哈哈,,好野,.....同呀怡去mk,,,^^'' 好耐冇見佢喇(幾日),,,^^
我地今日2點幾3點先出去,,,,去左朗豪坊行左一陣,,,之後去左旺中行,....唉唉唉,,,,行左好耐都未買野,,,佢就買左,,,行到5點幾,,,先開始買到野炸,,,,買左個袋,,對鞋......嘩嘩嘩....好晏喇....6點幾....7點幾,,,去左台式買野飲,,之後就坐車走人....嘩,,,塞車呀,,,8點先返到屋企.....
好野,,聽日又去沙灘玩喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAPI,,,,希望聽日唔好落雨!!!!!!!!!!!!
|