今朝ON左MSN,,,食完飯就去左沙田喇,,我要買電話呀!!!但問極都冇我想買果隻GE,,,諗諗下,,,,唉,,,唔知點解走左去大圍,,,咁呢,,,行左好耐,,,,咁就問果個人啦...有冇果隻機啦,,,佢話果隻歌冇喇WOR,,咁佢就拿左隻W700I比我睇,,睇睇下,,就買左呢部LU!!!
開心!!!