今日3點出左去,,,,蔡SIR約左我同呀怡去MK,,,,咁岩呀怡又要買野,,,嘩,,,,30分鐘點去到MK呀,,,,,我地去到巴士站果陣呢,,,,岩岩走左一架87B呀,,><''等左15分鐘呀,,,唔知點解,,今日架車行得特別慢WOR,,,3點9去到,,,,但我地唔識行去電腦中心,,,,咁呀怡去左旺中買左野先,,,,咁買完野,,,,行黎行去,,,,搵個中心,,,,點知行到去台式,,就買左野飲喇,,咁我地行返去地鐵站搵呀蔡SIR,,,點知個電腦中心喺台式隔離炸,,,,
去到果陣,,,,已經4點2喇,,,,咁到左4點9就走人LU,,,,遲到呀!!!!!!!蔡SIR去睇埋我地打波呀!!!!!之後一齊食飯呀!!!
去到,,好小人到呀,,,,蔡SYR遲D先到呀,,,,佢去買野飲同買左本雜誌,,,
唉,,,,你個7號仔好喇WOR,,,你唔知係咪針對我LOW,,,,之前就係呀彤同呀怡,,,宜家到我,,,佢整跌左我兩次,,,仲要係推跌我WOR,,一次前一次後WOR,,,仲有扌助左我心口兩次,,,撞到我個鼻,,,比著以前我實立即流鼻血呀!!!><'' 今日冇心情射波呀,,,個呀SIR又偏心WOR,,,,唉唉唉!!!!
打完LU,,,,,,換左3,,,買左野飲,,同呀蔡SIR去黃大仙中心食飯呀,,,搵左好耐,,最後喺一間日本GE食店食喇,,,多謝蔡SIR呀,,,,佢仲同我地傾左好多野,,,仲教我地手球D野,,,,仲以為佢淨係講籃球TIM,,,,仲狂整呀怡個頭,,哈,,,,好搞笑呀,,,佢今日一共講左15次籃球,,,,整左9次呀怡個頭呀,,,,XD!!!!!!^^''
返到屋企,,,,訓左喺間牀到一陣,,,之後ON MSN,,,,,我ADD左LILI啦,,,,THEN HI返佢,,,佢問我係唔係唔開心呀咁,,,,佢話我今日好小野講,,,,平時好多野講WOR!!!!!LILI,,,你做咩成日話我唔開心GE!!!!
多謝你GE關心呀!!!!!!!!!
哈哈,,今日LILI練完波返屋企途中呢,,,諗諗下野呢,,,撞到碌柱呀!!XD!!!LILI,,你諗緊D咩野呀,,,,咁唔小心GE,,,,諗緊咩野呀,,可唔可以講比我聽下呀!!!!!
|