



【關於現在】**



75, 食緊d咩....→風

76, 聽緊咩歌...→what the fuck

77, 對上同邊個sms...→lulu姐姐

78, 同緊邊個msn....→家姐們

79, 邊個係你旁邊...→神與我同在

80, e加你係邊到....→廢話..屋企囉

81, E加幾點...→22:32

82, 你e加個個地方有屋企人邊個係到...→屋企人

83, 睇緊咩電視...→冇

84, e加做緊咩...→答緊你d問題

85, e加個心情好嗎....→唔好!!!你d問題好煩- -

86,你e加肚唔肚餓....→你想煮野比我食?

87,想飲d咩野...→係水

88,e加想唔想出街...→唔想..好睏..

89,e加想邊個人係你身邊...→家姐們是但一個

90,e加有冇流鼻血...→我要你管?



【關於呢個100問】

91,感覺如何.....→勁想打柒你

92,仲唔仲意呢個100問....→好仆街

93,呢個100問邊個比你....→你囉

94,覺呢個100問低唔低b...→超低能,勁搞笑

95,做呢個100問做左幾耐...→點知

96,覺得作呢個100問係咪好無聊ge人...→廢話

97,估下原創者係中幾...睇下估得岩唔岩→中3

98,想唔想要原創者ge msn...→勁想,巧想屌鳩佢

99,呢個100問做個時去左wc幾多次....→zero也~

100,弓喜你做完...開心ma..想邊個黎睇你個100問呀....→自己






訪客留言 (返回 rex1873 的日誌)


tingting9415 於 2009-10-15 08:14 PM 發表:
放低個c M`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Joyce 於 2009-08-06 07:55 PM 發表:
REX你讚我牙‵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Damn_Child 於 2009-07-23 09:05 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iluvying 於 2009-07-22 10:59 AM 發表:
= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kenny661 於 2009-07-04 12:14 AM 發表:
打blog啊

死仔又唔打- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kenny661 於 2009-06-01 09:23 PM 發表:
佢想講

最靚GE「女」朋友係邊個....→Joyce
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



paxe1234 於 2009-05-29 10:51 PM 發表:
16,最靚GE朋友係邊個....→Joyce
WOO
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kenny661 於 2009-05-29 10:50 PM 發表:
啊下,你又幾正喎~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]