哈,,,今日陪呀怡去買野呀!!!嘩,,佢不知幾有米呀....買左個好貴GE銀包呀!!!><''好令架!!!!
今日唔知點解好好好想食野,,,,M記食完野,,,,走之前仲去左百佳買墨魚丸食呀,,,,好味!!!!
睇左好多波鞋呀,,,,都唔知買咩好,,,又貴WOR,,,,睇左D袋啦,,,,好令呀,,,但唔洗問,,,,一定好貴呀!!!!
仲有呀,,,今日去行街之前呢,,,去左沙田還書呀,,,,見到死魚,,,!!