嘩,,,今日好遲起身呀,,,10:30!!!
今日做math,,,做到第6課,,,冇心機做呀,,,死得啦,,,我一樣都未做完呀,,,,
之後,4點幾如呀怡落左去,,買野食,,今日我好白痴,,係又笑,,,唔係又笑,,,呀,,,今日我地坐左喺到果陣呢,,聽到個呀媽罵個仔呀,,,咁佢地兩個勁大聲呀,,,我地都聽到佢地講咩呀,,咁個仔係咁話,,我冇做錯野呀,,,講左勁多次...呀怡仲聽到佢話跳樓tim呀,,,
咁我地兜完返黎果陣,,有好多架消防車黎左樓下呀,,唔知係咪頭先果個男人跳樓tim,,,但應該唔係喇,,,但我地唔知果到發生咩事low,,
咁我地行左去超市啦,,,咁入去果陣呢,,,呀怡無啦啦跣左一下,,,之後我唔知點解笑到停唔到口呀,,,我想停果陣呢,,佢又扮返差d跣低果個動作wor,,扮左幾次呀,,,笑死我喇!!!
MSN,,,LILI竟然會去打機呀,,估唔到LOW,,,之後仲要話今晚我訓果,,,發夢會見到佢WOR,,之後又話講笑,,,真係唔係講笑架,,,琴晚發夢真係見到你架,,,
^^ 好開心呀,,,唔洗謝我架wor,,呀怡,,,我地係好朋友黎架ma,,,我都中意人地笑架,,,有時我令到你地笑,,,我都會好開心架,,就算你地係玩我ge話..我都唔會介意架,,你地都係玩下架姐,,我係一件令到人開心咁笑ge人,,,我自己仲加開心架,,,
雖然我唔係你心目中ge第一位,,,但我都好開心架喇....第二呀 >3<''只要我見到你開心,,我就開心架喇,,,你GE所有決定我都會支持架,,十卜YOU!!!
開心屎呀!!!!!妳係我ge知心好友,,,有咩記住第一時間搵我呀!!!>3<''今日唔知點解好開心呀,,,,開心,開心,開心,開心,^^''好朋友仔,,,我愛你!!!
|