今日冇野做,,,,去左沙田....還書,,,借書,,買返學鞋.....見到唔知邊個同埋林清玉!!!!
今日唔知點解狂食野,,,可能...唔開心...食ice cream,,,,,m記......兩包唔知咩,,,朱古力,,,,,,肥死喇!!!>3<""
搭車返黎果陣...一路聽歌,,,一路食野,,,聽唔到有電話,,jerry同怡打過黎...冇聽到,,sor!!!!!!!!!!
之後,,去左怡樓下,,,等佢返黎,,,,,我地傾計!!!!