今日,,,都係一朝早起左身就開左電腦,,玩玩玩,,,玩左好耐,,,,咁食左飯之後就去左呀怡屋企,,,都唔知佢搞咩GE,,成日纜住我WOR,,,當左我係咩咩咩呀佢!!!唉,,,
打緊一號風球呀,,,但我地照出呀,,,咁落到車站,,超大風呀!等左勁耐先有車...咁去到,,,嘩,,佢地一開姐就有風,,咁就返姐啦....搞到我地濕哂,,,差唔多去到球場,,我見咁大風咪話會唔會已經三號風球喇,,咁呀怡就打左去天文台,,,OH!真係呀,,,咁我地就走左去M記食野,,,,喺黃大仙中心行左一陣,,,咁就行左去龍翔道果個中心行啦,,點知,,,冇野行...咁我地盲諗住,,行去荷里活廣場啦,,,,嘩,,,,好彩行到過去炸,,,,我地係咁行呀行,,去左PIE AND TART買野食,,好味呀!!^^''
咁呢,,,我地走果陣,,,搵左勁耐先搵到個車站呀,,,果陣超大風呀!!>3<''
唉,,,冇得打波,,,>W<'' 今日就咁行左幾個鐘喇!!
|